Nie graja czasami tylne glosniki - muzyka w okienku flashowmy

Data: 2010-01-03 15:26:26
Autor: topek
Nie graja czasami tylne glosniki - muzyka w okienku flashowmy
Witam,
slucham radia przez internet.
Do tej pory sluchalem go przez winampa.
Od niedawna mozna ich radio odpalic we flashu na stronie ale nie widac adresu, zebym sobie go mogl skopiowac do winampa.

Jak odtwarzam muzyke przez winampa graja wszystkie glosniki, przednie i tylnie.
Jak odtwarzam przez przegladarke (flash, konkretnie to slucham radia "Chillizet") to gra tylko przod. Tyl jest sciszony.
Oczywiscie nic w ustawieniach nie zmienialem karty muzycznej.

Ma ktos jakis pomysl?

Mam nadzieje, ze to odpowiednia grupa :)

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Data: 2010-01-03 15:34:39
Autor: qwerty
Użytkownik "topek" <topek-sp*merom-czlon-w-zad@p0st.pl_Zamien_zero_na_o> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4b40a914$1@news.home.net.pl...
[...]

Nie. To problem software'owy.

Data: 2010-01-03 15:42:24
Autor: KILu
Nie graja czasami tylne glosniki - muzyka w okienku flashowmy
qwerty wrote:
Nie. To problem software'owy.

....i w zasadzie nie jest to problem, bo przeciez muzyka w stereo ma dwa
kanaly i najlepiej brzmi, gdy jest odtwarzana przez dwie kolumny (choc gdy
przod l/p i tyl l/p gra to samo, to rowniez nie brzmi to zle - gorzej, gdy
jakis madry program chce zasymulowac dzwiek przestrzenny...).

--
KILu

Data: 2010-01-03 15:40:59
Autor: Radosław Sokół
topek pisze:
Mam nadzieje, ze to odpowiednia grupa :)

Nie odpowiednia. Sprzęt działa, to z oprogramowaniem masz
kłopoty. Pytaj raczej na pl.comp.os.ms-windows.winnt, gdzie
zresztą ustawiam FUT.

Nie graja czasami tylne glosniki - muzyka w okienku flashowmy