Nie dajcie wygrac wyborow , zadnych wyborow pisomatolkom !.

Data: 2010-04-23 17:02:10
Autor: cyc
Nie dajcie wygrac wyborow , zadnych wyborow pisomatolkom !.
Az ciarki po grzbiecie przechodza kiedy pomysli sie co moze sie zdarzyc kiedy stery objelaby pisowska jaczejka . Koniec swiata ,  "parobstwo , sodomia i gomoria " !.
Gdyby ktoremu chcialo sie zaglosowac na pisowskiego blizniaka a pozniej na sPiS- kowcow , to lepiej nie wychodzcie z domu lub idac do urn po drodzie wstapcie do jakiejs knajpy aby sie urznac do nieprzytomnosci z rozpaczy nad losem Polski , ktora mialaby byc rzadzona przez nich . Pozwolcie jej jeszcze pozyc !.Miejcie litosc nad nia .
Wystarczy juz , ze wasz Rydzk , tudziez paru innych co znamienitszych dziwiszow szarogesi sie po Polsce  jak we wlasnym , osobistym folwarku a co bedzie jak blizniak dolaczy do grona tych gesi ? ( nie pisze " kaczek " bo moge obrazic czyjes religijne uczucia ) .

cyc

Data: 2010-04-23 17:36:20
Autor: awe

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hqscpp$a00$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- --
cycu pierdolisz. tacy jak ty musza zdechnac, dopiero w tym kraju bedzie ok. nic nie osiagneliscie, a wlasciwie jak juz to maksymalny wasz sucKces storI to pozny Gierek:-) Paszol won na smietnik historii
awe
awe

Data: 2010-04-23 18:19:31
Autor: ColgatesBilly
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hqscpp$a00$1news.onet.pl...
[...]

Bo wam sie cyc Fakty z Mitami myla, ot co...

KoL

Data: 2010-04-23 18:32:42
Autor: HaMMeR
On 2010-04-23 17:02, cyc wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Co tak 'robisz gnojem pod siebie' burku??
Nie martw sie, ladnie popros 'pisdzielcow'
  z grupy, to ci krzywdy nie damy zrobic!
A na drugi raz, to gryz sie w jezyk czesciej
to bedziesz spal spokojnie jak czlowiek, a nie jak zdekonspirowana
kapusta...

Data: 2010-04-23 18:36:20
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> schrieb im Newsbeitrag
On 2010-04-23 17:02, cyc wrote:
> [...]
bo
> moge obrazic czyjes religijne uczucia ) .

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

[...]

   Prawde Pan napisal.  W morde ssyna, ktoremu sie wydaje,
   ze ma moralne prawo oceniac wszystkich, samemu zadnej
   ocenie nie podlegajac.

   Cezary Glaz

Data: 2010-04-23 18:40:00
Autor: A

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47c51$4bd1cc87$54702a04$21782news.chello.at...

  Prawde Pan napisal.  W morde ssyna, ktoremu sie wydaje,
  ze ma moralne prawo oceniac wszystkich, samemu zadnej
  ocenie nie podlegajac.

Wlaśnie - panie Duda,slyszal pan?

Data: 2010-04-23 19:03:00
Autor: Karol
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

oczywiscie, ze to byloby glupota ze strony brata Prezydenta aby kandydowal

Ja na jego miejsu, wyjechalbym na Bahama i na was na***l.

Data: 2010-04-23 19:34:08
Autor: Polok_prawdziwy
Nie dajcie wygrac wyborow , zadnych wyborow pisomatolkom !.

Nopseca niełoddzisioj wiadomo, zemy troseckem gupielokowate som i NAPEWNO to GORSE wybiezemy...

Data: 2010-04-23 21:18:49
Autor: karwanjestkretynem
[...]

Nie ma strachu, pisuarowy ciemnogród przepier......wszystkie wybory. O prezydencie i wygranej w przyszłorocznych wyborach parlamentarnych mogą zapomniec. Polacy już mieli okazję zobaczyc rządy w wykonaniu moherowego kołtuństwa i drugi raz nie dadzą się nabrac. Jestem o to spokojny!

Przemysław Warzywny

--
"Śmierć prezydenta wstrząsnęła mną jak wszystkimi Polakami, ale nie można tej śmierci używać do przeinaczania historii i zamykania ust tym, którzy ten fałsz widzą. Falsz ten unieważnia osiągnięcia innych. Nie można udzielać też prawa do przeżywania żałoby lub odbierać go, co robi z jakąś dziwną zaciekłością prof. Krasnodębski."

Nie dajcie wygrac wyborow , zadnych wyborow pisomatolkom !.