Nie dajta sie

Data: 2010-08-12 04:32:36
Autor: magdaverakosiorek
Nie dajta sie
Ludzie, Komorowski chce nas okpić, widziałam tabliczkę, to skandal,
mniejszej już nie mogli zrobić!!!
Tu musi powstać kopiec albo prosze usun±c natychmiast pomnik ks. J.
Poniatowskiego i postawić na to miejsce pomnik Prez. Kaczyńskiego.
Najlepiej na koniu.

magdavera

Data: 2010-08-12 13:35:10
Autor: Zahir
Nie dajta sie

Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:885bf59c-d607-4499-8770-2c8d71a5bbcbm1g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

Kto się zgodzi być koniem?

--

Zahir

Data: 2010-08-12 13:45:21
Autor: WW
Nie dajta sie
W dniu 2010-08-12 13:35, Zahir pisze:

Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w
wiadomości
Ludzie, Komorowski chce nas okpić, widziałam tabliczkę, to skandal,
mniejszej już nie mogli zrobić!!!
Tu musi powstać kopiec albo prosze usunąc natychmiast pomnik ks. J.
Poniatowskiego i postawić na to miejsce pomnik Prez. Kaczyńskiego.
Najlepiej na koniu.

magdavera

Kto się zgodzi być koniem?

Ja proponuje, w dobie oszczędności, tylko łby zamienić.
OczywiĹ›cie nie konia  :-P

I tabliczki z nazwiskiem.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-08-13 04:20:43
Autor: ab.666
Nie dajta sie

"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message

Ja proponuje, w dobie oszczędno¶ci, tylko łby zamienić.
Oczywi¶cie nie konia  :-P

Wła¶nie konia!
Zamienić łeb konia na głowę Kaczyńskiego!
Wtedy i miło¶nicy Poniatowskiego i Kaczyńskiego będ± usatysfakcjonowani....
wilk syty i owca cała!

PS. jest to uzasadnione historycznie, bo zamiana łba na głowę już kiedy¶ się
odbyła.... w Egipcie zamieniono łeb lwa na głowę faraona Chefrena (Sfins w
Gizie),
:)

ab.

Data: 2010-08-15 18:10:16
Autor: magdaverakosiorek
Nie dajta sie
On Aug 12, 9:20 pm, "ab.666" <t...@nie.adres> wrote:
"WW" <wu...@vp.pl> wrote in message

> Ja proponuje, w dobie oszczędno¶ci, tylko łby zamienić.
> Oczywi¶cie nie konia  :-P

Wła¶nie konia!
Zamienić łeb konia na głowę Kaczyńskiego!

Rozmawiałam z koniem. Nie wyraził zgody. Mówił że w razie czego będzie
protestował. Bezczelny uważa że jego łeb ładniejszy.

magdavera

Data: 2010-08-16 03:08:11
Autor: Canucki
Nie dajta sie
magdaverakosiorek <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał(a):
Ludzie, Komorowski chce nas okpić, widziałam tabliczkę, to skandal,
mniejszej już nie mogli zrobić!!!

Jaki obecny prezydent, taka tablica

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-16 15:24:53
Autor: cirrus
Nie dajta sie
Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i4aa2r$i18$1inews.gazeta.pl...
[...]

Taka tablica na jak± prezydent Lech zasłużył.

--
stevep

Nie dajta sie