Nie dajmy sie faszystom !

Data: 2010-05-03 09:45:57
Autor: abc
Nie dajmy sie faszystom !
Trzymajmy się z daleka od urn wyborczych. Demokracja jest fałszywą religią
wielbiącą bóstwo - demokratyczną większość.

Mając do czynienia z fałszywą religią, nie możemy przyłączać się do jej
procederów, bo z bluźnierstwa i podeptania krwi męczenników nic dobrego nie
wyniknie.

Data: 2010-05-03 09:51:15
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nie dajmy sie faszystom !

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

   ,,Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela."
   - czy obywatel-katolik nie powinien spelniac swego
   obywatelskiego obowiazku?  :-)

    AR

Data: 2010-05-03 10:01:09
Autor: abc
Nie dajmy sie faszystom !
  ,,Nie da sie w czlowieku oddzielic katolika od obywatela."

  - czy obywatel-katolik nie powinien spelniac swego
  obywatelskiego obowiazku?  :-)

Katolicy wlaczajacy sie w demokracje i próbujacy pokonac zlo na warunkach
zlego ducha nie maja rozsadku. Ich niedorzecznosc ujawnia sie szybko, co
jest kojarzone z wplywem wiary na rozum. Gdyby pokonanie zla bylo mozliwe na
warunkach zlego ducha, to nie byloby ani Franco ani Pinocheta.

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Data: 2010-05-03 10:12:18
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nie dajmy sie faszystom !

> [...]

-- Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

   Z powyzszym trudno sie nie zgodzic w ogolnosci, w szczegolnosci
   jednak mamy przed soba wybory prezydenckie, od ktorych wyniku
   moze, przynajmniej po czesci, zalezec polityczny klimat w naszym
   kraju.  Jak zatem nalezaloby postapic w tym konkretnym przypadku?

   AR

Data: 2010-05-03 11:47:55
Autor: abc
Nie dajmy sie faszystom !
[...]

Poslac katolicka mlodziez do szkól oficerskich.

Data: 2010-05-03 11:52:29
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nie dajmy sie faszystom !

> [...]

-- Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

   Doskonaly pomysl!  Gdzie jednak odpowiedz na moje skromne
   pytanie?

   AR

Data: 2010-05-03 12:52:52
Autor: abc
Nie dajmy sie faszystom !
> [...]
Poslac katolicka mlodziez do szkól oficerskich.

  Doskonaly pomysl!  Gdzie jednak odpowiedz na moje skromne

 To wlasnie jest odpowiedz.  Biorac udzial w wyborach i wybierajac "mniejsze
zlo" - wybiera sie zlo. Dlatego kaplani demokracji apeluja o liczny udzial w
wyborach, jest im obojetne które mniejsze zlo zostanie wybrane.

Data: 2010-05-03 12:59:02
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nie dajmy sie faszystom !

> [...]

-- Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

   Ogolne rozwazania sa dobre.  Jak jednak nalezy postapic juz podczas
   najblizszych wyborow?

   AR

Data: 2010-05-03 15:26:36
Autor: abc
Nie dajmy sie faszystom !
  Ogolne rozwazania sa dobre.  Jak jednak nalezy postapic juz podczas
  najblizszych wyborow?

Tak samo jak w rozwazaniach ogolnych.

Data: 2010-05-03 15:29:59
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nie dajmy sie faszystom !

> [...]

-- Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

   Czyli jak?  Pozostac w domu, by Bronislaw Komorowski,
   nota bene Twoj kandydat, mogl bez trudu wygrac wybory
   prezydenckie?

   AR

Data: 2010-05-03 19:20:04
Autor: abc
Nie dajmy sie faszystom !
  Czyli jak?  Pozostac w domu, by Bronislaw Komorowski,
  nota bene Twoj kandydat, mogl bez trudu wygrac wybory
  prezydenckie?

Zaden z demokratycznie wybranych uzurpatorów nie jest prawowitym wladca.

W tej sytuacji plebiscytowy charakter tubylczych wyborów prezydenckich moze
sprowadzic sie do tego, ze w przypadku zwyciestwa pana marszalka Bronislawa
Komorowskiego na pewno zostaniemy zoperowani bez znieczulenia, podczas gdy w
przypadku zwyciestwa pana prezesa Jaroslawa Kaczynskiego jest nadzieja na
jakies, przynajmniej miejscowe, znieczulenie. Róznica, jak widac, nie
jest specjalnie duza, ale, jak to mówia, dobra psu i mucha.

Wiecej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1609

Data: 2010-05-03 19:26:29
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nie dajmy sie faszystom !

> [...]

-- Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

   Ten redaktor Stanislaw Michalkiewicz to aby napewno katolik?

   AR

Data: 2010-05-03 20:01:52
Autor: jadrys
Nie dajmy sie faszystom !
W dniu 2010-05-03 11:47, abc pisze:

Poslac katolicka mlodziez do szkól oficerskich.

I wyhodować sobie nowe zastępy pasożytów?

Nie dajmy sie faszystom !