Nie dorobił się?

Data: 2020-08-18 17:31:55
Autor: Runt
Nie dorobił się?
https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/budzet-domowy/lukasz-szumowski-odchodzi-z-resortu-zdrowia-oto-jego-majatek/syx7jxk

"Łukasz Szumowski we wtorek złożył rezygnację ze stanowiska ministra zdrowia. Szumowski pozostaje posłem PiS - najnowsze o¶wiadczenie maj±tkowe za 2019 rok złożył pod koniec maja. Wynika z niego, że Szumowski nie ma domu ani mieszkania, a jego oszczędno¶ci wynosz± 30,1 tys zł."

Buuhahahhahahahahhahahhahaaa!

https://wyborcza.pl/7,75398,26220807,lukasz-szumowski-odchodzi-z-ministerstwa-zdrowia.html

" Moja dymisja nie ma nic wspólnego z jakimkolwiek ¶ledztwem - zapewniał z u¶miechem minister zdrowia Łukasz Szumowski. Dzień wcze¶niej odszedł jego zastępca. Obaj odpowiadali za ogromne zakupy na czas pandemii."

ogłaszamy zwycięstwo i dajemy nogę! ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Nie dorobił się?