Nie dla pomnika przed Pałacem!

Data: 2010-08-27 14:25:25
Autor: Slawek SWP
Nie dla pomnika przed Pałacem!
Użytkownik b0niek napisał:
"Zdecydowana większość mieszkańców Warszawy nie chce, żeby pomnik
upamiętniający ofiary smoleńskiej katastrofy stanął na Krakowskim Przedmieściu
przed Pałacem Prezydenckim - wynika z sondażu MillwardBrown SMG/KRC dla
"Faktów TVN". Warszawiacy uważają też, że postawiony tam przez harcerzy krzyż
powinien zostać przeniesiony do kościoła św. Anny."

Całość:

http://www.tvn24.pl/-1,1670979,0,1,warszawiacy-nie-chca-pomnika-przed-palacem,wiadomosc.html

Krótszy link:

http://tnij.org/h2fe

Powinni zdecydować mieszkańcy Warszawskiej Starówki. Ursynów, Wola, Praga... Niech się nie wpier.....ą do wyglądu ulicy na Starówce! Tak na dobrą sprawę to ja bym się ograniczył tylko do mieszkańców Krakowskiego Przedmieścia i tylko mających w zasięgu wzroku Pałac Namiestnikowski!

Piąta półka od góry: http://www.youtube.com/watch?v=CtK27GhAZwU

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-08-27 05:39:13
Autor: D.J.MC Donald Musk
Nie dla pomnika przed Pałacem!
On 27 Sie, 14:25, Slawek SWP <skasujdamspietrasiewiczu...@wp.pl>
wrote:
Użytkownik b0niek napisał:

> [...]

Piąta półka od góry:http://www.youtube.com/watch?v=CtK27GhAZwU

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

a to czemu?
ja tez chce decydowac! czyz to nie "moj prezydent" w moim palacu?
Polonia niech tez decyduje!

Data: 2010-08-28 12:12:26
Autor: Slawek SWP
wrote:
Użytkownik b0niek napisał:

[...]

No chyba rozumiesz sam, że tu nie chodzi o upamiętnienie kogoś pomnikiem tylko o miły i przyjemny wygląd ulicy i budynków. Pani Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy zdecydowała już wespół z konserwatorem zabytków, że miasto nie wytrzyma pomnika w przestrzeni publicznej bo to niełądnie będzie wyglądać - na pewno nieładnie!