Nie dajmy sie faszystom !

Data: 2010-05-03 09:42:07
Autor: cyc
Nie dajmy sie faszystom !
Polacy , wszyscy Polacy powinni zjednoczyc sie w walce z probami przejecia wladzy przez faszystow . Nie jest wazne ktorej partii jestescie sympatykami , nie wazne , czy PO , SLD , PSL , czy innej , istotne jest aby oddac glos na tego , kto ma najwieksze szanse wygrania z Kaczynskim a w dalszej kolejnosci z PiS-em .
Nie pozwolmy kolejny raz zmarnowac Polski tak , jak zrobili to ideowi protoplasci spiskowcow , bolszewicy !.
Nasze doswiadczenia z totalitarnym systemem powinne otworzyc nam oczy na tyle , abysmy mogli na zimne juz dmuchac . Czy zawsze musimy uczyc sie na wasnych bledach i zawsze popelniac kolejne ? . Szowinizm , nacjonalizm tracacy faszyzmem nie jest nam potrzebny nie tylko dlatego , ze wrocimy do starego ale rowniez dlatego ,ze zostaniemy wyizolowani ze swiata , zostaniemy sami tak jak Korea polnocna ,  czy Kuba . Bedziemy czarna owca Europy czego przedsmak dali nam przywodcy swiata omijajac pogrzeb naszego prezydenta tak , jakby chodzilo o zadzumionego !.
Czy chcemy aby stan ten poglebil sie ? , czy chcemy aby nasi wrogowie , ktorych i dzisiaj pelno wokol , dostali kolejna , tym razem najlepsza z mozliwych pozywek ? .
Jesli chcemy , to glosujmy na przyjaciela Rydzyka , Kaczynskiego a potem na ich partie !.

cyc

Data: 2010-05-03 09:45:57
Autor: abc
Nie dajmy sie faszystom !
Trzymajmy się z daleka od urn wyborczych. Demokracja jest fałszywą religią
wielbiącą bóstwo - demokratyczną większość.

Mając do czynienia z fałszywą religią, nie możemy przyłączać się do jej
procederów, bo z bluźnierstwa i podeptania krwi męczenników nic dobrego nie
wyniknie.

Data: 2010-05-03 09:51:15
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nie dajmy sie faszystom !

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

   ,,Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela."
   - czy obywatel-katolik nie powinien spelniac swego
   obywatelskiego obowiazku?  :-)

    AR

Data: 2010-05-03 10:01:09
Autor: abc
Nie dajmy sie faszystom !
  ,,Nie da sie w czlowieku oddzielic katolika od obywatela."

  - czy obywatel-katolik nie powinien spelniac swego
  obywatelskiego obowiazku?  :-)

Katolicy wlaczajacy sie w demokracje i próbujacy pokonac zlo na warunkach
zlego ducha nie maja rozsadku. Ich niedorzecznosc ujawnia sie szybko, co
jest kojarzone z wplywem wiary na rozum. Gdyby pokonanie zla bylo mozliwe na
warunkach zlego ducha, to nie byloby ani Franco ani Pinocheta.

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Data: 2010-05-03 10:12:18
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nie dajmy sie faszystom !

> [...]

-- Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

   Z powyzszym trudno sie nie zgodzic w ogolnosci, w szczegolnosci
   jednak mamy przed soba wybory prezydenckie, od ktorych wyniku
   moze, przynajmniej po czesci, zalezec polityczny klimat w naszym
   kraju.  Jak zatem nalezaloby postapic w tym konkretnym przypadku?

   AR

Data: 2010-05-03 11:47:55
Autor: abc
Nie dajmy sie faszystom !
[...]

Poslac katolicka mlodziez do szkól oficerskich.

Data: 2010-05-03 11:52:29
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nie dajmy sie faszystom !

> [...]

-- Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

   Doskonaly pomysl!  Gdzie jednak odpowiedz na moje skromne
   pytanie?

   AR

Data: 2010-05-03 12:52:52
Autor: abc
Nie dajmy sie faszystom !
> [...]
Poslac katolicka mlodziez do szkól oficerskich.

  Doskonaly pomysl!  Gdzie jednak odpowiedz na moje skromne

 To wlasnie jest odpowiedz.  Biorac udzial w wyborach i wybierajac "mniejsze
zlo" - wybiera sie zlo. Dlatego kaplani demokracji apeluja o liczny udzial w
wyborach, jest im obojetne które mniejsze zlo zostanie wybrane.

Data: 2010-05-03 12:59:02
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nie dajmy sie faszystom !

> [...]

-- Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

   Ogolne rozwazania sa dobre.  Jak jednak nalezy postapic juz podczas
   najblizszych wyborow?

   AR

Data: 2010-05-03 15:26:36
Autor: abc
Nie dajmy sie faszystom !
  Ogolne rozwazania sa dobre.  Jak jednak nalezy postapic juz podczas
  najblizszych wyborow?

Tak samo jak w rozwazaniach ogolnych.

Data: 2010-05-03 15:29:59
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nie dajmy sie faszystom !

> [...]

-- Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

   Czyli jak?  Pozostac w domu, by Bronislaw Komorowski,
   nota bene Twoj kandydat, mogl bez trudu wygrac wybory
   prezydenckie?

   AR

Data: 2010-05-03 19:20:04
Autor: abc
Nie dajmy sie faszystom !
  Czyli jak?  Pozostac w domu, by Bronislaw Komorowski,
  nota bene Twoj kandydat, mogl bez trudu wygrac wybory
  prezydenckie?

Zaden z demokratycznie wybranych uzurpatorów nie jest prawowitym wladca.

W tej sytuacji plebiscytowy charakter tubylczych wyborów prezydenckich moze
sprowadzic sie do tego, ze w przypadku zwyciestwa pana marszalka Bronislawa
Komorowskiego na pewno zostaniemy zoperowani bez znieczulenia, podczas gdy w
przypadku zwyciestwa pana prezesa Jaroslawa Kaczynskiego jest nadzieja na
jakies, przynajmniej miejscowe, znieczulenie. Róznica, jak widac, nie
jest specjalnie duza, ale, jak to mówia, dobra psu i mucha.

Wiecej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1609

Data: 2010-05-03 19:26:29
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nie dajmy sie faszystom !

> [...]

-- Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

   Ten redaktor Stanislaw Michalkiewicz to aby napewno katolik?

   AR

Data: 2010-05-03 20:01:52
Autor: jadrys
Nie dajmy sie faszystom !
W dniu 2010-05-03 11:47, abc pisze:

Poslac katolicka mlodziez do szkól oficerskich.

I wyhodować sobie nowe zastępy pasożytów?

Data: 2010-05-03 09:47:11
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nie dajmy sie faszystom !

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hrluoo$dmp$1news.onet.pl...
[...]

   Kwiki i jazgoty bez ladu i skladu i chocby sladow logiki. Faszysci i ich
   protoplasci bolszewicy - to juz nawet smieszne nie jest, jest to zalosne.

   AR

Data: 2010-05-03 10:29:42
Autor: Antenka
Nie dajmy sie faszystom !
On 3 Maj, 09:47, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"cyc" <j...@ja.pl> schrieb im Newsbeitragnews:hrluoo$dmp$1news.onet.pl....

> [...]

   protoplasci bolszewicy - to juz nawet smieszne nie jest, jest to zalosne.

   AR- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jeszcze nie tak dawno cyc wyzywał  od faszysty tylko jednego polityka
- mecenasa Romana Giertycha. Dzisiaj taką samo łatkę przypina
socjalistom. Kompletne pomieszanie z poplątaniem.
Czy każdy były ub-ek na starość dostaje pomieszania zmysłów?  :-?

Antenka

Data: 2010-05-03 19:34:48
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nie dajmy sie faszystom !

wrote:
> [...]

socjalistom. Kompletne pomieszanie z poplątaniem.
Czy każdy były ub-ek na starość dostaje pomieszania zmysłów?  :-?

Mam nadzieje, ze tak.

AR

Data: 2010-05-03 19:43:04
Autor: Panslavista
Nie dajmy sie faszystom !
Antenka wrote:

Jeszcze nie tak dawno cyc wyzywał  od faszysty tylko jednego polityka
- mecenasa Romana Giertycha. Dzisiaj taką samo łatkę przypina
socjalistom. Kompletne pomieszanie z poplątaniem.
Czy kaĹźdy były ub-ek na starość dostaje pomieszania zmysłów?  :-?

Antenka

Parchy teĹź, programowo.
I wtedy czrne jest czarne, a białe jest białe - na kogo wyopadnie na tego
buc!!!

Data: 2010-05-03 20:08:08
Autor: the_foe
Nie dajmy sie faszystom !
W dniu 2010-05-03 09:47, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
    Kwiki i jazgoty bez ladu i skladu i chocby sladow logiki. Faszysci i ich
    protoplasci bolszewicy - to juz nawet smieszne nie jest, jest to zalosne.

a czemu?
podaj mi jedna ceche PIS ktory dystansuje ich znaczaco od definicji narodowego socjalizmu.

mam tu kilka kwiatkow z projektu Konstytucji PIS:
Dlatego Polska potrzebuje dzisiaj:
1. jasnej idei państwa narodowego odwołującej się do tradycji
niepodległościowej i demokratycznej odrzucającej zniewolenie
i komunizm;
(...)
7. jasnej koncepcji kontroli państwowej, która obejmuje wszyst-
kie dziedziny życia publicznego nie pozostawiając sfer niczyich.

PIS ustanawia socjalizm:

"Poszanowanie przyrodzonej godności każdego człowieka, troska o dobro
wspólne, sprawiedliwość, rządy prawa i solidarność stanowią podstawy ładu państwowego. "

PIS ustanawia relatywizm konstytucyjny jako element represji wobec obywatela:
"Wolności i prawa zagwarantowane w Konstytucji nie mogą być nadużywane do zamachów na porządek prawny ani do czerpania korzyści z naruszenia prawa."

--
the_foe

Data: 2010-05-03 12:24:09
Autor: DJ MC Donald Musk
Nie dajmy sie faszystom !
On 3 Maj, 20:08, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

PIS ustanawia socjalizm:

"Poszanowanie przyrodzonej godności każdego człowieka, troska o dobro
wspólne, sprawiedliwość, rządy prawa i solidarność stanowią podstawy
ładu państwowego. "

to akurat jest chyba przerobka deklaracji praw czlowieka...
UE tez jest faszystoska?

Artykuł 2

Każdy człowiek posiada wszystkie prawa i wolności zawarte w niniejszej
Deklaracji bez względu na jakiekolwiek różnice rasy, koloru, płci,
języka, wyznania, poglądów politycznych i innych, narodowości,
pochodzenia społecznego, majątku, urodzenia lub jakiegokolwiek innego
stanu.

Nie wolno ponadto czynić żadnej różnicy w zależności od sytuacji
politycznej, prawnej lub międzynarodowej kraju lub obszaru, do którego
dana osoba przynależy, bez względu na to, czy dany kraj lub obszar
jest niepodległy, czy też podlega systemowi powiernictwa, nie rządzi
się samodzielnie lub jest w jakikolwiek sposób ograniczony w swej
niepodległości.

[...]

Pis mowi tu to samo co stoi w konstytucji napisanej przez UWAGA!!!!
Kwasnieskiegi i Gieremka

Art. 8.

   1. Konstytucja jest najwyższym prawem Rzeczypospolitej Polskiej.

   2. Przepisy Konstytucji stosuje się bezpośrednio, chyba że
Konstytucja stanowi inaczej.

jednak jestes zaciwtrzewiony POski glupek

Nie dajmy sie faszystom !