Nie działa jedna lampa świateł drogowych w 323f

Data: 2009-08-12 14:44:02
Autor: Piotr Cz
Nie działa jedna lampa świateł drogowych w 323f
Witam!
Po najechaniu w dość głęboką (ku mojemu zaskoczeniu) kałużę, przestała
mi działać prawa lampa (światła drogowe) - mijania działają normalnie.
Sprawdziłem żarówkę, styki przy niej i pierwszą kostkę - wszystko ok.
Problem leży dalej - co robić? Rozplątywać kable i sprawdzać
miernikiem?
Właśnie sobie uświadomiłem, że nie sprawdziłem bezpiecznika ale raczej
jest jeden od prawego i lewego światła...
Proszę o rady :)
Pozdrawiam
Aha, pacjent mazda 323f 94', jeszcze 1 gen

Data: 2009-08-12 21:51:05
Autor: Wmak
Nie działa jedna lampa świateł drogowych w 323f
Nawet w koreańskich autach każda żarówka ma oddzielny bezpiecznik....

Data: 2009-08-13 11:05:52
Autor: Massai
 Wmak wrote:

Nawet w koreańskich autach każda żarówka ma oddzielny bezpiecznik....

Bywa tak że są na krzyż. Prawy przód i lewy tył na jednym, itd.

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-08-13 20:50:24
Autor: Wmak
Massai <tsender@wp.pl> napisał(a):
 Wmak wrote:

> Nawet w koreańskich autach każda żarówka ma oddzielny bezpiecznik....

Bywa tak że są na krzyż. Prawy przód i lewy tył na jednym, itd.

Jeszcze nie spotkałem auta, które z tyłu miałoby światła drogowe albo mijania.
Wmak

--

Nie działa jedna lampa świateł drogowych w 323f