Nie dla lesbijek i gejów

Data: 2015-08-04 16:23:56
Autor: Ivan Hoe
Nie dla lesbijek i gejów
"Od 14 lat trwa w polskim parlamencie dyskusja o związkach partnerskich.
Czy naprawdę tak ograniczone są możliwości rozumnego myślenia niektórych
moich były kolegów i koleżanek z Sejmu, że potrzebują jeszcze więcej
czasu?". Trudno nam nie zgodzić się z Robertem Biedroniem."

Powszechnie wiadomo, że wśród dziennikarzy skłonności do tej samej płci są
powszechnie. W mojej ocenie taki związek to wynaturzenie. Mam prawo tak
twierdzić czy Biedroń mi zabroni?  Ivan Hoe

Nie dla lesbijek i gejów