Nie do wiary - weryfikacja ograniczeń prędkości?

Data: 2009-04-14 22:52:27
Autor: Piter
Nie do wiary - weryfikacja ograniczeń prędkości?
na  ** p.m.s **  Alex81 pisze tak:

Niedługo wejdą w życie nowe przepisy ruchu drogowego. Kary za
przekroczenie szybkości mają być wyższe.

a kiedy wejdzie w życie płaca minimalna 850 funtów?
bo jak już robić nam tu grugą Anglię to porządnie ;)

Nasi specjaliści zrobią go prawdopodobnie wspólnie z policją - mówi Karol Głębocki, rzecznik prasowy GDDKiA w Olsztynie.

Boże chroń nas przed specjalistami z Olsztyna co potrafią tylko mnożyć światła.

Czy wybitni olsztyńscy specjaliści slyszeli o nastepujacych wynalazkach:

- estakada
- przejście podziemne
- kładka dla pieszych

--
    Piter
    vw golf mk2

Data: 2009-04-15 07:43:40
Autor: Sqeeb
Nie do wiary - weryfikacja ograniczeń pręd kości?
On Tue, 14 Apr 2009 22:52:27 +0200
Piter <brak@emaila.pl> wrote:

na  ** p.m.s **  Alex81 pisze tak:

> Niedługo wejdą w życie nowe przepisy ruchu drogowego. Kary za
> przekroczenie szybkości mają być wyższe.

a kiedy wejdzie w życie płaca minimalna 850 funtów?
bo jak już robić nam tu grugą Anglię to porządnie ;)

Może by tak wprowadzić te ichnie ronda prawo... lewo... te
inaczej skrętne niż u nas ;-)

[...]

I tak nic nie przebije mojej wsi. Jedzie sobie taki
niemiec czy ruski E30/A2 z Warszawy do Terespola, cały czas ma
pierszeństwo a tutaj na jakimś zadupiu czerwone światło ;-)

Nie wiem skąd oni takich mądrych ludzi biorą.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-15 08:56:38
Autor: kamil

"Piter" <brak@emaila.pl> wrote in message news:Xns9BEDE8B0EC513vikolocalhost.net...
na  ** p.m.s **  Alex81 pisze tak:

Niedługo wejdą w życie nowe przepisy ruchu drogowego. Kary za
przekroczenie szybkości mają być wyższe.

a kiedy wejdzie w życie płaca minimalna 850 funtów?
bo jak już robić nam tu grugą Anglię to porządnie ;)

Mandaty za predkosc sa w UK akurat niskie - standardowo 60f. Albo czasowa utrata prawa jazdy dla tych, ktorzy przekraczaja za bardzo, co akurat w Polsce bardzo by sie przydalo.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-15 22:52:51
Autor: Piter
na  ** p.m.s **  kamil pisze tak:

Mandaty za predkosc sa w UK akurat niskie - standardowo 60f.

No tak. Chodzi mi raczej o to że tam policja sie juz wzięła a nasza dopiero się za nas bierze. Trochę mnie boli że niektore wredne radia tak się tym złośliwie podniecają.

--
    Piter
    vw golf mk2

Data: 2009-04-15 09:24:44
Autor: gacek
Piter wrote:
> Boże chroń nas przed specjalistami z Olsztyna co potrafią tylko mnożyć
> światła.

Pewnie troche racji masz. Sterowanie wlotami czasem jest ok, a czasem powoduje, że się nóż w kieszeni otwiera. To drugie znacznie częściej.

Inna sprawa, że gdyby olsztyńscy kierowcy słyszeli o ruszaniu jak tylko zapali się zielone, to przepustowość skrzyżowań by wyraźnie wzrosła.

gacek

Data: 2009-04-17 18:04:36
Autor: MarcinJM
Piter pisze:
Boże chroń nas przed specjalistami z Olsztyna co potrafią tylko mnożyć światła.

mnozyc to pikus, ale ustawianie cykli wylacznie dla jednej galezi skrzyzowania to jest hardcore

Czy wybitni olsztyńscy specjaliści slyszeli o nastepujacych wynalazkach:

Nie zapomne "eksperymentalnej" (40) na wylocie do Ostrody. Poezja.

- estakada
- przejście podziemne
- kładka dla pieszych

Brzmi ladnie, szczegolnie jak te madre slowa skonfrontuje sie z ul. Lubelska w kierunku mragowa. Corka rzyga mi w aucie po 200 metrach.

Innych czesci olsztyna nie znam, bo ja tylko przejezdzam na szczescie

MarcinJM

Data: 2009-04-17 21:21:44
Autor: Sqeeb
Nie do wiary - weryfikacja ograniczeń pręd kości?
On Fri, 17 Apr 2009 18:04:36 +0200
MarcinJM <marcin@inetia.pl> wrote:

Brzmi ladnie, szczegolnie jak te madre slowa skonfrontuje sie z ul. Lubelska w kierunku mragowa. Corka rzyga mi w aucie po 200 metrach.

Innych czesci olsztyna nie znam, bo ja tylko przejezdzam na szczescie

Zrób kiedyś zdjęcie bo aż jestem ciekaw co nasi drogowcy zbudowali ;-)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Nie do wiary - weryfikacja ograniczeń prędkości?