Nie dotrzymanie warunków promocji.

Data: 2009-05-13 16:18:25
Autor: Kamq
Nie dotrzymanie warunków promocji.
Witam,
co mogę zrobić jeśli Era w jednym z dokumentów dołączonych do aneksu umowy (przedłużałem umowę) napisała coś, co się nie zgadza z istniejącą promocją. W warunkach napisali inną ilość minut i w rzeczywistości mam inną. Zauważyłem to po ponad roku.

Co mogę zrobić? Czy mogę do potraktować jako nie dotrzymanie warunków promocji z ich strony?

K.

Data: 2009-05-13 16:59:51
Autor: Noe Bat
Nie dotrzymanie warunkw promocji.

UĹźytkownik "Kamq" <kamq@gazeta.pl>

co mog zrobi jeli Era w jednym z dokumentw doczonych do aneksu umowy (przeduaem umow) napisaa co, co si nie zgadza z istniejc promocj. W warunkach napisali inn ilo minut i w rzeczywistoci mam inn. Zauwayem to po ponad roku.

Co mog zrobi? Czy mog do potraktowa jako nie dotrzymanie warunkw promocji z ich strony?

Przejrzyj dokładnie ustawę konsumencką pod kątem niezgodności z umową

--
PS. nudzi mi się

Data: 2009-05-13 17:54:50
Autor: J.F.
Użytkownik "Noe Bat" <noe123@op.pl> napisał w wiadomości news:guen9h$lbe$1achot.icm.edu.pl...
Użytkownik "Kamq" <kamq@gazeta.pl>
[...]

A wtedy sie okaze ze to byly warunki indywidualnie negocjowane z klientem, albo to inna promocja byla ..

J.

Data: 2009-05-13 20:14:45
Autor: Kamq
Nie dotrzymanie warunkw promocji.
A wtedy sie okaze ze to byly warunki indywidualnie negocjowane z klientem, albo to inna promocja byla ..

Warunki były jasno określone mi indywidualnie i to wszystko zgadzało się na umowie, tylko jedna pozycja się nie zgadza. Na piśmie jest inaczej niż w rzeczywistości. Ta promocja ma swój numer identyfikacyjny.

Kamq

Data: 2009-05-14 08:16:03
Autor: mic49
On 13 Maj, 20:14, "Kamq" <k...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

umowie, tylko jedna pozycja się nie zgadza. Na piśmie jest inaczej niż w
rzeczywistości. Ta promocja ma swój numer identyfikacyjny.

Tzn. napisz, czy:
- miałeś indywidualnie negocjowaną umowę (tak się robi dla klientów
biznesowych)? Jeśli tak, to po prostu napisz do swojego opiekuna. Ja
miałem taką sytuację w Erze, że nie wprowadzili mi upustu od
abonamentu. I rozwiązałem to w ten sposób, że jeśli miałem mieć upust
przez 10 miesięcy, a wykryłem to po trzech, to od tego trzeciego
miesiąca przez 10 miesięcy mam upust.
- a może jesteś klientem indywidualnym i po prostu zaproponowano ci
warunki promocji - jeśli tak, to podpisałeś się pod aneksem, masz
numer promocji i jeśli to się nie zgadza, to po prostu pisz pismo do
Ery, aby ci to przeliczyli od nowa (i korekta faktury) - albo zrobią
taką specjalną promocję pod ciebie.

Po prostu - ktoś się pomylił. I tyle.

Nie dotrzymanie warunków promocji.