Nie dajmy się nabrać na tanie numery.

Data: 2011-09-14 08:32:21
Autor: Przemysław W
Nie dajmy się nabrać na tanie numery.
Mail wysłany przez administratywistke Kempe, przestrzelone szyby w biurze intelektualistki Rokity itp. Czy nie przerabialiśmy już tego scenariusza przed poprzednimi wyborami? Może Cugier- Kotka ma coś do pwiedzenia na ten temat? Na ile jeszcze picowska hołota sobie pozwoli by wywrzeć wrażenie, że jest uciskana, osaczona, czy jakby tego nie nazwać?

Przemek

--

"W weekend prezes PiS Jarosław Kaczyński przeprosił na antenie TVP Info za
swoją wypowiedź, jakoby posłowie PSL opowiedzieli się za legalizacją

Data: 2011-09-14 10:22:04
Autor: (HeÂŽSk)
Nie dajmy się nabrać na tanie numery.
On Wed, 14 Sep 2011 08:32:21 +0200, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

[...]

 sieroty posmolenskie do sejmu. zenada.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-14 10:37:03
Autor: White Power
Przemysław W <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał(a):
[...]

a już o Rysiu C zapomniałeś?

Ja natomiast zakupiłem sobie koszulkę o taką http://ujeb.pl?5kXUGe5r7u
i już miałem takie sytuację że spotykałem mwzwm. Raz nawet było dwóch bardzo wykształconych co wiedzieli że dwa to więcej niż (ja) jeden.
Natomiast nie wiedzieli ze moja prawica odziana w kastecik daje mi znaczącą przewagę.
Wcale nie trzeba być pisowcem by być zagrożonym, wystarczy otwarcie mówić ze się na POjebów nie głosuje.

Data: 2011-09-14 14:06:46
Autor: Przemysław W
Nie dajmy się nabrać na tanie numery.

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał