Nie jedź na Hel!

Data: 2012-07-29 17:50:27
Autor: ToMasz
Nie jedź na Hel!
W dniu 29.07.2012 14:33, artmedianews@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Witam serdecznie.
Dlatego przestrzegam, nie jedź na Hel!
Zapyziała dziura z miejscowymi, którzy chyba nie rozumieją z czego żyją?
No i wyjechać się nie da.
Jedzcie do Łeby albo Ustki albo gdziekolwiek indziej.
jak ja pierwszy raz wjeżdżałem na Hel autem, to dowody osobiste sprawdzali. wtedy tłoku nie było :)
Nad naszym morzem, dalej są plaże które sporadycznie widza turystów. Tyle że nie w obszarze wymienionych kurortów. Ale kto by tam jeździł, drogi niema, budy z piwem i frytkami też.....

ToMasz

Data: 2012-07-29 18:34:06
Autor: John Kołalsky
Nie jedź na Hel!

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl>

[...]

Gdzie te plaże ?

I jak dojechać ?

Data: 2012-07-29 20:04:43
Autor: nazgul
Nie jedĹş na Hel!
W dniu 2012-07-29 18:34, John Kołalsky pisze:

UĹźytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl>

Dlatego przestrzegam, nie jedĹş na Hel!
[...]
drogi niema, budy z piwem i frytkami teĹź.....

Gdzie te plaĹźe ?

I jak dojechać ?

"drogi niema..."

Data: 2012-07-30 14:00:11
Autor: Jakub Witkowski
Nie jedź na Hel!
W dniu 2012-07-29 18:34, John Kołalsky pisze:

Nad naszym morzem, dalej są plaże które sporadycznie widza turystów.

Gdzie te plaże ?

I jak dojechać ?

Przedwczoraj, przecudne wydmy, hektary piaseczku, zaledwie kilka osób w promieniu wzroku... :>
Podjazd autem prawie pod wydmę... I serio myślisz, że zdradzę gdzie? ;)

Nie jedź na Hel!