Data: 2011-09-15 10:27:06 | |
Autor: Maciek. | |
[Orange] Nie działa ale kosztuje | |
SMS na numer 333 o treści ILE.
Odpowiedź: "Usluga chwilowo niedostepna. Prosimy sprobowac ponownie w pozniejszym terminie". Wysłałem, bo chciałem znać stan konta (liczbę minut) wobec niemożności uzyskania takiej informacji na www przez ponad pół godziny (później już nie sprawdzałem). I choć usługa nie była dostępna, to opłata 0,20 zł została naliczona. Tak, ja wiem za co tak naprawdę zapłaciłem ale do cholery to system operatora a nie jakieś gołe baby... -- M. |
|
Data: 2011-09-15 10:45:26 | |
Autor: K | |
[Orange] Nie działa ale kosztuje | |
W dniu 15-09-2011 10:27, Maciek. pisze:
SMS na numer 333 o treści ILE. start -> uruchom -> kontakty -> BOK/COK -> zglaszasz problem -> cieszysz sie ze zwrotu 0,20 pln. |
|
Data: 2011-09-15 13:48:16 | |
Autor: Maciek. | |
[Orange] Nie działa ale kosztuje | |
Użytkownik "K" <glownyinformatyk@zus.gov.pl> napisał
Tak, ja wiem za co tak naprawdę zapłaciłem ale do cholery to systemstart -> uruchom -> kontakty -> BOK/COK -> zglaszasz problem -> cieszysz sie ze zwrotu 0,20 pln. I tak codziennie mam robić? -- M. |
|
Data: 2011-09-15 14:38:33 | |
Autor: K | |
[Orange] Nie działa ale kosztuje | |
W dniu 15-09-2011 13:48, Maciek. pisze:
Użytkownik "K" <glownyinformatyk@zus.gov.pl> napisał jak bedzie trzeba to tak, za ktoryms razem to poprawia. |
|