Nie g³osujcie na klauna w muszce.

Data: 2014-05-17 03:23:07
Autor: stevep
Nie g³osujcie na klauna w muszce.
# Moim celem jest to, aby mogliby Pañstwo rozk³adaæ "parapogl±dy" JKM na  czynniki pierwsze i wskazywaæ na ich bezsens. Mog± to pañstwo robiæ  komentuj±c pod wydarzeniem.

  Zdajê sobie sprawê z nadchodz±cej fali obrzydliwo¶ci, która mnie czeka,  ale nie dam siê zastraszyæ bandom trolli i nienawistników. Tylko tak bêdê  móg³ przekonaæ Pañstwa, ¿e g³os na JKM bêdzie g³osem zmarnowanym.
  Dziêkujê za Pañstwa dotychczasowe poparcie i proszê aby¶cie udostêpniali  wydarzenie.

  Poni¿ej 10 powodów, dla których na Janusza Korwina-Mikkego nie powinno  siê g³osowaæ:

  1. Bo gardzi lud¼mi starszymi i s³abszymi oraz chce odebraæ im prawo do  jakichkolwiek ¶wiadczeñ, skazuj±c na nêdzê.

  2. Bo nie docenia ludzi m³odszych i chce im odebraæ finansowe instrumenty  rozwoju, jak np. Erasmus.

  3. Bo chce odebraæ kobietom prawo g³osu i twierdzi, ¿e ich pogl±dy  pochodz± od mê¿czyzn, z którymi aktualnie sypiaj±.

  4. Bo nazywa niepe³nosprawnych debilami i sprzeciwia siê finansowaniu  reprezentacji paraolimpijskiej, która wielokrotnie determinacj± i wol±  walki zawstydza³a w pe³ni zdrowych olimpijczyków.

  5. Bo jest zwolennikiem dyktatury, podziwia W³adimira W³adimirowicza  Putina i chwali aneksjê Krymu.

  6. Bo konsekwentnie powo³uje siê na ideologiê faszystowsk± i nieustannie  opowiada o "dokonaniach" Hitlera, a za wzór wzrostu gospodarczego stawia  Chiny - kraj, w którym 80% osób ¿yje o misce ry¿u dziennie, a dysproporcje  w spo³eczeñstwie nale¿± do jednych z najwiêkszych na ¶wiecie..

  7. Bo udaje libera³a, a ¿aden libera³ nie podwa¿a³by systemu  demokratycznego. Najwyra¼niej model putinowski chcia³by zmieniæ na  korwinowski, w którym wszyscy inaczej my¶l±cy politycy musieliby trafiæ do  celi, wraz ze swoimi zwolennikami.

  8. Bo chce zlikwidowaæ publiczn± s³u¿bê zdrowia - tym samym pozbawiaj±c  milionów osób prawa do zdrowia i ¿ycia

  9. Bo o skatowanym na ¶mieræ Grzegorzu Przemyku powiedzia³, ¿e "by³  chudzin±, dosta³ parê pa³ i zmar³".

  10. Bo chce zlikwidowaæ Uniê Europejsk± - bezprecedensowy i niesamowity  projekt, który sta³ siê gwarantem pokoju pomiêdzy pañstwami Unii,  najwiêkszego na ¶wiecie dobrobytu gospodarczego i wielkiej szansy  rozwojowej dla Polski!

Nie g³osujê na Korwina #
Ze strony:
http://skroc.pl/8e6a1

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-17 12:14:54
Autor: leming.show
Nie g³osujcie na klauna w muszce.
u¿ytkownik stevep napisa³:
# Moim celem jest to, aby mogliby Pañstwo rozk³adaæ "parapogl±dy" JKM na  czynniki pierwsze i wskazywaæ na ich bezsens. Mog± to pañstwo robiæ  komentuj±c pod wydarzeniem.

Napisz na kogo glosowac.

Data: 2014-05-17 22:37:05
Autor: mi¶ z okienka
Nie g³osujcie na klauna w muszce.

U¿ytkownik <leming.show@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:c14b138e-9383-42dd-b668-e7bc802e6041googlegroups.com...
u¿ytkownik stevep napisa³:
# Moim celem jest to, aby mogliby Pañstwo rozk³adaæ "parapogl±dy" JKM na

czynniki pierwsze i wskazywaæ na ich bezsens. Mog± to pañstwo robiæ

komentuj±c pod wydarzeniem.

Napisz na kogo glosowac.

Id¼ do wró¿ki..

Data: 2014-05-17 14:07:30
Autor: leming.show
Nie g³osujcie na klauna w muszce.
u¿ytkownik mi¶ z okienka napisa³:

Napisz na kogo glosowac.

Idz do wroki..

Wrozka nie powie mi jakie mam miec poglady.

Swoja droga, wszytkie 10 punktow z tematu, to przekrecona i nagieta interpretacja.

Np. punkt 1, nie chodzi o odebranie emerytury tylko o wybor, albo odkladasz skladki albo nie. Korwin powiedzial, ze zebracy sa potrzebni aby uswiadomic spoleczenstwo i aby dotarlo do nich, jak nie zabezpieczycie przyszlosci bedziecie zebrac. Reszty nie bede obalal bo to brednie, a i czasu szkoda.

Data: 2014-05-18 00:00:18
Autor: mi¶ z okienka
Nie g³osujcie na klauna w muszce.

U¿ytkownik <leming.show@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:f1b3e4a7-fcf5-441d-b2cf-564c0ca9fcdbgooglegroups.com...
u¿ytkownik mi¶ z okienka napisa³:

Napisz na kogo glosowac.

Idz do wroki..

Wrozka nie powie mi jakie mam miec poglady.
-- -- --
Nikt  ci tego nie powie.

[...]
- No tak, dziadu... Trzeba by³o se ubiæ jakiego¶ popie³uszke, nie musia³by¶ dzisiaj ¿ebraæ - Korwin to ¶wietny bryd¿ysta, a mo¿e i niez³y szachista. Powinien by³ siê urodziæ na polu króla lub hetmana, tam wszystkie figury s± dwojakiego koloru.

Data: 2014-05-18 02:50:53
Autor: stevep
Nie g³osujcie na klauna w muszce.
W dniu .05.2014 o 21:14 <leming.show@gmail.com> pisze:

u¿ytkownik stevep napisa³:
# Moim celem jest to, aby mogliby Pañstwo rozk³adaæ "parapogl±dy" JKM na

czynniki pierwsze i wskazywaæ na ich bezsens. Mog± to pañstwo robiæ

komentuj±c pod wydarzeniem.

Napisz na kogo glosowac.
Napisze tylko przyznaj, ¿e jeste¶ bezmózgowcem.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-18 02:07:11
Autor: leming.show
Nie g³osujcie na klauna w muszce.
u¿ytkownik stevep napisa³:

> Napisz na kogo glosowac.
Napisze tylko przyznaj, ¿e jeste¶ bezmózgowcem.

stevep

Nawet jakbym przyznal i tak nie napiszesz:) Juz Was towarzyszu rozkminilismy, jestescie element wywrotowy:) Mozesz byc za SLD, PO, PIS itd, mozesz nie byc za nikim lub nawet przeciwko wszystkim, wolna wola.

Data: 2014-05-19 03:19:38
Autor: stevep
Nie g³osujcie na klauna w muszce.
W dniu .05.2014 o 11:07 <leming.show@gmail.com> pisze:

u¿ytkownik stevep napisa³:

> [...]

Nawet jakbym przyznal i tak nie napiszesz:) Juz Was towarzyszu  rozkminilismy, jestescie element wywrotowy:) Mozesz byc za SLD, PO, PIS  itd, mozesz nie byc za nikim lub nawet przeciwko wszystkim, wolna wola..
Dobrze, przyjmuje twoj± deklaracje bezmózgowca, a jak ju¿ nieudaczniku  wyci±gniesz ³apy spod dupy to bêdzie narodowe ¶wiêto.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-20 08:01:24
Autor: niebieski
On 19.05.2014 03:19, stevep wrote:
> [...]

Dobrze, przyjmuje twoj± deklaracje bezmózgowca, a jak ju¿ nieudaczniku
wyci±gniesz ³apy spod dupy to bêdzie narodowe ¶wiêto.

Co æpa³e¶?

Data: 2014-05-21 03:50:29
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 08:01 niebieski <niszczsocjalizm@interia.eu> pisze:

> [...]

Dobrze, przyjmuje twoj± deklaracje bezmózgowca, a jak ju¿ nieudaczniku
wyci±gniesz ³apy spod dupy to bêdzie narodowe ¶wiêto.

Spadaj idioto.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-20 13:18:48
Autor: mi¶ z okienka
Nie g³osujcie na klauna w muszce.

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xf21y0yz50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
> [...]

Dobrze, przyjmuje twoj± deklaracje bezmózgowca, a jak ju¿ nieudaczniku

    a gdzie masz g³owê Pietrzykowski?

Data: 2014-05-21 03:50:56
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 13:18 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

> [...]

Dobrze, przyjmuje twoj± deklaracje bezmózgowca, a jak ju¿ nieudaczniku

Spadaj pisowski pieniaczu.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-21 10:20:36
Autor: leming.show
Nie g³osujcie na klauna w muszce.
u¿ytkownik stevep napisa³:

>     a gdzie masz g³owê Pietrzykowski?

Spadaj pisowski pieniaczu.

Pojde do kosciola i dam pieniazek na tace jak kiedys napiszesz cos sensownego poza: bredzisz, pieprzysz, jestes z pisu etc.

Albo nie, wrzuce twoj nr. telefonu pod publike, moze przycichniesz.

Data: 2014-05-21 10:13:27
Autor: leming.show
Nie g³osujcie na klauna w muszce.
u¿ytkownik stevep napisa³:

Dobrze, przyjmuje twoj± deklaracje bezmózgowca, a jak ju¿ nieudaczniku  wyci±gniesz ³apy spod dupy to bêdzie narodowe ¶wiêto.

I nie napisales swojego typu.

Mam robote i innej nie szukam:) Ja techniczny, umiem sam cos zrobic i zebrac nie musze.

Data: 2014-05-17 14:01:17
Autor: Aleksander
Nie g³osujcie na klauna w muszce.
Ja te¿ nie zag³osujê na JKM, ale kilka punktów mi sie podoba i przyznajê mu racjê;

p.5. Popieram aneksjê Krymu przez Rosjê.

p.9.  Gdyby Przemyk uczy³ siê i pracowa³ to pewnie by ¿y³, a wdawanie sie w politykê awanturnicz±, dzia³anie wbrew pañstwu i jego ustrojowi w sposób podstêpny  doprowadzi³o do sytuacji jaka by³a. Tak samo Popie³uszko, gdyby siê tylko modli³, to by mu z g³owy w³os nie spad³. Podjudza³ ludzi  i ma. To ¿aden ¶wiêty tylko zwyk³y prostak i awanturnik.

p.10  Te¿ jestem za likwidacj± UE , bo to jedno wielkie oszustwo, niby nam daj± jakie¶ pieni±dze, a nie wolno nam swoich surowców uzywaæ jak wêgiel, mleka za duzo nie wolno mieæ rolnikowi, ... to wieksze zniewolenie i hamowanie rozwoju ni¿ pomoc.
co do reszty sie nie zgadzam z JKM , bo rzeczywi¶cie tr±ci faszyzmem i jak na mój gust jest trochê debilowaty., nie rozumie wielu rzeczy z tego ¶wiata.

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xfzcst1a50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

Data: 2014-05-17 14:04:15
Autor: Fritz
"Aleksander" <powazny@tlen.pl> schrieb im Newsbeitrag news:53774f90$0$2143$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Trochê, to za ma³o powiedziane, to debil ca³kowity. Ale co siê dziwiæ têpemu mot³ochowi... Jaki naród, tacy jego idole...

Data: 2014-05-17 12:16:01
Autor: leming.show
Nie g³osujcie na klauna w muszce.
u¿ytkownik Fritz napisa³:

Troche, to za malo powiedziane, to debil ....

Kogo popierasz?

Data: 2014-05-17 22:12:21
Autor: Fritz
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:dcfb9787-e171-4fd8-87a0-c4d49fa283e1googlegroups.com...
u¿ytkownik Fritz napisa³:

Troche, to za malo powiedziane, to debil ....

Kogo popierasz?

Nikogo, tylko naród samobójczy bawi siê w ICH wybory...
sobie na zag³adê...

Data: 2014-05-20 06:51:04
Autor: niebieski
On 17.05.2014 22:12, Fritz wrote:
[...]

Po wyborach znikniesz. Prawda?

Data: 2014-05-21 03:50:03
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 06:51 niebieski <niszczsocjalizm@interia.eu> pisze:

[...]

A ty siê pojawi³e¶ z okazji wyborów?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-17 22:29:01
Autor: mi¶ z okienka
Nie g³osujcie na klauna w muszce.

U¿ytkownik <leming.show@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:dcfb9787-e171-4fd8-87a0-c4d49fa283e1googlegroups.com...
u¿ytkownik Fritz napisa³:

Troche, to za malo powiedziane, to debil ....

Kogo popierasz?

No jak to kogo? Swojego oficera prowadz±cego!

Data: 2014-05-17 18:04:54
Autor: Stokrotka
Nie g³osujcie na klauna w muszce.
A ja pszeciwnie, jak by to nie by³o k³opotem, bo nie mam meldunku, wiêc g³osowanie nie jest takie proste, g³osowa³a bym w³a¶nie na partiê faceta w muszce , fakt nie na Korwinna - Mikke, bo na to nie pozwala ordynacja wyborcza.
Dlaczego?
Bo wtedy najwiêcej odbiorê PO i PiSowi. Jak kto¶ liczy , to bêdzie wiedzia³ czemu- taka matematyka i ordynacja wyborcza.
A komuna mi pszez d³ugopis nie pszejdzie.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zak³adce 'inne' syntezator mowy czytaj±cy cyrylicê GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii) Ortografia to NAWYK, czêsto nielogiczny,

Data: 2014-05-17 19:35:28
Autor: Fritz
"Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:537788b6$0$2379$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A POPiS na najwiêcej resortowych dzieci komuny...

Data: 2014-05-18 02:31:56
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 18:04 Stokrotka <ortografia.nowa@gazeta.pl> pisze:

[...]

A ty tak musisz zawsze na popszek?  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-17 20:10:30
Autor: Marek Czaplicki
Aleksander pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 17 maja 2014 14:01:

[...]

A kto da³ Tobie prawo do oceniania innych? Ja np mogê powiedzieæ ¿e reprezentujê pañstwo Nibylandiê, którego czy chcesz czy nie jeste¶ obywatelem i od tej pory masz s³uchac siê tego co Ci ludzie mówi±. Jak ka¿± Ci skakaæ to masz siê pytaæ jak wysoko. Zrozumia³e¶. Jak Ci siê ustrój nie podoba to masz prawo go zmieniæ? Tak czy nie? Jak Ci siê co¶ w politykach nie podoba to masz prawo o tym mówiæ? Tak czy nie? To przestañ zawracaæ g³owê swymi ormowskimi wyobra¿eniami o demokracji socjalistycznej. Przemyk chcia³ tego prawa, którym ty siê teraz cieszysz dla wszystkich. Po prostu "king sajz" dla ka¿dego.

Data: 2014-05-17 20:18:46
Autor: Wiesiaczek
Nie głosujcie na klauna w muszce.
W dniu 17.05.2014 20:10, Marek Czaplicki pisze:

  Przemyk chciaÅ‚ tego prawa, którym ty siÄ™ teraz
cieszysz dla wszystkich. Po prostu "king sajz" dla każdego.

To "cieszysz siÄ™" jest co najmniej nie na miejscu, nie sÄ…dzisz?

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-05-17 20:22:48
Autor: Marek Czaplicki
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 17 maja 2014 20:18:

W dniu 17.05.2014 20:10, Marek Czaplicki pisze:

  Przemyk chcia³ tego prawa, którym ty siê teraz
cieszysz dla wszystkich. Po prostu "king sajz" dla ka¿dego.

To "cieszysz siê" jest co najmniej nie na miejscu, nie s±dzisz?

Nie wiem. Ja siê cieszê. Inni zapewne te¿.
--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-05-17 20:31:31
Autor: Fritz
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ll89d8$ihd$1adenine.netfront.net...
[...]

Ma³o kto, a z uciemiê¿onego ludu polskiego nikt...

Data: 2014-05-18 02:28:21
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 20:31 Fritz <fritz@gmail.com> pisze:

[...]

"Uciemiêrzonego" ludu miast i wsi jak mówi± pogrobowcy marksizmu?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-18 10:12:43
Autor: Stokrotka
Nie g³osujcie na klauna w muszce.

  Przemyk chcia³ tego prawa, którym ty siê teraz
cieszysz dla wszystkich. Po prostu "king sajz" dla ka¿dego.

Jaki kingsajz dla ka¿dego?
Teraz dopiero widaæ, ¿e prawo s³u¿y do poni¿ania, gnêbienia i podkre¶lania nieruwno¶ci spo³ecznej.
Do mnie w tej pseudo demokratycznej Polsce stszelano na terenie s±du pszy Terespolskiej w Warszawie 29 grudnia 2006, bo upomnia³am siê o ostatni± wyp³atê.
To jest kingsajz dla ka¿dego?
Tu¿ po tym wymuszano na mnie zeznania, ka¿±c mi podpisaæ, ¿e nie mam zastsze¿eñ co do zatszymania, czyli do stszelania do mnie. Nie podpisa³am, a policjant Piotr O³dak z³ama³ mi rêkê - celowo i z premedytacj±. Kazano mi siê tak¿e rozbieraæ do naga. Pszetszymywano mnie w kiciu o dobê d³u¿ej ni¿ napisano na odhodne w dokumencie zatszymania. W trakcie pszekazano mnie cywilowi. Policja pszekaza³a mnie cywilnemu cz³owiekowi do pilnowania. Czym to siê ru¿ni od porwania?

Teraz tak samo jak za komuny jest kingsajz tylko dla policji i bur¿uazji.
A ci co byli na listah do psze¶ladowañ  i zabicia ju¿ s± wybici, albo tylko psze¶ladowani.

Data: 2014-05-19 00:17:34
Autor: mi¶ z okienka
Nie g³osujcie na klauna w muszce.

U¿ytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:53786b8b$0$2377$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zawsze bêda 'ruwni' i równiejsi. :-DDDDDD

Data: 2014-05-17 22:39:33
Autor: mi¶ z okienka
Nie g³osujcie na klauna w muszce.

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Komuszki te¿ siê ciesz±, ale dla pe³nej satysfakcji jak zwykle szukaj± mniejszych od siebie...

Data: 2014-05-18 07:33:44
Autor: Wiesiaczek
W dniu 17.05.2014 20:22, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Nie wiem. Ja się cieszę. Inni zapewne też.

Ja się nie cieszę gdy widzę wolnych ludzi szukających jedzenia w moim śmietniku.
Nie wiem, czy oni siÄ™ cieszÄ….

Data: 2014-05-18 07:48:49
Autor: u2
Nie głosujcie na klauna w muszce.
W dniu 2014-05-18 07:33, Wiesiaczek pisze:
Ja siÄ™ nie cieszÄ™ gdy widzÄ™ wolnych ludzi szukajÄ…cych jedzenia w moim
śmietniku.
Nie wiem, czy oni siÄ™ cieszÄ….

jak znajda zarcie to sie ciesza jak ty

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-19 03:20:45
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 07:33 Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:

[...]

Ja siê nie cieszê gdy widzê wolnych ludzi szukaj±cych jedzenia w moim  ¶mietniku.
Nie wiem, czy oni siê ciesz±.

I pewnie piszesz takie rewelacje po tych smako³ykach ze ¶mietnika.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-19 22:05:32
Autor: mi¶ z okienka
Nie g³osujcie na klauna w muszce.

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xf210vky50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Pietrzykowski gdzie ty masz g³owe?

Data: 2014-05-20 02:22:56
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 22:05 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Tam, gdzie ty nie masz g³owy bezmózgowcu.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-20 12:31:32
Autor: mi¶ z okienka

[...]

Czy¶by¶ mia³ g³owê miêdzy nogami?

Data: 2014-05-21 03:49:21
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 12:31 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Id¼ do rabina to siê dowiesz przyg³upie.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-22 00:15:23
Autor: mi¶ z okienka

[...]

Id¼ do rabina to siê dowiesz

Zostawi³e¶ g³owê u rabina? :-DD  Du¿o za ni± wzi±³?

Data: 2014-05-22 03:41:03
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 00:15 mi¶ z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Twojej kapust nie wzi±³?  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-17 22:27:59
Autor: miÅ› z okienka

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomości news:ll896k$u1a$1node1.news.atman.pl...
[...]

Płacz sobie komuszku za czerwonym chlewem, innych w to gówno nie mieszaj.

Data: 2014-05-17 22:23:57
Autor: mi¶ z okienka
Nie g³osujcie na klauna w muszce.

U¿ytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:53774f90$0$2143$65785112news.neostrada.pl...
Ja te¿ nie zag³osujê na JKM, ale kilka punktów mi sie podoba i przyznajê mu racjê;

p.5. Popieram aneksjê Krymu przez Rosjê.

p.9.  Gdyby Przemyk uczy³ siê i pracowa³ to pewnie by ¿y³,

Zabili¶cie go po zdanej maturze, a pracowaæ na takich jak wy nie warto. Ja po wprowadzeniu stanu wojennego postanowi³em nie pracowaæ na komunistów i zaj±³em siê handlem spekulacyjnym na bazarze. ¯al ci komuchu, ¿e jeszcze ¿yjê?

[...]

Modli³ siê za wasze ofiary i pomaga³ ich rodzinom. Wykonywa³ obowiazek kap³añski i ludzki - cze¶c jego pamieci!

Data: 2014-05-18 02:30:51
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 14:01 Aleksander <powazny@tlen.pl> pisze:

Ja te¿ nie zag³osujê na JKM, ale kilka punktów mi sie podoba i przyznajê

JakoÅ› mnie to nie dziwi, przecież kretynów nie siÄ™jÄ…, a i tak ich jest  dostatek.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-17 20:58:17
Autor: u2
W dniu 2014-05-17 03:23, stevep pisze:
  1. Bo gardzi lud¼mi starszymi i s³abszymi oraz chce odebraæ im prawo
do jakichkolwiek ¶wiadczeñ, skazuj±c na nêdzê.

sam soba gardzi ? bez sensu cyrkus,  nie darmo nazywaja ciebie pieprzykoski :)

--
Genera³ Skalski o ¿ydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-18 02:50:01

[...]