Nie dzia³a pasek na karcie? PKP ma swoje sposoby!

Data: 2012-05-08 21:35:11
Autor: xbartx
Nie dzia³a pasek na karcie? PKP ma swoje sposoby!

W takiej oto scence brałem dziś wieczorem udział - Bareja by się chyba nie powstydził ;)

Kupowałem bilet PKP. Pani wydrukowała bilet no i płatność kartą. Podaję kartę Pani przeciąga a tu nic. Raz, drugi, trzeci, siódmy a tu nic - zero reakcji. Była to kk Aliora, którą rzadko używam, więc karta naprawdę nie zniszczona, poza tym i tak idzie głównie z chipa, jak już. Pani przeczyściła pasek raz, trzeci, piąty nic. Ja wziąłem kartę chucham, dmucham czyszczę ładnie, tak jak to robiłem przy Polbankowej kk jak mi działała losowo. Pani znowu przeciągnęła, kilka razy kartą w terminalu, szybciej niż Bruce machał nunchaku ;) i nic, czarna dupa. Ja nie mam innej karty ani kasy a terminal PKP zintegrowany z kasą ma tylko odczyt paska. Pani się chwilę zastanowiła i mówi: "Mam! Przypomniałam sobie co mi koleżanka radziła", po czym wyciąga zwykły worek foliowy wkłada do niego kartę, przeciąga przez terminala, oczywiście karta od strzału pierwszego zaskakuje jak klepię PIN (mimo że z paska) i mam bilet w garści. Zdziwiony koduje kolejny patent a Pani do mnie: "Dobrze, że woreczka po śniadaniu nie wyrzuciłam" he he he :D

PS Tak się teraz zastanawiam czy mi tym woreczkiem danych z paska nie sczytała przy okazji ;)

--
xbartx

Data: 2012-05-09 00:46:05
Autor: Piotr C.
Nie działa pasek na karcie? PKP ma swoje sposoby!
"xbartx"  wrote in message news:joc3if$dbo$1node2.news.atman.pl...
"Dobrze, że
woreczka po śniadaniu nie wyrzuciłam" he he he :D

Bardzo stary sposób. Ale pojęcia nie mam dlaczego to działa.

P.

Data: 2012-05-09 00:50:22
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2012-05-09 00:46, Piotr C. pisze:
"xbartx" wrote in message news:joc3if$dbo$1node2.news.atman.pl...
"Dobrze, że
woreczka po śniadaniu nie wyrzuciłam" he he he :D

Bardzo stary sposób. Ale pojęcia nie mam dlaczego to działa.

wyjasniane milionami razy na pl.biznes.banki ....

no ale to kurwa wątek kolejowy ... bo kasa była na dworcu ...

Data: 2012-05-09 01:36:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nie dzia³a pasek na karcie? PKP ma swoje sposoby!

""Rafa³ \"SP\" Gil"" joc81i$j00$1@node2.news.atman.pl

woreczka po ¶niadaniu nie wyrzuci³am" he he he :D

Bardzo stary sposób. Ale pojêcia nie mam dlaczego to dzia³a.

wyjasniane milionami razy na pl.biznes.banki ....

Wiêc wyja¶nij raz jeszcze.

Data: 2012-05-09 04:29:28
Autor: Kris
Nie dzia³a pasek na karcie? PKP ma swoje sposoby!
W dniu wtorek, 8 maja 2012 23:35:11 UTC+2 u¿ytkownik xbartx napisa³:
Pani siê chwilê zastanowi³a i mówi: "Mam! Przypomnia³am sobie co mi kole¿anka radzi³a", po czym wyci±ga zwyk³y worek foliowy wk³ada do niego kartê, przeci±ga przez terminala, oczywi¶cie karta od strza³u pierwszego zaskakuje jak klepiê PIN (mimo ¿e z paska) i mam bilet w gar¶ci. Zdziwiony koduje kolejny patent a Pani do mnie: "Dobrze, ¿e woreczka po ¶niadaniu nie wyrzuci³am" he he he :D

Staryu sprawdzony sposób kasjerek. Mnie to najczê¶ciej w Lidlu spotyka- nie wiem co oni tam maj± za czytniki ale praktycznie kazda p³atno¶c w Lidlu moja karta to przez woreczek. W innych miejscach jest ok.

Data: 2012-05-09 12:28:32
Autor: Q
Nie działa pasek na karcie? PKP ma swoje sposoby!
działała losowo. Pani znowu przeciągnęła, kilka razy kartą w terminalu,
szybciej niż Bruce machał nunchaku ;) i nic, czarna dupa.

No wlasnie - nawet nie probowala przeciagnac karty wolniej...

Tak samo mialem wiele razy w realu:
mowie pani z kasa, zeby moze wolniej ta karte przeciagnela
(wydaje mi sie to logiczne, ale moze sie myle...)
a ta swoje...
No i czesto konczylo sie na "worku", eh... :)

Nie dzia³a pasek na karcie? PKP ma swoje sposoby!