Nie do wiary

Data: 2017-08-10 21:37:14
Autor: Pszemol
Nie do wiary
Czy to prawda że Apple sprzedało od początku swego istnienia
ponad miliard sztuk iPhone?? Brzmi niewiarygodnie dużo...

https://www.lifewire.com/how-many-iphones-have-been-sold-1999500

Data: 2017-08-11 06:46:48
Autor: J.F.
Nie do wiary
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:omj72c$5et$1@dont-email.me...
Czy to prawda że Apple sprzedało od początku swego istnienia
ponad miliard sztuk iPhone?? Brzmi niewiarygodnie dużo...
https://www.lifewire.com/how-many-iphones-have-been-sold-1999500

Czy tak niewiarygodnie ... sam masz dwa czy trzy ?

Czasy takie, ze na swiecie jest 6 mld ludzi, z czego pewnie co najmniej 3 mld ma komorki ...

J.

Data: 2017-08-11 12:31:51
Autor: Pszemol
Nie do wiary
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:598d36b8$0$15190$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Fakt, uzbierało się ich trochę, a stare nie chcą przestać działać...

Czasy takie, ze na swiecie jest 6 mld ludzi, z czego pewnie co najmniej 3 mld ma komorki ...

Ciekawe ile jest słuchawek z iOS aktualnie działających i zarejestrowanych w sieci.

Data: 2017-08-12 10:42:49
Autor: Irokez
Nie do wiary
W dniu 2017-08-11 o 04:37, Pszemol pisze:
Czy to prawda że Apple sprzedało od początku swego istnienia
ponad miliard sztuk iPhone?? Brzmi niewiarygodnie dużo...

https://www.lifewire.com/how-many-iphones-have-been-sold-1999500

czy ja wiem
Wydają telefon, po pół roku robią aktualizację systemu dzięki której telefonu nie da się używać. Wrócić systemu nie można więc kupujesz nowy model telefonu. I cyfra rośnie.

Po ostatniej aktualizacji którą zrobiłem 2 tygodnie temu, mój służbowy iPhone 4s przestał być kompletnie używalny. Lagi zwiększyły się nawet do 10 sekund oczekiwania na przejście do ekranu głównego po odblokowaniu czy też podobnie przy powrocie z trybu robienia zdjęć do menu głównego.
Powinienem więc kupić nowy telefon.

Schowałem do pudełka, tym razem już na wieki wieków.
Mój LG G3 jako służbowy robi, LG G5 kupiłem sobie jako prywatny.

Zdrówko.

--
Irokez

Data: 2017-08-12 10:45:50
Autor: Pszemol
Nie do wiary
"Irokez" <no.email@wp.pl> wrote in message
[...]

Zrób backup, potem "reset all settings". Mój iPhone4 który narzekałem
że jest zbyt wolny z iOS 7 i zżera baterię w pół dnia zrobił się po tej
operacji szybszy niż inny iPhone4 z iOS 6 jaki mam z SIM z Kanady.
I na jednym ładowaniu baterii chodzi teraz dwa dni.

Data: 2017-08-13 09:35:14
Autor: re
Nie do wiary

Użytkownik "Pszemol"

Czy to prawda że Apple ...

[...]

-- -
2 dni ? olaboga, cóż za cudowny sprzęt :-)

Data: 2017-08-13 12:26:56
Autor: jerzu.xyz
Nie do wiary
On Sat, 12 Aug 2017 10:45:50 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

[...]

Hello, mamy już iOS 10.x.x, a niektóryz betę 11. Na iOS 10.x iPhone 4s
nie nadaje się do używania, 5s już dostaje zadyszki.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-08-13 17:01:14
Autor: Irokez
Nie do wiary
W dniu 2017-08-12 o 17:45, Pszemol pisze:

Zrób backup, potem "reset all settings". Mój iPhone4 który narzekałem
że jest zbyt wolny z iOS 7 i zżera baterię w pół dnia zrobił się po tej
operacji szybszy niż inny iPhone4 z iOS 6 jaki mam z SIM z Kanady.

Zrobiło mi upgrade do iOS 10 niestety.

I na jednym ładowaniu baterii chodzi teraz dwa dni.

a LG mi działa 3-4 dni tylko dzwoniąc (służbowy, a nie do zabawy).

--
Irokez

Data: 2017-08-14 20:48:02
Autor: Pszemol
Nie do wiary
"Irokez" <no.email@wp.pl> wrote in message news:599069bb$0$5163$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Może ten sam motyw pomoże z iOS 10?

I na jednym ładowaniu baterii chodzi teraz dwa dni.

a LG mi działa 3-4 dni tylko dzwoniąc (służbowy, a nie do zabawy).

Każdy używa inaczej telefonu więc inaczej pracuje na baterii.
Nie napisałem tego po to aby Ciebie zapewnić że będzie Ci
chodził 2 dni tylko aby pokazać jak backup+reset+restore
wyczyściło u mnie telefon i go przyspieszyło i wydłużyło
czas pracy na ładowaniu z niecałych pół dnia do dwu dni.

Data: 2017-08-15 15:59:48
Autor: Tomek
Nie do wiary

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message:

Czy to prawda że Apple sprzedało od początku swego istnienia
ponad miliard sztuk iPhone?? Brzmi niewiarygodnie dużo...

Tyle to Nokia sprzedawała w dwa lata :)

Data: 2017-10-23 03:09:20
Autor: Titus Atomicus
Nie do wiary
In article <omtjlm$b45$1@dont-email.me>, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

> Zrobiło mi upgrade do iOS 10 niestety.

Może ten sam motyw pomoże z iOS 10?

iPhone4S do iOS 10???
Nie do wiary!!!
--
TA

Data: 2017-08-12 18:42:46
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Nie do wiary
typowy grantowy lider - pytanie jest źle zadane!

powinno brzmieć: skoro wyprodukowanie jednego telefonu kosztuje 1,38$ to ile apple zarobiło na swojej akcji propagandowej?

Data: 2017-08-12 14:41:30
Autor: Pszemol
Nie do wiary
"w systemie siła 'POPIS/EU" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote in message news:omnb69$m9e$3node1.news.atman.pl...
typowy grantowy lider - pytanie jest źle zadane!

powinno brzmieć: skoro wyprodukowanie jednego telefonu kosztuje
1,38$ to ile apple zarobiło na swojej akcji propagandowej?

O jakiej "akcji propagandowej" Apple myślisz?
I skąd wziąłeś że wyprodukowanie iPhone kosztuje ich 1,38?

Data: 2017-08-15 16:27:36
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Nie do wiary
ale ja mam lepsze pytanie: co się stało z tymi pieniędzmi?

Data: 2017-08-15 12:05:27
Autor: Pszemol
Nie do wiary
"w systemie siła 'POPIS/EU" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote in message news:omv0co$6fo$2node1.news.atman.pl...
ale ja mam lepsze pytanie: co się stało z tymi pieniędzmi?

Zostały za granicą... jest to znany problem że Apple chomikuje
dużą stertę kasy za granicą aby nie zapłacić podatków w USA
i czeka na zmianę prawa które miało w planach obniżyć stopę.

Data: 2017-08-13 09:32:29
Autor: re
Nie do wiary

Użytkownik "Pszemol"

Czy to prawda że Apple sprzedało od początku swego istnienia
ponad miliard sztuk iPhone?? Brzmi niewiarygodnie dużo...
-- -
Kto kupuje ten szit ?

Data: 2017-08-13 22:45:12
Autor: Titus Atomicus
Nie do wiary
In article <omovai$k8c$1@mx1.internetia.pl>, "re" <re@re.invalid> wrote:

Użytkownik "Pszemol"

Czy to prawda że Apple sprzedało od początku swego istnienia
ponad miliard sztuk iPhone?? Brzmi niewiarygodnie dużo...
-- -
Kto kupuje ten szit ?

Nie stac cie i dorabiasz ideologie.
--
TA

Data: 2017-08-14 12:46:45
Autor: re
Nie do wiary

Użytkownik  xx

[...]

No na taki szit to mnie faktycznie nie stać :-)

Data: 2017-08-13 23:45:17
Autor: Kris
Nie do wiary
W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 05:12:09 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
Czy to prawda że Apple sprzedało od początku swego istnienia
ponad miliard sztuk iPhone?? Brzmi niewiarygodnie dużo...

https://www.lifewire.com/how-many-iphones-have-been-sold-1999500

A Polska swego czasu była największym exporterem telefonów;)

Data: 2017-09-11 01:40:52
Autor: oorrttoo
Nie do wiary
"Pszemol" <konina@jewish.info> Wrote in message:
Czy to prawda ?e

Koniny si? na?ar?a prukwa z pizd? w poprzek !

--
??????

Data: 2017-09-11 01:54:50
Autor: Srały muchy będzie wiosna będzie lepiej trawka rosła
Nie do wiary

"Pszemol" <konina@jewish.info> Wrote in message:
Czy to prawda ?e

Koniny się nażarła prukwa z pizdą w poprzek !

musi byc paskudna ta prukwa, skoro nie mozna jej przepuscic przez
 wilka ... qurwać mać blać

--
?

Nie do wiary