Nie jestem maniek!

Data: 2018-08-19 21:32:12
Autor: Ciemny Lud
Nie jestem maniek!
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:1j2aqqyyoda3q.iwqu8l45yllk.dlg40tude.net...
Ta szwabska dziwka oskarża mnie że jestem Maniek! Nie jestem maniek! Jestem
praworęczny i zawsze byłem wierny katolickiej wieże! Byłem u Niemców ale
nie znam żadnego Rudolfa i wcale to nie jest moja rodzina! Jestem chłopem
ze wciochy a podpisuję się lord donald bo chciałbym kiedyś kims takim być!

Buuuhahahahhahahahahahah! Ja pierdzielę! Ty chłopie już zupełnie oszalałeś.

CL

Data: 2018-08-19 21:56:13
Autor: Ciemny Lud
UB-ecka FAŁSZYWKA - Re: Nie jestem maniek!
W dniu 19.08.2018 o 21:32, Ciemny Lud pisze:
[...]

Przestań się polaczku podszywać po de mnie! Jak z powrotem nasze Niemcy przywrócą za rok u was rządy PO, to zrobimy z takimi obsranymi polaczkami jak ty porządek.

CL