Nie dostałem urlopu nie pojadę na sprawę

Data: 2011-03-19 16:19:44
Autor: kam
Nie dostałem urlopu nie pojadę na sprawę
W dniu 2011-03-19 13:53, pavkens pisze:
Nie przyznano mi urlopu, sprawa w poniedziałek a ja muszę być w pracy..
Wezwanie odebrałem wczoraj.
Czy mogę coś zrobić? Np. wysłać prośbę o przesunięcie terminu (nadam w
poniedziałek a sprawa w poniedziałek) - lub coś innego - np. poproszę
kogoś, żeby zawiózł pismo rano w poniedziałek o 8 a sprawa o 11 - da
to coś??
Dodam, że jestem stroną w pozwie cywilnym.

którą stroną?

k.

Nie dostałem urlopu nie pojadę na sprawę