Nie jedź na Hel!

Data: 2012-08-06 16:30:49
Autor: Krzysztof 45
Nie jedź na Hel!
W dniu 2012-07-29 14:33, artmedianews@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Trasa Hel - Władysławowo (mniej niż 50km.) = 6 godzin.
Jeździ się, tylko w nocy lub w tygodniu. Za dnia w soboty i niedziele wszędzie jest przesrane.

Zastanawiam się tylko po co tam jeździć. Te wszystkie Hele itp to jedno wielkie takie samo gówno. Nie lepiej pojechać w jakieś zadupie bez obecności tego zbaraniałego "turystycznego" narodu i handlarzy dymający ten zbaraniały naród?
--
Krzysiek

Data: 2012-08-07 08:25:31
Autor: Chris
Nie jedź na Hel!
Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] nabazgrał(a):

[...]

A kto cvi każe przebywać z baranami ?? miejsce dobre jak każde pytaniem pozostaje jak to wykorzystasz.

Data: 2012-08-07 08:31:50
Autor: Artur Maśląg
Nie jedź na Hel!
W dniu 2012-08-07 08:25, Chris pisze:
[...]

Tutaj raczej chodziło o to, by zaoszczędzić benzyny na kolejne protesty
przeciwko podwyżkom cen benzyny, które to będę realizowane w formie
jej bezmyślnego wypalania na drogach, by innym życie uprzyjemnić ;)
Teraz benzyna względnie tania to jest okazja :)

Data: 2012-08-07 08:47:03
Autor: Chris
Nie jedź na Hel!
Artur Maśląg nabazgrał(a):

[...]

Obojętnie jaka będzie cena benzyny to i tak "barany" będę nad morzem :) ja tam za 2 tyg jadę i jakoś nawet nie myślałem nad stadami, mam swoje plany i jakość nie widzę w nich tłumów .. no.  oprócz kolejki przed goframi :)

Data: 2012-08-07 08:57:49
Autor: Artur Maśląg
Nie jedź na Hel!
W dniu 2012-08-07 08:47, Chris pisze:
(...)
Obojętnie jaka będzie cena benzyny to i tak "barany" będę nad morzem :)

W to ja nie wnikam - co kto lubi. Jak komuś pasuje Półwysep Helski
czy okolice to jego sprawa. Inna sprawa, że w związku z powyższym to
ze mnie jeszcze większy baran, bo jadę nad morze nie 400 z kawałkiem,
a 700 bez kawałka ;)

ja tam za 2 tyg jadę i jakoś nawet nie myślałem nad stadami, mam swoje
plany i jakość nie widzę w nich tłumów .. no.  oprócz kolejki przed
goframi :)

W planach to się miewa różne rzeczy ;)

Data: 2012-08-07 09:03:58
Autor: Chris
Nie jedź na Hel!
Artur Maśląg nabazgrał(a):

[...]

Ja leciałem 10h nad ocean i chętnie polecę znowu niech tylko młody podrośnie :)

ja tam za 2 tyg jadę i jakoś nawet nie myślałem nad stadami, mam swoje
plany i jakość nie widzę w nich tłumów .. no.  oprócz kolejki przed
goframi :)
W planach to się miewa różne rzeczy ;)

Jakoś nigdy z tym nie miałem problemów :)

Nawet na półwyspie można sobie spokojnie posiedzieć na plaży bez tłumów baranów :)
https://picasaweb.google.com/113232402758013992484/PoWysep?authuser=0&feat=directlink

Data: 2012-08-07 09:36:36
Autor: Artur Maśląg
Nie jedź na Hel!
W dniu 2012-08-07 09:03, Chris pisze:
Artur Maśląg nabazgrał(a):

[...]

Nie, nie - ja pisałem o wyjazd nad nasze morze.

[...]

Uuuuu - woda zimna, tak nie lubię. No chyba, że w zimie, wtedy mi to
nie przeszkadza :)

Data: 2012-08-07 09:42:07
Autor: Chris
Nie jedź na Hel!
Artur Maśląg nabazgrał(a):

[...]

To musiał bym zobaczyć ile to było Km bo nie pamiętam ale najdalej to chyba Ustronie ...

[...]

Mi to w sumie obojętne, ważne żeby młody się wyszalał :) a w zimę lata się na Karaiby  :)

Data: 2012-08-07 09:51:52
Autor: Artur Maśląg
Nie jedź na Hel!
W dniu 2012-08-07 09:42, Chris pisze:
Artur Maśląg nabazgrał(a):
(...)
Nie, nie - ja pisałem o wyjazd nad nasze morze.

To musiał bym zobaczyć ile to było Km bo nie pamiętam ale najdalej to
chyba Ustronie ...

To w granicach 500km.

Uuuuu - woda zimna, tak nie lubię. No chyba, że w zimie, wtedy mi to
nie przeszkadza :)

Mi to w sumie obojętne, ważne żeby młody się wyszalał :)

Mi obojętnie nie jest, a fioletowych dzieci wyciąganie z wody mnie
nie bawi ;) No, ale ja już mam to z głowy (przynajmniej z własnymi).

a w zimę lata  się na Karaiby  :)

De gustibus :)

Data: 2012-08-07 10:04:15
Autor: Chris
Nie jedź na Hel!
Artur Maśląg nabazgrał(a):

W dniu 2012-08-07 09:42, Chris pisze:
Artur Maśląg nabazgrał(a):
(...)
Nie, nie - ja pisałem o wyjazd nad nasze morze.

Choć mogę powiedzieć że dalej jechałem nad nasze morze bo do Egmondu pod Amstardamem :)

To musiał bym zobaczyć ile to było Km bo nie pamiętam ale najdalej to
chyba Ustronie ...
To w granicach 500km.

Też mi się tak wydawało ... AM pokazała mi właśnie 472km ...

[...]

hehe  jak jest zimno to jedzie się do Cetniewa na basen :)

a w zimę lata  się na Karaiby  :)
De gustibus :)

Mam rozwalone kolano i narty odpadły lata temu :( ale połazić po górach jeszcze można.

Data: 2012-08-07 10:19:38
Autor: Artur Maśląg
Nie jedź na Hel!
W dniu 2012-08-07 10:04, Chris pisze:
Artur Maśląg nabazgrał(a):

W dniu 2012-08-07 09:42, Chris pisze:
Artur Maśląg nabazgrał(a):
(...)
Nie, nie - ja pisałem o wyjazd nad nasze morze.
Stralsund
Choć mogę powiedzieć że dalej jechałem nad nasze morze bo do Egmondu pod
Amstardamem :)

To zdaje się nie jest nasze morze, tylko Północne.

Data: 2012-08-07 10:24:23
Autor: Chris
Nie jedź na Hel!
Artur Maśląg nabazgrał(a):

[...]

Prawie jak nasze :)

Data: 2012-08-07 14:28:58
Autor: Jakub Witkowski
Nie jedź na Hel!
W dniu 2012-08-07 09:03, Chris pisze:

Nawet na półwyspie można sobie spokojnie posiedzieć na plaży bez tłumów baranów :)
https://picasaweb.google.com/113232402758013992484/PoWysep?authuser=0&feat=directlink

Albo: http://i47.tinypic.com/5tz1p3.jpg
Też w okolicach pory obiadowej

Data: 2012-08-07 14:33:27
Autor: Chris
Nie jedź na Hel!
Jakub Witkowski nabazgrał(a):

[...]

No proszę ... szukam i jakoś nie widzę stada baranów :) good :)

Data: 2012-08-07 12:59:03
Autor: Krzysztof 45
Nie jedź na Hel!
W dniu 2012-08-07 08:25, Chris pisze:
A kto cvi każe przebywać z baranami ?? miejsce dobre jak każde
pytaniem pozostaje jak to wykorzystasz.
Właśnie staram się nie przebywać w tym szalejącym tłumie i wybieram mało
zaludnione miejsca.

Np. Świetoujść 5 km obok Międzywodzia z kampingiem Tramp  kilkadziesiąt metrów od morza które zawsze w tym miejscu jest ciepłe(20-22stC). Ludzi na plaży tylko tyle ile na kampingu i praktycznie plaża cała luźna.

A ta fotka którą zamieściłeś, to pewnie zrobiona o 7-8 rano :D
Takie klimaty sa właśnie w Świętoujściu w południe w upał po 100metrów w lewo lub w prawo od wejścia na plażę.

Ale kto co woli :)
--
Krzysiek

Data: 2012-08-07 13:09:53
Autor: Chris
Nie jedź na Hel!
[...]

Szerokość GPS
54.7187

Długość GPS
18.625135

Takie klimaty sa właśnie w Świętoujściu w południe w upał po 100metrów w lewo lub w prawo od wejścia na plażę.
Ale kto co woli :)

Ja takie miejsca jak Władek, Łeba, Hell  czy inne traktuję głównie jako legowiska a rozrywki zapewniam sobie sam i raczej nie przepadam za tłumem. Zawsze można np. rowerami pojedździć po okolicy np. szukając latarni morskich ... Młody już w tym roku miał spokojny wypoczynek pod namiotem w Borach Tucholskich  1 czy 2 dni po słynnym tornadzie ... teraz czas na plaże i morze ... zresztą jego ulubione miejsce we Władku to park linowy gdzie maluchy 3-4 letnie bez problemu mogą łazić po linach, kładkach itp ... wiesz ile się naszukałem w Warszawie żeby coś takiego znaleźć ?? wszystko super tylko 4-latek jest za mały i nie może kożystać .. dopiero w tą niedzielę znalałem park linowy dla 4-latka, wiesz jaka była radocha po ponad godzinie łażenia po linach, kładkach, deskach ... nie dla każdego morze i wyp[oczynek to tłum na plaży i sterty gównianych pamiątek ... często wystarczy odjechać 1km i ma się ciszę i spokój :)

Data: 2012-08-07 22:18:35
Autor: Krzysztof 45
Nie jedź na Hel!
W dniu 2012-08-07 13:09, Chris pisze:
[...]
Ja zawsze nawet od narodzin dzieciaka w 90% wyjazdów to namioty i prawie dzicz. Tz. kilka kilometrów od kurortów.  Ciekawe jak długo mnie się jeszcze będzie chciało bo maneli jest full do zabrania, ale jeszcze mnie to kręci, zwłaszcza niezależność związana z rezerwacją.
Kurorty to tylko dla dzieciaka w niepogodę na kilka godzin od czasu do czasu jako tako rozrywka na zasadzie ZOO. Tak to traktuję. Ale wybieram takie z portami i latarniami, bo te bez tego to wszystko takie samo gówno.
A co do legowiska w kurorcie i pomykania na luźną plażę też przerabiałem ale to już samochodem bo rowerów nie zabierałem i odechciało mi się. Wolę takie jak (poprawiam się) Świętouść,  bo pomykam na bosaka w kąpielówkach na plażę i zawsze mam pod "nosem" zimny browarek i obiadki i nie muszę autem wracać :)
A co do parku linowego to przerabiałem temat i wiem ile to radochy. We wrocku jest taki i dnia brakuje by się wyszaleć zwłaszcza dla dzieciaka :)
--
Krzysiek

Data: 2012-08-07 23:36:04
Autor: Chris
Nie jedź na Hel!
W dniu 2012-08-07 22:18, Krzysztof 45 pisze:
[...]
korzystać ..
[...]

Mam 2m wzrostu + duże problemy z kręgosłupem, już parę razy nie mogłem albo ledwo mogłem się ruszać, namiot już nie dla mnie, ostatni raz pod namiotem byłem ze 20 lat temu w Paryżu (całkiem fajny kamping i 10 min od metra skąd cały Paryż w zasięgu ręki)

Kurorty to tylko dla dzieciaka w niepogodę na kilka godzin od czasu do
czasu jako tako rozrywka na zasadzie ZOO. Tak to traktuję. Ale wybieram
takie z portami i latarniami, bo te bez tego to wszystko takie samo gówno.

W tym roku pod namiotem był z mamą i jedna z atrakcji to zwiedzanie latarni na wybrzeżu :) coś w tym musi być :)

[...]

Coś w tym jest :)

A co do parku linowego to przerabiałem temat i wiem ile to radochy. We
wrocku jest taki i dnia brakuje by się wyszaleć zwłaszcza dla dzieciaka :)

Ja żałuję że 99% tych parków jest dla starszych ... wiesz jak ja musiałem się tłumaczyć przed młodym odwiedzając kolejny park że nie może wejść bo jest za mały. Tydzień temu jak byłem w parku to po wyjściu młody cały czas prosił mnie o coś do picia i za chwilę chciał wracać czy już jest tak duży że może wejść bo pił dużo wody :)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-08-08 21:40:51
Autor: Krzysztof 45
Nie jedź na Hel!
W dniu 2012-08-07 23:36, Chris pisze:
Mam 2m wzrostu + duże problemy z kręgosłupem, już parę razy nie mogłem
albo ledwo mogłem się ruszać, namiot już nie dla mnie, ...]

Ja mam 1,9m i jeszcze daje radę, ale po tygodniu zaczynam już marzyć o wstawaniu  z łóżka :)
Jak bym miał gdzie trzymać poza sezonem przyczepę kempingową to może bym sobie zafundował :)

...] Tydzień temu jak byłem w parku to po wyjściu
młody cały czas prosił mnie o coś do picia i za chwilę chciał wracać czy
już jest tak duży że może wejść bo pił dużo wody :)

Znam to, przerabiałem jak powstał park we wrocku. Ale potem dorobili ścieżkę dla maluchów i frajda była niesamowita :)
--
Krzysiek

Data: 2012-08-09 09:09:18
Autor: Chris
Nie jedź na Hel!
[...]

Kolega zostawił miał na stałe w Jastarni ale ostanio mówił że chce sprzedać bo ceny poszły strasznmie w górę ...

Data: 2012-08-09 16:48:06
Autor: Krzysztof 45
Nie jedź na Hel!
W dniu 2012-08-09 09:09, Chris pisze:
Kolega zostawił miał na stałe w Jastarni ale ostanio mówił że chce
sprzedać bo ceny poszły strasznmie w górę ...
Tak, ceny u nas wysokie zwłaszcza za coś rześkiego.
Ale z przyczepami jest jak z autami. Można samemu pojechać za granicę i poszukać w normalnych cenach.
--
Krzysiek

Data: 2012-08-09 10:56:53
Autor: Jakub Witkowski
Nie jedź na Hel!
W dniu 2012-08-08 21:40, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Ale z dmuchanego materaca? Namiot bez materaca to pomyłka.
Zresztą, nawet z materacem... to raczej dla młodszych :)

Data: 2012-08-09 16:44:56
Autor: Krzysztof 45
Nie jedź na Hel!
Ja mam 1,9m i jeszcze daje radę, ale po tygodniu zaczynam już
marzyć o wstawaniu z łóżka :)

Ale z dmuchanego materaca? Namiot bez materaca to pomyłka.
Na karimacie nie kimam.
Zresztą, nawet z materacem... to raczej dla młodszych :)
Za młodego już się od dawna nie uważam, i kimam na dużym grubym mocno nadymanym materacu i mnie to jeszcze odpowiada. Ale bywają chwile że brakuje mi fazy wstawania z normalnego wyra,  złapania się za głowę i przemieszczeniu się w poziomie po zimnego browara z lodówki, a nie wstawania do pionu i walką z grawitacją z poziomu praktycznie zerowego. Ale to tylko czasami ;)
--
Krzysiek

Data: 2012-08-08 11:59:44
Autor: Rafał Wiśniewski
Nie jedź na Hel!
On 2012-08-07 13:09, Chris wrote:

[...]
w warszawie - poproszę o namiary

RW

Data: 2012-08-08 12:50:18
Autor: Chris
Nie jedź na Hel!
Rafał Wiśniewski nabazgrał(a):

korzystać .. dopiero w tą niedzielę znalazłem park linowy dla 4-latka,
w warszawie - poproszę o namiary

Park Linowy Warszawa
ul. Wybrzeże Helskie 1/5 (mapa)
tel. 666 666 957
www.parklinowywarszawa.pl

https://plus.google.com/photos/113232402758013992484/albums/5774251899090046801

Data: 2012-08-08 14:25:23
Autor: Rafał Wiśniewski
Nie jedź na Hel!
On 2012-08-08 12:50, Chris wrote:
[...]

Dziekuję

Jest jeszcze to:
http://holiday.aquila.pl/PL/park_linowy_jozefow.html

RW

Data: 2012-08-08 15:45:40
Autor: Rafał Wiśniewski
Nie jedź na Hel!
On 2012-08-08 14:25, Rafał Wiśniewski wrote:
On 2012-08-08 12:50, Chris wrote:
[...]

errata - powyżej 130 cm

Data: 2012-08-07 13:47:11
Autor: Artur Maśląg
Nie jedź na Hel!
W dniu 2012-08-07 12:59, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Nie Świetoujść, a Świętouść :)

Nie jedź na Hel!