Nie jestem specjalnym zwolennikiem Korwina

Data: 2010-06-04 11:20:14
Autor: Muniek
Nie jestem specjalnym zwolennikiem Korwina
Ale chyba na niego zaglosuje.
Przy pozostalych kandydatach staje sie wybitna osobistoscia :)

Chyba juz 4 w sondazach jest ?

Data: 2010-06-04 11:57:26
Autor: MrWebsky
Nie jestem specjalnym zwolennikiem Korwina
Ale chyba na niego zaglosuje.
Przy pozostalych kandydatach staje sie wybitna osobistoscia :)

Chyba juz 4 w sondazach jest ?

Nie marnuj głosu na tego błazna.

Data: 2010-06-04 12:13:07
Autor: Muniek

Użytkownik "MrWebsky" <mrwebsky@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4C08CE06.BFA09A67poczta.onet.pl...
Ale chyba na niego zaglosuje.
Przy pozostalych kandydatach staje sie wybitna osobistoscia :)

Chyba juz 4 w sondazach jest ?

Nie marnuj głosu na tego błazna.

Utwierdziles mnie ze jednak warto zaglosowac na niego.

Data: 2010-06-04 17:45:53
Autor: bartez

Użytkownik "Muniek" <muniek@berdyczuf.pl> napisał w wiadomości news:4c08d194$0$17090$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale on ma rację. JKM zachowuje się jak błazen. Może i ma jakieś pomysły ale to prostak.
Sam głosowałem na niego w poprzednich wyborach (trochę z braku kandydata trochę z sympatii).
Po wyborach oświadczył, że odchodzi z polityki na zawsze i nigdy już go nie zobaczymy. I co? Znowu odstawia cyrk.

Data: 2010-06-04 19:03:00
Autor: Yarcioo
W dniu 2010-06-04 17:45, bartez pisze:
[...]

Z tego co obserwuję JKM jak mało kto dokumentuje swoje znaczące oświadczenia, wystąpienia i wypowiedzi.
Możesz podać jakiś link do tej, o której piszesz powyżej?

--
Darmo się pocę, aby dotrzymać kroku epoce.

Data: 2010-06-04 19:57:04
Autor: the_foe
[...]

wiesz, wybory sa niemalze darmowa reklama jego wierszowki.

--
the_foe

Data: 2010-06-04 18:59:46
Autor: Yarcioo
W dniu 2010-06-04 11:57, MrWebsky pisze:
Ale chyba na niego zaglosuje.
Przy pozostalych kandydatach staje sie wybitna osobistoscia :)

Chyba juz 4 w sondazach jest ?

Nie marnuj głosu na tego błazna.

Podaj jakieś racjonalne argumenty przeciw JKM, bo też chcę głosowac na niego. No i wskaż alternatywę.

--
Darmo się pocę, aby dotrzymać kroku epoce.

Data: 2010-06-04 20:04:54
Autor: the_foe
W dniu 2010-06-04 18:59, Yarcioo pisze:
[...]

nie ma zadnego zaplecza politycznego
ma podstawowe braki w wiedzy historycznej (albo udaje zeby nagiac fakty)
traktuje polityke jako dzwignie finansowa dochodow z publicystyki
nigdy nie przedstawia dwodu - rzuca aforyzmami i to niestety nie na poziomie Wildea, a raczej zbudowane dla mlodych niedojrzalych umyslow nie znajacych meandrow tautologii stosowanej....

--
the_foe

Data: 2010-06-04 18:02:50
Autor: u2
W dniu 2010-06-04 11:20, Muniek pisze:
Ale chyba na niego zaglosuje.
Przy pozostalych kandydatach staje sie wybitna osobistoscia :)

Chyba juz 4 w sondazach jest ?

Bardzo inteligentny i nie uprawia popeliny.

Data: 2010-06-04 16:13:46
Autor: apr...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2010-06-04 11:20, Muniek pisze:
> Ale chyba na niego zaglosuje.
> Przy pozostalych kandydatach staje sie wybitna osobistoscia :)
> Bardzo inteligentny i nie uprawia popeliny.
ale krus płaci, rolnik POdobno.
inteligentny inaczej.

Data: 2010-06-04 18:39:19
Autor: u2
W dniu 2010-06-04 18:13,  apr... pisze:
Bardzo inteligentny i nie uprawia popeliny.

ale krus płaci, rolnik POdobno.
inteligentny inaczej.

Ma rację, co ma płacić fiskusowi więcej, kiedy może mniej.

Data: 2010-06-04 19:54:14
Autor: the_foe
W dniu 2010-06-04 18:39, u2 pisze:
W dniu 2010-06-04 18:13,  apr... pisze:
Bardzo inteligentny i nie uprawia popeliny.

ale krus płaci, rolnik POdobno.
inteligentny inaczej.

Ma rację, co ma płacić fiskusowi więcej, kiedy może mniej.

zaraz, zaraz, ale Korwin jest za podatkiem poglownym co przy dzisiejszym fiskalizmie wychodzi 10 tys zl na glowke... a jeszcze 40 mld na ZUS i mniej wiecej tyle samo na NFZ co daje podatek cos kolo 1000 zl miesiecznie. No, ale biedak sie ucieszy bo mu chleb stanieje o 15gr...

--
the_foe

Data: 2010-06-04 19:11:56
Autor: Yarcioo
W dniu 2010-06-04 18:02, u2 pisze:
W dniu 2010-06-04 11:20, Muniek pisze:
Ale chyba na niego zaglosuje.
Przy pozostalych kandydatach staje sie wybitna osobistoscia :)

Chyba juz 4 w sondazach jest ?

Bardzo inteligentny i nie uprawia popeliny.

Wg mnie geniusz.
I w dodatku uczciwy w głoszeniu pogladów.
Są one proste i logiczne, dlatego się sprawdzają ale są niewygodne dla większości.
Ja cenię go przedewszytskim za to, że zawsze potrafi dać konkretną odpowiedzieć i potrafi odpowiedzieć tak lub nie, gdy konstrukcja pytania wymaga takiej odpowiedzi. To świadczy o odpowiedzialności.

Włączcie w dowolnej chwili jakiś kanał radia, czy TV i posłuchajcie dowolnego polityka odpowiadającego na pytania dziennikarza.
Chcielibyście zatrudnić kogoś takiego we wlasnej firmie?

--
Darmo się pocę, aby dotrzymać kroku epoce.

Data: 2010-06-04 19:47:39
Autor: the_foe
W dniu 2010-06-04 19:11, Yarcioo pisze:

Są one proste i logiczne, dlatego się sprawdzają ale są niewygodne dla
większości.

sa dokladnie tym co mozesz przeczytac w genialnym dziele Darwina o powstawaniu gatunkow. Korwin ma koncepcje ze wladza nie jest od rozwiazywania problemow tylko od tego by nie dopuszczac do koryta imbecyli.

--
the_foe

Data: 2010-06-04 19:21:13
Autor: the_foe
[...]

Stalin tez byl baaaardzo inteligentny. Lepiej dawac wladze ludziom po prostu madrym. A Korwin jest po prostu glupi.

--
the_foe

Data: 2010-06-04 19:19:37
Autor: the_foe
Nie jestem specjalnym zwolennikiem Korwina
W dniu 2010-06-04 11:20, Muniek pisze:
Ale chyba na niego zaglosuje.
Przy pozostalych kandydatach staje sie wybitna osobistoscia :)

Chyba juz 4 w sondazach jest ?

traktujesz powaznie osobe ktora mowi ze system feudalny jest najlepszym ustrojem polityczny i spolecznym jaki wymyslil czlowiek?

--
the_foe

Nie jestem specjalnym zwolennikiem Korwina