Nie jest prezydentem ani premierem ale świat się go boi!!!

Data: 2016-06-11 17:45:04
Autor: Klin..................................................
Nie jest prezydentem ani premierem ale świat się go boi!!!
   Nazywają go dyktatorem, a jego nazwisko jest lepiej znane niż nazwiska wielu przywódców państw, chociaż w kraju opozycyjni politycy i komentatorzy usiłują umniejszyć i ośmieszyć jego osobę.

Ale to on sieje grozę i wywołuje obawy, że idą zmiany w kraju nad Wisłą - nieprzewidziane. Ten uśmiechnięty, niewielkiego wzrostu pan, mówi językiem prostym i zrozumiałym, dlatego trzeba karkołomnych manipulacji by przekręcać jego myśli dla niecnych celów. Dla osłabienia siły i wagi jego słów, ich niebezpiecznego oddziaływania na umysły ludzkie.

Dlaczego główne światowe media tak się tym panem przejmują? Pisze o nim ze zgrozą zarówno New York Times jak i Frankfurter Allgemeine Zeitung, że wymienię najgłośniejsze tytuły. Cóż on takiego głosi, że potęgi demokracji się niepokoją? Przecież chyba nie to, że chce on byśmy rządzili się sami jako wolny naród, tak ich przeraża. Ani nasz głód dobrej zmiany.

    Ktoś wie o kim mowa?

Data: 2016-06-11 10:44:24
Autor: bronek.tallar
użytkownik Klin.................................................. napisał:
 New York Times jak i Frankfurter Allgemeine Zeitung,

To są pejsate gazety, a pejsaci zawsze podnosili
kwik na cały świat. To już było:

Zatarg pomiędzy Żydami a innym narodem otrzymuje nazwę zatargu dopiero wtedy, gdy zaczyna być niedogodny dla Żydów. Wtedy poczynają krzyczeć wniebogłosy, że ich prześladują, choć być może uwikłali się tylko we własne sieci. Polacy przekonali się, że Żydów łączą węzły przedziwnej solidarności, co pozwoliło im stać się mniejszością panującą wszechwładnie nad większością, ponieważ tworzyli zwartą organizację, a większość była rozproszona. Toteż Polacy powiedzieli sobie: ,,Postąpimy tak jak Żydzi. Oni współdziałają ściśle ze sobą, - my więc także przystąpmy do pracy spółdzielczej". Jak pomyśleli, tak zrobili. A wtedy od razu zabrzmiał na świat cały okrzyk: ,,Prześladownie!"

To samo masz teraz, kaczor jest faszystą, bolszewikiem
tylko dlatego że pejsy nie mają takich wpływów w PL
jakie mieli do tej pory. Oczywiście nie popadajmy
w paranoje, nie wszyscy srulkowie są pojebani,
tylko żydokomuna jest pojebana i łasa na kasę:)

Data: 2016-06-11 22:52:37
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w sobota, 11 czerwca 2016 17:45 :

[...]

To jak? Prosty język, a przekręcają dla osłabienia siły i wagi i niebezpiecznego oddziaływania? To chyba dobrze czynią?

Data: 2016-06-11 23:05:38
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-06-11 o 22:52, Marek Czaplicki pisze:
[...]

      Możesz rozwinąć - dlaczego chyba dobrze?
      Nie bardzo rozumiem z czym masz problem.
      Rozumiałbym. gdyby napisano prostackim, ale
      prosto nie zawile każdy powinien mówić.

Data: 2016-06-12 06:40:43
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w sobota, 11 czerwca 2016 23:05 :

[...]

A co mam rozwinąć? Cytat mówi sam za siebie.

Dla osłabienia siły i wagi jego słów, ich niebezpiecznego odziaływania na
umysły ludzkie

Masz problemy z rozumieniem słowa pisanego? No chyba, że chodzi o umysły animalne?

Data: 2016-06-12 11:36:04
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-06-12 o 06:40, Marek Czaplicki pisze:
[...]

     Mam problem z czym ty masz problem kombinuję, kombinuję i ni ch-ja.

Data: 2016-06-12 14:08:45
Autor: LeoTar
Klin.................................................. pisze:
[...]

Spróbuj zastosować moją teorię analizy braku poczucia własnej wartości, skąd się bierze i do czego prowadzi.

Cheers.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

Data: 2016-06-12 14:42:19
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-06-12 o 14:08, LeoTar pisze:
Klin pisze:
[...]

      Wyszło mi, że to nie mnie ale Wam brakuje zrozumienia o co w tym wątku chodzi.
     I tak podniosłem poczucie własnej wartości. :-)

Data: 2016-06-12 16:21:11
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 12 czerwca 2016 11:36 :

[...]

Przecież wyraźnie we wklejance napisane >> ICH NIEBEZPIECZNEGO ODDZIAŁYWANIA NA LUDZKIE UMYSŁY
Jak >> niebezpieczne to należy w odosobnionym miejscu takiego osobnika, albo tłumaczyć ostro : Co poeta miał na myśłi? I to się własnie w pislandi dzieje

Data: 2016-06-12 17:07:17
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-06-12 o 16:21, Marek Czaplicki pisze:
[...]

     Niebezpieczne ale dla obecnej opozycji - do głowy mi by nie przyszło
     że możesz tak opacznie tłumaczyć sobie intencje autora. Zdawało mi
     się,  że poważniej traktujesz swoją tu obecność.
     To, że prawda może być niebezpieczna dla niektórych - nie znaczy aby
     tego co ją głosi zamykać w odosobnionym miejscu - choć niektórym
      co widać  to by się i podobało.

http://bratbrata.salon24.pl/716559,nie-jest-prezydentem-ani-premierem-ale-swiat-sie-go-boi

Data: 2016-06-12 17:12:14
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 12 czerwca 2016 17:07 :

[...]

Nie wiem czy wiesz ale ktoś temu postowi dał tytuł, że świat się boi i że świat coś tam. Ostatnim razem jak świat się bał człowieka, który miał niebezpieczne dla ludzkich umysłów pomysły, to skończyło się rozwałką Europy i dwoma grzybami w dalekiej Japonii. To by było na tyle jak chodzi o Twoją pisaninę.

Data: 2016-06-12 17:30:32
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-06-12 o 17:12, Marek Czaplicki pisze:
[...]

      https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina    się kłania!

    W tradycji użytkowników wielu grup Usenetu wątek, w którym w jednej z wypowiedzi pojawia się porównanie do nazizmu lub Hitlera, uważany jest za skończony, a ponadto uznaje się, że osoba, która użyła tego porównania, ,,przegrała" dyskusję. Obecnie reguła ta rozciąga się na wszelkie inne sposoby komunikacji internetowej.

Data: 2016-06-12 17:41:50
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 12 czerwca 2016 17:30 :

[...]

Tak. Oczywiście. Tylko kto porównał? Ja? Ja tylko wywlokłem ostatni strach świata. Jakbyś napisał o swym idolu generalissimus, to też porównanie do Stalina by Cię zraziło? I co ma usenet to brania na poważnie tytułów wątków?

Data: 2016-06-12 20:42:21
Autor: Danekol
Reguła ta juz nie jest aktualna.
Użytkownik "Klin.................................................."
<klin@wp.p>; "...................................................."; ".";
">" napisał w wiadomości news:575d8017$0$22839$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Reguła ta była aktualna do momentu kiedy Polską
zaczął rządzić wódz Kaczyński i zamienił demokrację na katokomunę.
Reguła ta juz nie jest aktualna.

Data: 2016-06-13 03:31:49
Autor: stevep
W dniu .06.2016 o 17:12 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:

[...]

Nawet łopatologicznie mic nie zrozumie.

--
stevep

Data: 2016-06-13 03:30:23
Autor: stevep
W dniu .06.2016 o 11:36  Klin.................................................. <klin@wp.p> pisze:

[...]

Kombinuj dalej, jako "światły" pisowiec do końca świata coś wymyślisz.

--
stevep

Data: 2016-06-13 07:53:10
Autor: Pajdak
Nie jest prezydentem ani premierem ale świat się go boi!!!
Użytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.yiy2gxzw77twfsstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
W dniu .06.2016 o 11:36
Klin.................................................. <klin@wp.p> pisze:

     Mam problem z czym ty masz problem kombinuję, kombinuję i ni ch-ja.

Kombinuj dalej, jako "światły" pisowiec do końca świata coś wymyślisz.

--

Przecież Klin to 70-letni dziadyga. W lipcu ma urodziny. Zrzucamy się mu na bilobil forte?

--
Lepudruk

Data: 2016-06-12 12:45:48
Autor: Pajdak
Użytkownik "Klin.................................................." <klin@wp.p>; <....................................................>; <.>; <>> napisał w wiadomości news:575c31ff$0$693$65785112news.neostrada.pl...
[...]

O tobie?

--
Lepudruk

Nie jest prezydentem ani premierem ale świat się go boi!!!