Nie działa bezprzewodowe łącze

Data: 2011-09-01 13:39:38
Autor: rs
Nie działa bezprzewodowe łącze
Kupiłem bezprzewodowy router.
Skonfigurowałem go i niby wszytsko ok.
Do routera w gniazdo WAN podłączyłem kabel od neta.
Niestety nie ma internetu na kompie?
Czy może w złym miejscu położony router czy inna przyczyna, że nie ma neta
przez bezprzewodowy router ?

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6427 (20110901) __________

Data: 2011-09-01 13:52:45
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 1 Sep 2011 13:39:38 +0200, rs napisał(a):

[...]

1.Wywal sygnaturę esetu z postów.
2.Czy masz kartę wifi (radiową) w komputerze?
3. Czy ustanowiłeś z jej pomocą jakieś połączenie sieciowe?
(sterownik+konfiguracja)
4. czy skonfigurowałeś odpowiednio ruter (szyfracja, hasło itd)?
5. Jakby co, to jaki to ruter? I jaki komp? (wróżka ma urlop)
--
Jacek

Data: 2011-09-02 14:32:22
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości news:hxn4hk31zbe7
1.Wywal sygnaturę esetu z postów.
Tak przy okazji. Przekaż w dwóch słowach (choćby męskich) jak,
bo w domu mam eseta i nie potrafiłem dotrzeć tam gdzie się go wywala.
(nie pamiętam jaki, jeżeli to istotne z domu podam).

Artur(m)

Data: 2011-09-02 16:21:04
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 2 Sep 2011 14:32:22 +0200, Artur(m) napisał(a):

[...]

NOD32 - 4.2.71.2    Okno główne Eset>Ochrona programów poczty e-mail>Oznacz
wysyłaną wiadomość e-mail>Tylko zainfekowana poczta
--
Jacek

Data: 2011-09-05 07:59:54
Autor: Artur\(m\)

[...]

Dzięki wypróbuje.

Artur(m)

Data: 2011-09-03 01:38:36
Autor: Dawid

http://forum.softgroup.pl/viewtopic.php?t=20

Data: 2011-09-01 16:59:25
Autor: Piotr Rezmer
Nie dzia�a bezprzewodowe ��cze
rs pisze:
Kupi�em bezprzewodowy router.
Skonfigurowa�em go i niby wszytsko ok.
Do routera w gniazdo WAN pod��czy�em kabel od neta.
Niestety nie ma internetu na kompie?
Czy mo�e w z�ym miejscu po�o�ony router czy inna przyczyna, �e nie ma neta
przez bezprzewodowy router ?

Zacznij od tego:
A.podepnij kompa do routera kabelkiem do portĂłw LAN.
Jeśli nie ma neta:
B.rĂłb factory reset routera
Jeśli dalej nie ma neta:
C. W przypadku sieci kablowych (np. kiedyś Aster), należało przypisać adres MAC routera poprzez specjalną stronę www.

Jeśli na kablu do portu LAN jest net, a nie ma go bezprzewodowo, sprawdź czy komp się połączył po wifi. Jeśli nie, sprawdź ustawienia WLAN w routerze (WEP,WPA, hasło).

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-09-01 22:00:48
Autor: Jerzy Dombczak
W dniu 2011-09-01 13:39, rs pisze:
[...]

Naucz sie czytac i przeczytaj instrukcje obslugi.

Data: 2011-09-02 19:52:42
Autor: qwerty
Użytkownik "Jerzy Dombczak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j3oo9g$2jr$1@news.onet.pl...
Naucz sie czytac i przeczytaj instrukcje obslugi.

W instrukcji raczej nie będzie napisane, czy ISP ma filtrację adresów mac. :)

Data: 2011-09-03 16:57:27
Autor: Michal Lukasik
Dnia 2.9.2011, qwerty napisał(a):

[...]

No ale będzie co zrobić na wypadek gdyby miał. ;D
A nie zaszkodzi "to" zrobić niezależnie od tego czy ma czy nie.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2011-09-28 23:09:43
Autor: Vince
Nie działa bezprzewodowe łącze
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6427 (20110901) __________

Po primo: NTG (pl.comp.sieci, tudzież pl.comp.sieci-bezprzewodowe)
Po sekundo: wywal sygnaturkę
Po tertio: poczytaj o standardach EIA/TIA568A lub EIA/TIA568B (kabel tradycyjny i z przeplotem). Skrosowanego używa się do łączenia dwóch komputerów, tradycyjnego (prosty) do urządzeń pośrednich (takich jak wspomniany router). Tutaj nieco szerzej na ten temat:

http://www.piotrekb.com.pl/skretka.html

Pozdrawiam, M.

Nie działa bezprzewodowe łącze