Nie gratulowali tylko "toksyczni ludzie".

Data: 2014-03-01 16:38:50
Autor: stevep
Nie gratulowali tylko "toksyczni ludzie".
# Toksyczny człowiek to ktoś, kto uprzykrza ci życie, pozbawia cię  poczucia własnej wartości, nie wspiera cię, nie zachęca do rozwoju, nie  życzy ci dobrze, nie cieszy się z twoich sukcesów. Toksyczni ludzie gaszą  wszelki entuzjazm, a widzą w tobie tylko wady. Są pełni zazdrości, zawiści  i cierpią, gdy patrzą na twoje sukcesy. Toksyczną osobą może być każdy.  Bez znaczenia jest wiek, wykształcenie, religia, czy dziedzictwo kulturowe.

             Powyższy cytat pochodzi ze stron www.gazetastudenta.pl z  artykułu p.t. „Strzeż się toksycznych”, który powstał z kolei na podstawie  Lillian Glass p.t. „Toksyczni ludzie”. Artykuł ten wpadł mi w momencie,  gdy biłem się z myślami, czy komentować reakcję prezesa Jarosława  Kaczyńskiego na powodzenie wspólnej misji Radosława Sikorskiego z  ministrami spraw zagranicznych Francji i Niemiec w Kijowie. Odłożyłem to w  czasie, choć byłem na niego wściekły: Na Majdanie było już ponad 70 ofiar  śmiertelnych, przemoc eskalowała, spirala nienawiści została nakręcona,  demonstranci mogli użyć kilku, czy kilkunastu sztuk broni naprzeciw  pełnego arsenału BERKUT-u. Tłum był oszalały z wściekłości, bo widział  zastrzelonych ludzi, także tych, niosących innym pomoc, chciał zemsty, a  stał naprzeciw uzbrojonego po zęby przeciwnika, równie wściekłego, gdyż i  po jego stronie były ofiary śmiertelne. Cały Zachód gratulował powodzenia  misji polsko- niemiecko- francuskiej dyplomacji. Z małym wyjątkiem:  Powiedzcie mi, jak to jest, że z powstrzymanej w ostatniej chwili  eksplozji rozlewu krwi niezadowoleni byli jedynie Władimir Putin i  Jarosław Kaczyński, prasa prokremlowska i prasa propisowska oraz Kreml i  PiS?! Putin odebrał to, jak klęskę polityczną, natomiast Kaczyński...???  Kaczyński jest po prostu człowiekiem toksycznym, szukającym wszędzie,  tylko nie w sobie, negatywów. Skąd więc takie poparcie w społeczeństwie? A  mało mamy toksycznych mamuś i tatusiów? Mało takichże babć i dziadziusiów?  Mało naśladujących ich dzieci i wnusiów?! #
Ze strony:
http://skroc.pl/21a0c

--
stevep
-- -- -

Nie gratulowali tylko "toksyczni ludzie".