Nie jestem jego wielbicielem, ale co im pr zyjebał to ich, a zwłaszcza Millerowi.

Data: 2014-01-23 16:44:51
Autor: stevep
Nie jestem jego wielbicielem, ale co im pr zyjebał to ich, a zwłaszcza Millerowi.
#  PO sądzi, że jest dobrze, my twierdzimy że jest źle, bardzo źle - mówił  w sejmie Jarosław Kaczyński, prezes PiS uzasadniając wniosek PiS odwołanie  Bartosza Arłukowicza. Po wystąpieniu Kaczyńskiego, na sali sejmowej  wyświetlono przemówienie nieżyjącego prof. Zbigniewa Religi. - 900 nowych  leków refundowanych, program finansowania in vitro, nowe specjalizacje  lekarskie i system eWUŚ, m.in. te zmiany wprowadziliśmy w systemie ochrony  zdrowia - podkreślał podczas debaty minister zdrowia. #
Ze strony:
http://tnij.org/4pnvg57

--
stevep
-- -- -

Nie jestem jego wielbicielem, ale co im pr zyjebał to ich, a zwłaszcza Millerowi.