Nie głosujcie na karła, bo będziecie mieli TAKĄ RP!

Data: 2010-05-26 09:20:16
Autor: awe
Nie głosujcie na karła, bo będziecie mieli TAKĄ RP!
Lekarze dalej biora ale jak mnie CBA przycisnie to ja o niczym nie wiem:-)
Zastanawia mnie mentalnosc lekarza ktory bierze kase. Idzie do pracy a jedyna rzecza o ktorej mysli i ktora sprawia mu chorobliwa przyjemnosc  jest ta kasa EXTRA ktora ktos mu da.
Znam przypadek w GDA kiedy lekarka wciska pacjentom kalendarz po 20 zl. To ukryta forma lapowki
awe

Nie głosujcie na karła, bo będziecie mieli TAKĄ RP!