Nie do wiary

Data: 2017-08-12 18:42:46
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Nie do wiary
typowy grantowy lider - pytanie jest źle zadane!

powinno brzmieć: skoro wyprodukowanie jednego telefonu kosztuje 1,38$ to ile apple zarobiło na swojej akcji propagandowej?

Data: 2017-08-12 14:41:30
Autor: Pszemol
Nie do wiary
"w systemie siła 'POPIS/EU" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote in message news:omnb69$m9e$3node1.news.atman.pl...
typowy grantowy lider - pytanie jest źle zadane!

powinno brzmieć: skoro wyprodukowanie jednego telefonu kosztuje
1,38$ to ile apple zarobiło na swojej akcji propagandowej?

O jakiej "akcji propagandowej" Apple myślisz?
I skąd wziąłeś że wyprodukowanie iPhone kosztuje ich 1,38?

Data: 2017-08-15 16:27:36
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Nie do wiary
ale ja mam lepsze pytanie: co się stało z tymi pieniędzmi?

Data: 2017-08-15 12:05:27
Autor: Pszemol
Nie do wiary
"w systemie siła 'POPIS/EU" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote in message news:omv0co$6fo$2node1.news.atman.pl...
ale ja mam lepsze pytanie: co się stało z tymi pieniędzmi?

Zostały za granicą... jest to znany problem że Apple chomikuje
dużą stertę kasy za granicą aby nie zapłacić podatków w USA
i czeka na zmianę prawa które miało w planach obniżyć stopę.

Nie do wiary