Nie jest wariatem, kto nie lubi lewakow - ocenil norweski sad.

Data: 2012-08-26 14:46:41
Autor: Marek
Nie jest wariatem, kto nie lubi lewakow - ocenil norweski sad.
Ich zabijanie , nie jest wlasciwe, ale, trzeba przyjac, ze ktos mial
do tego powody.

Data: 2012-08-27 21:30:43
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-26 23:46, Marek pisze:
Ich zabijanie , nie jest wlasciwe, ale, trzeba przyjac, ze ktos mial
do tego powody.

Chyba ci chodzi o kapitalistów. Zaciśnięta pięść już od bardzo dawna oznacza gest deratyzatorów kapitalizmu i kapitalistów.

Data: 2012-08-27 12:46:58
Autor: Marek
On Aug 27, 9:30 pm, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

Chyba ci chodzi o kapitalistów. Zaciśnięta pięść już od bardzo dawna
oznacza gest deratyzatorów kapitalizmu i kapitalistów.

Breivik nie zabijal kapitalistow, tylko lewackich oszolomow.

Data: 2012-08-27 22:36:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:0d8558b8-b7de-4e5d-875c-0fc8d269c7e8s6g2000pbm.googlegroups.com...
> [...]

oznacza gest deratyzatorów kapitalizmu i kapitalistów.

Breivik nie zabijal kapitalistow, tylko lewackich oszolomow.

====================================

Jak to łatwo, będąc zindoktrynowanym idiotą, zostać kanalią!

Data: 2012-08-28 09:48:15
Autor: Marek
Nie jest wariatem, kto nie lubi lewakow - ocenil norweski sad.
On Aug 27, 10:36 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl>
wrote:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:0d8558b8-b7de-4e5d-875c-0fc8d269c7e8s6g2000pbm.googlegroups.com....

> Chyba ci chodzi o kapitalistów. Zaciśnięta pięść już od bardzo dawna
> oznacza gest deratyzatorów kapitalizmu i kapitalistów.

Breivik nie zabijal kapitalistow, tylko lewackich oszolomow.

===================================>
Jak to łatwo, będąc zindoktrynowanym idiotą, zostać kanalią!

A jakby pozabijal kapitalistow, to nie bylby kanalia ?

Data: 2012-08-28 13:12:19
Autor: Andy Niwinski

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> schrieb im Newsbeitrag news:0d8558b8-b7de-4e5d-875c-0fc8d269c7e8s6g2000pbm.googlegroups.com...
> [...]

oznacza gest deratyzatorów kapitalizmu i kapitalistów.

Breivik nie zabijal kapitalistow, tylko lewackich oszolomow.

CIEKAW JESTEM SYNU KURWY I ALFONSA; CZY POWIEDZIAłBYś TO W OCZY RODZICOM ZABITYCH PRZEZ TWOJEGO NORWESKIEGO KUMPLA DZIECI ?

Data: 2012-08-28 13:20:20
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-27 21:46, Marek pisze:
[...]

Wyczyściłeś już dzisiaj swojemu panu buty, e-zop? Poklepał po ramieniu w podzięce, i napomknął o premii za dobrą robotę? Tak strzelaj do lewaków bo oni mogą zabronić twojemu panu korzystania z twoich usług. I o zgrozo - on będzie musiał sam je sobie czyścić!

Data: 2012-08-28 09:47:09
Autor: Marek
On Aug 28, 1:20 pm, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:

> [...]

bo oni mogą zabronić twojemu panu korzystania z twoich usług. I o zgrozo
- on będzie musiał sam je sobie czyścić!

A ty uwazasz, ze decyzja norweskiego sadu byla niewlasciwa ?

Data: 2012-08-28 19:00:53
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-28 18:47, Marek pisze:

A ty uwazasz, ze decyzja norweskiego sadu byla niewlasciwa ?

W ogóle nie powinien przed takim sądem stawać. Kto stawia przed sądem żołnierza? To nie był jakiś dywersant, skrytobójca czy ktoś w tym stylu, ubrany w mundur a więc chroni go Konwencja Genewska. A wojnę wypowiedział na długo przed samym atakiem.

Data: 2012-08-28 10:16:44
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 28 Sie, 13:00, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

ubrany w mundur a więc chroni go Konwencja Genewska. A wojnę
wypowiedział na długo przed samym atakiem.

Popieracie publicznie terroryste???

Jaki to zonierz ktory strzela podstepnie do osob nie majacych zadnej
broni, przymule uwazajacy, ze brutalne morderstwo spetanych drutami
kolczastymi polskich oficerow w Katyniu, tez bylo sprawiedliwe ?

Data: 2012-08-28 11:23:19
Autor: Marek
On 28 Sie, 19:00, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

ubrany w mundur a więc chroni go Konwencja Genewska. A wojnę
wypowiedział na długo przed samym atakiem.

Debil jestes i tyle...

Data: 2012-08-28 21:19:23
Autor: Klin
W dniu 2012-08-28 19:00, Trybun pisze:
[...]

   Żołnierz działa w imię jakiego państwa i na rozkaz nie widzisz
   różnicy? Chcesz koniecznie być oryginalny. Przecież to "Twoich"
   postrzelał a Ty jeszcze go bronisz.

Nie jest wariatem, kto nie lubi lewakow - ocenil norweski sad.