Nie każdy Giżyński.

Data: 2011-09-20 12:29:02
Autor: stevep
Nie każdy Giżyński.
# Przypadki chodzą po politykach. Zbigniew Girzyński kandyduje z PiS w  Toruniu, a ponieważ ma na liście wyborczej dobre trzecie miejsce, partia  zafundowała mu billboardy

  ''Po raz drugi w historii dostałem kilka billboardów od partii. Pierwszy  raz było to w 2005 r., tylko że wtedy powieszono je w Częstochowie, myląc  mnie z tamtejszym posłem PiS Szymonem Giżyńskim. Przez sześć lat  opowiadałem to jako dowcip. I pewnie zapadł w pamięć, bo w tej kampanii  też wiszę w Częstochowie. Pozdrawiam z Torunia Zbigniew Girzyński''.
Z tej ponurej sprawy da się jednak wysnuć dwa wnioski optymistyczne.

  Poseł Girzyński podszedł do sprawy zupełnie jak nie PiS-owiec. Nie  oskarżył rządu o ''zmasowany atak na swoją osobę'' jak niedawno Beata  Kempa.

  Słowa uznania należą się także jego partii. W 2005 r. billboardy z  Szymonem Giżyńskim wisiały pomyłkowo w Toruniu, teraz - już po bożemu - w  Częstochowie. Szkoda tylko, że obok toruńskiego Girzyńskiego. Ale i tak  PiS podwoił skuteczność. Już prawie umie promować swoich kandydatów w tych  okręgach, w których kandydują. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h1qgx

--
stevep