[Airtaxi] "Nie jestem sknera, inni niech tez sobie polatają!]

Data: 2019-08-07 00:29:44
Autor: Bruno Brunowski
[Airtaxi] "Nie jestem sknera, inni niech tez sobie polatają!]
"Z nieoficjalnych ustaleń naszego dziennikarza wynika, że w jednej z podróży, na którą marszałek Sejmu zaprosił posła Stanisława Piotrowicza, uczestniczyła również kobieta o tym samym nazwisku. Podobnie było w przypadku Zdzisława Krasnodębskiego.

Do odrzutowca Marek Kuchciński zabierał również np. posła Bogdana Rzońcę czy marszałka Podkarpacia Władysława Ortyla.

Rządowymi maszynami z marszałkiem latali także członkowie rodziny, przede wszystkim syn Zbigniew.

Kuchcińscy latali nie tylko nowym gulfstreamem, ale także śmigłowcem Sokół. Maszyny kursowały głównie między Okęciem a Jasionką, a także Huwnikami - to małe lotnisko w pobliżu rodzinnego miasta marszałka: Przemyśla.

Służba Ochrony Państwa nadawała tym lotom najwyższy status: HEAD.

Z ustaleń reportera RMF FM wynika również, że opublikowany przez kancelarię Sejmu wykaz lotów Marka Kuchcińskiego jest niekompletny. Nieścisłości wykazuje porównanie wykazu autorstwa kancelarii Sejmu i części spisów pasażerów podróży marszałka.

Z tych ostatnich wynika, że np. 16 lipca 2018 roku Marek Kuchciński z trojgiem swoich dzieci - córką i dwoma synami - leciał z Rzeszowa śmigłowcem Sokół na wojskowe lotnisko Okęcie. Natomiast w sejmowym wykazie podróży marszałka nie ma takiego rejsu. Jest lot z Warszawy do Rzeszowa 14 lipca, a następny, powrotny, 23 lipca.

W wielu przypadkach nie zgadza się również liczba osób towarzyszących Kuchcińskiemu deklarowana przez kancelarię i na listach pasażerów. Np. 21 października 2018 - według kancelarii - z Rzeszowa leciało dziewięć osób, z kolei według list pasażerów na pokładzie były tylko cztery osoby. "

https://www.rmf24.pl/fakty/news-poslowie-pis-i-ich-rodziny-latali-z-markiem-kuchcinskim-znam,nId,3134499

Słuszną linie ma nasza Partia!

--
Bruno

[Airtaxi] "Nie jestem sknera, inni niech tez sobie polatają!]