Nie jedź na Hel!

Data: 2012-07-29 16:36:36
Autor: Kuba \(aka cita\)
Nie jedź na Hel!

Użytkownik <artmedianews@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jv3ai4$jb3$1inews.gazeta.pl...
Witam serdecznie.

Co roku jeżdżę do jednego z nadbałtyckich kurortów. Coś mnie podkusiło (nawet wiem co) aby pojechać w tym roku na Hel.
Takiego koszmaru z wydostaniem się stąd nie przeżyłem nigdzie indziej.
Dlatego przestrzegam, nie jedź na Hel!
Zapyziała dziura z miejscowymi, którzy chyba nie rozumieją z czego żyją?
No i wyjechać się nie da.
Jedzcie do Łeby albo Ustki albo gdziekolwiek indziej.
Trasa Hel - Władysławowo (mniej niż 50km.) = 6 godzin.
Pozdrawiam.

next time jedz do Gdańska/Sopotu. Zaparkuj auto i idz na trmwaj wodny. Płyń na Hel, spędz tam tyle czasu ile chcesz, a później tym samym tramwajem wróć do samochodu.

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

Data: 2012-07-29 14:38:19
Autor:
Nie jedź na Hel!
begin Kuba \(aka cita\)
next time jedz do Gdańska/Sopotu. Zaparkuj auto i idz na trmwaj wodny.

Dokładnie, ja też lubię podróżować trmwajem wodnym, next time też nim podylam z Gdańska/Sopotu.

Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

Jestem zainteresowany, ale powiedz, czy komplet śmieci w cenie?

--
ignorance is bliss

Nie jedź na Hel!