Nie fatyga

Data: 2010-08-25 16:04:18
Autor: PesTYcyD
Nie fatyga
Dlaczego fotyga ma tak krzywego ryja? Czy to zamysł boski, czy tylko poranienie emocjonalne wystąpiło jej na mordzie. Miałem kiedyś psa bulteriera, kiedy zaczynał się ślinić gryząc piłeczkę miał podobny wyraz na ryju, tylko spojrzenie było nieco bardziej inteligentne.
Mam radę dla minister krzywego ryja. Ponoć Botox świetnie paraliżuje mięśnie mimiczne, może taka kuracja spowoduje rozluźnienie ryja i zniknie to napięcie.

Data: 2010-08-25 17:15:38
Autor: PesTYcyD
Nie fatyga
O rzesz kurzapiał http://www.gover.pl/userfiles/publikacje/fotyga_5-large.jpg Ona gdziekolwiek nie jest, zawsze ma oko na polski interes międzynarodowy ;)