Nie jedź na Hel!

Data: 2012-07-30 20:53:03
Autor: V-Tec
Nie jedź na Hel!
W dniu 2012-07-29 14:33, artmedianews@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Witam serdecznie.

Co roku jeżdżę do jednego z nadbałtyckich kurortów. Coś mnie podkusiło (nawet wiem co) aby pojechać w tym roku na Hel.
Takiego koszmaru z wydostaniem się stąd nie przeżyłem nigdzie indziej.
Dlatego przestrzegam, nie jedź na Hel!
Zapyziała dziura z miejscowymi, którzy chyba nie rozumieją z czego żyją?
No i wyjechać się nie da.
Jedzcie do Łeby albo Ustki albo gdziekolwiek indziej.
Trasa Hel - Władysławowo (mniej niż 50km.) = 6 godzin.

ileeee?! to na jakiś max maxów trafiłeś (o ile to wiarygodne dane). Ja ostatnio z Chałup do ronda we Władku 1h10 m jechałem - mój najdłuższy czas.

--
pozdro
W.

Data: 2012-07-30 22:50:38
Autor: Cavallino
Nie jedź na Hel!

Użytkownik "V-Tec" <v_tec2@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jv6l6g$eb0$1@inews.gazeta.pl...
[...]

A jaka to część drogi z Helu?
1/4 czy mniej?

Data: 2012-07-31 00:14:52
Autor: Chris
Nie jedź na Hel!
W dniu 2012-07-30 22:50, Cavallino pisze:

[...]

Ale korek robi się tylko przed rondem we władku , reszta trasy jest czysta.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-07-31 07:38:40
Autor: Cavallino
Nie jedź na Hel!

Użytkownik "Chris" <spam@spam.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jv710s$odc$1@inews.gazeta.pl...
[...]

No chyba, że jest megakorek, wtedy pewnie stoi cała trasa.

Data: 2012-07-31 08:47:20
Autor: Chris
Nie jedź na Hel!
Cavallino nabazgrał(a):

Ale korek robi się tylko przed rondem we władku , reszta trasy jest czysta.
No chyba, że jest megakorek, wtedy pewnie stoi cała trasa.

Od paru lat jeżdżę w tamte rejony i raz tylko stałem ok 1.30-2h i to nie dłużej niż 30min stania przed rondem.
Może miałem farta a może opowieści górali są lekko wypaczone :) rok temu jak wracałem do domu w środku sezonu to stałem całe 15min do ronda .. najdłużej było dwa lata temu i wtedy akurat trafiłem na taki korek. Obecnie brat siedzi w Pucku i znam sytuację na bieżąco jeśli chodzi o korki itp.  ja wybieram się w drugiej połowie sierpnia to zweryfikuję to na miejscu.

Data: 2012-07-31 09:39:32
Autor: Chris
Nie jedź na Hel!
Chris nabazgrał(a):

Obecnie brat  siedzi w Pucku i znam sytuację na bieżąco jeśli chodzi o
korki itp.

Informacja z przed 10min ... korki są i to podobno nie małe właśnie w okolicach ronda, czasy stania zależą od farta od 30 min do 3h ...

Data: 2012-07-31 01:01:08
Autor: Dman-666
Nie jedĹş na Hel!
Tak se patrze i patrze jak Cavallino nawija makaron na uszy:

> ileeee?! to na jakiś max maxów trafiłeś (o ile to wiarygodne dane). Ja > ostatnio z Chałup do ronda we Władku 1h10 m jechałem - mój najdłuższy > czas.

> [...]

Nie wiem ile procentowo, ale ok 10km...w tygodniu mialem okazje stac podczas opadow deszczu...czas "przejazdu" podobny-dane Witka potwierdzam :\

--
Dman-666
AUY ASB

Nie jedź na Hel!