Nie działający licznik VDO-Z3

Data: 2012-03-26 04:37:34
Autor: Piecia aka dracorp
Nie działający licznik VDO-Z3
Witam
Dzisiaj bez widocznych powodów przestał mi działać licznik VDO Z3. Na początku myślałem że magnes jest za daleko od czujnika ale po przybliżeniu okazało się że to nie to. Wymieniłem też baterię i dalej nic. Jak domowym sposobem zdiagnozować co jest nie tak?
Dla pewności zresetuję do ustawień domyślnych i może coś pomoże.
Najgorsze że akurat sobie wyjechałem na wolne i niestety jestem uzależniony od wskazań licznika. Da się wytrzymać ale będzie ciężko.

--
Piecia aka dracorp

Data: 2012-03-26 11:45:51
Autor: rmikke
Nie działający licznik VDO-Z3
Dnia Mon, 26 Mar 2012 04:37:34 -0700 (PDT), Piecia aka dracorp naskrobał/a:

[...]
Najgorsze =BFe akurat sobie wyjecha=B3em na wolne i niestety jestem uzale=
=BFniony od wskaza=F1 licznika. Da si=EA wytrzyma=E6 ale b=EAdzie ci=EA=BFk=
o.

Na pewno sa jakies grupy Anonimowych Licznikownikow...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-26 05:02:51
Autor: Piecia aka dracorp
W dniu poniedziałek, 26 marca 2012, 13:45:51 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:

Na pewno sa jakies grupy Anonimowych Licznikownikow...
Dzień dobry, nazywam się Piotr i też jest uzależniony :)
Następna wada licznika VDO Z3. Po resecie czujnik prędkości zaczął działać.

Data: 2012-03-26 12:48:27
Autor: rmikke
Nie działający licznik VDO-Z3
Dnia Mon, 26 Mar 2012 05:02:51 -0700 (PDT), Piecia aka dracorp naskrobał/a:

W dniu poniedzia=B3ek, 26 marca 2012, 13:45:51 UTC+2 u=BFytkownik rmikke na=
pisa=B3:

Na pewno sa jakies grupy Anonimowych Licznikownikow...
Dzie=F1 dobry, nazywam si=EA Piotr i te=BF jest uzale=BFniony :)

Nazywam sie Piotr i odrywam wzrok od licznika najwyzej dwa razy na minute.
To w czasie jazdy, w nozy budze sie znacznie rzadziej, licznik jest na nocnej
szafce, wiec zasypiam szybko z powrotem...

Data: 2012-03-26 05:07:07
Autor: Piecia aka dracorp
Nie działający licznik VDO-Z3
Nie wiem czy się poprzednia wiadomość opublikowała czy się zawieruszyła. Reset licznika pomógł.

Data: 2012-03-26 14:20:15
Autor: cytawa
W dniu 2012-03-26 13:37, Piecia aka dracorp pisze:

[...]

Ustal co jest popsute. Licznik czy czujnik.

Licznik sprawdzisz zwierajac klika razy styki. Jak cos bedzie pokazywac to OK.
Czujnik sprawdzisz miernikiem elektrycznym dotykajac przewody do stykow (na pomiarze opornosci lub diod) i jednosczesnie zblizajac jakis magnesik do czujnika. Jak miernik zareaguje nazmiane to dobrze.

Jan Cytawa

Data: 2012-03-26 05:31:56
Autor: Piecia aka dracorp
W dniu poniedziałek, 26 marca 2012, 14:20:15 UTC+2 użytkownik cytawa napisał:
[...]

Całość jest bezprzewodowa. Będąc poza domem, dość daleko raczej ciężko o jakiś miernik lub coś podobnego.

Data: 2012-03-26 15:00:00
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 26 Mar 2012 04:37:34 -0700 (PDT), Piecia aka dracorp napisał(a):

 Jak domowym sposobem zdiagnozować co jest nie tak?

Jeśli to przewodowy to kawałek drutu weź i zrób test polegający na szybkim
zwieraniu i rozwieraniu styków licznika. Jeśli będzie działał to
wyeliminujesz przerwę w przewodach/magnesie.
--
Jacek

Nie działający licznik VDO-Z3