Nie do wiary - weryfikacja ograniczeń prędkośc i?

Data: 2009-04-14 22:13:20
Autor: JKK
Nie do wiary - weryfikacja ograniczeń prędkośc i?

Użytkownik "Alex81" <a13x81@gmail.com> napisał w wiadomości news:MPG.244f007033f00d149896fcnews.onet.pl...
Jest kij, znalazła się i marchewka - Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i
Autostrad uznała, że skoro mandaty za przekroczenie prędkości mają być wyższe,
wcześniej trzeba sprawdzić obowiązujące obecnie na drogach zakazy. Chodzi
przede wszystkim o zweryfikowanie, czy nie są zbyteczne, a ograniczenia
prędkości zbyt restrykcyjne.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Gdzieś mi się właśnie obił o oczy artykuł,
że drogowcy chcieli zrobić więcej podwyższeń,
ale policja się nie zgodziła i wyszło fifty - fifty.

Pzdr

JKK

Data: 2009-04-14 22:56:39
Autor: eManitou

Użytkownik "JKK" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:gs2qp1$g26$1news.wp.pl...

Gdzieś mi się właśnie obił o oczy artykuł,
że drogowcy chcieli zrobić więcej podwyższeń,
ale policja się nie zgodziła i wyszło fifty - fifty.

Hmm, ciekawe jak to Policja argumentowała ;-)

Data: 2009-04-14 23:01:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs2tac$n0e$1inews.gazeta.pl...

[...]

Za małe wpływy do kasy.
A jaki sobie pretekst nieroby wymyśliły, to przecież nieistotne.

Nie do wiary - weryfikacja ograniczeń prędkośc i?