Nie klaszcze się diabłu

Data: 2010-04-13 12:43:02
Autor: flying.robak
Nie klaszcze się diabłu

Pięćset lat temu spalilibyście mnie pewnie na stosie, ale dzisiaj z
uporem maniaka mogę twierdzić, że w niebie mogą już dawno ewentualnie
być ci, których ONI wysłali na przedwczesną śmierć. To jest żałosne
dmuchanie przez hipokrytów i bałwochwalców opinii publicznej jak za
komuny. Niestety dziś to nic nie da. Nie ma jednego jedynego radia.
Nie da zbawienia. Nie da, tak jak przejście kryminalistów i narkomanów
do Świadków Jehowy. Znamienne jest to, że ludzie im starsi są, tym
częściej chodzą do kościoła. Ze strachu? Za grzechy? Raj jest dla
odważnych i sprawiedliwych przez całe życie. W pokorze. Bóg nie
kieruje się ludzkimi opiniami. Myślicie, że ONI są w niebie przed
Papieżem? Ministrowie obrony od zabijania? I niewierzący? Dziś taki
Lech Wałęsa prosi Boga o wybaczenie. Podejrzewam, iż w duchu się
cieszy, że Anna Walentynowicz odeszła. To była raczej przestroga od
Boga. Choćby za popieranie aborcji. A jeżeli ONI są w raju, to nad
czym tu płakać? Laliście takie rzewne łzy podczas tsunami na Haiti???
Wyścig szczurów się już zaczął. Przed wyborami będą pomyje. A na Boże
Narodzenie będzie więcej stołówek dla bezdomnych. Chociaż raz nie
trafiło na biednych. Teraz i mi się chce płakać. Jak widzę tyle
miłości w politykach. I w mediach. Zobaczymy jak długo politycy
wytrzymają w tej miłości. Może do oficjalnej kampanii wyborczej.
Wiecie dlaczego nigdy nie będzie dobrze? Bo Bóg musiałby przetrzebić
naszą populację o połowę. Albo wybić wszystkich polityków. I tych
przypadkowych. Albo zamknąć "koniunturalistyczne" media. Wiecie
dlaczego sldowcy są tacy smutni w Jeleniej Górze? Bo wiedzą, że
Elżbieta Zakrzewska tak ich już nie pociągnie. Nie mają kandydata na
prezydenta. Przy okazji przypomnieli się niektórzy komuniści. Spadło
to na nich jak grom z jasnego nieba. Przypomnę wam tą żałobę niedługo.
Powinienem zdążyć, bo nie należę do świętych. Jak wam się skończy
limit miłości. Limit pluralizmu. Już się kończy nierobom. A swoją
drogą to ciekawe podejście. Za życia można ludzi i całe rodziny gnoić,
a po śmierci nawet złoczyńców trzeba chwalić. Boże! Odeszli sami
dobrzy. A zostali sami źli. Teraz wiem skąd ta bieda i problemy na
ziemi. Bo ten egoistyczny Bóg zabiera samych dobrych do siebie. A nam
zostawia samych złych. Już widzę jak Niesiołowski Palikot i Kurski
stworzą teraz jedną partię i wszyscy będziemy się od dzisiaj kochać i
szanować. Nie odzywał bym się, gdybym nie widział tyle szamba
przykrytego cukrem pudrem...

Data: 2010-04-13 21:51:56
Autor: Piotr
Nie klaszcze się diabłu
Dnia Tue, 13 Apr 2010 12:43:02 -0700 (PDT), flying.robak napisał(a):

Nie odzywał bym się, gdybym nie widział tyle szamba
przykrytego cukrem pudrem...

Miałeś dziś dzień pełen odkryć...
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-13 21:58:39
Autor: u2
Nie klaszcze się diabłu
W dniu 2010-04-13 21:51, Piotr pisze:
Miałeś dziś dzień pełen odkryć...

Latał w ziemi. Latający robak.

Data: 2010-04-13 22:07:19
Autor: Tomy M.
Nie klaszcze się diabłu
  To nie pierwszy taki spektakl, przypomnijcie sobie
jak pluli na krzyże, a później składali ręce do modlitwy
gdy papierz umierał.

 Hipokryci to zbyt łagodne określenie, brak w polskim
języku dosadniejszego epitetu. Powinien brzmieć
mocniej niż najgorsze przekleństwo jakie znamy.

 Nie wrzucaj mieszkańców Jeleniej Góry do jednego worka.
Szmajdziński oszukał tych ludzi, gdy został posłem, a
później ministrem zlikwidował wszystkie (dwie) jednostki
wojskowe a ich majątek (budynki, ziemię, pałace) sprzedał
pewnie za grosze poprzez Agencję Mienia Wojskowego. Miastu
i wyborcom więcej pomógł Schetyna niż Szmajdziński. To zapomniany
region, gdyby nie niemieccy turyście i grastka narciarzy
to ludzie zdechliby tam z głodu.
 O Szmajdzińskim jeszcze usłyszymy, gdy zaczną się
spory o jego majątek, kolesie wykręcą jego rodzinę bo
nie wszystko jest uregulowane umowami.

 Nie dlatego że nie żyje, ale powiem Wam że to nie był
z gruntu zły czlowiek, był uwikłany w głupie układy
Miał zobowiązania sięgajace PRL'u. Gdyby potrafił
się od tego odsunąć na kilka lat, pewnie byłby dobrym prezydentem,
ale bez poparcia SLD i tym bardziej tzw. "Czerwonej Doliny"
jak nazywają okręg jeleniegórski.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-13 23:41:37
Autor: awe
Nie klaszcze się diabłu
A mnie sie wlasnie przypomnial Putin I Miediejew czy jak mu. Sfilmowali sie w cerkwi jak sie modla, znaki krzyza na czole i piersiach. Jezu dopiero teraz sie zlapalem ze to raczej sciema. Nie jestem przekonany ze wierza w Boga - to teatr. Czemu to ma sluzyc? Dobrym intencjom? Bo cerkwia spaja narod? Bo chca wierzyc? Moze wierza faktycznie...
awe

Data: 2010-04-14 00:03:54
Autor: Tomy M.
Nie klaszcze się diabłu
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hq2odf$15p$1news.onet.pl...
[...]

Pomyśl logicznie ... jakie Diabeł możę mieć przesłanki
aby nie wierzyć w Boga?

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-14 00:12:52
Autor: awe
Nie klaszcze się diabłu

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hq2qed$jik$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

jeszcze cos dodam, odruchowo patrzylem na ich buty (nie wiem czy pokazali) chyba szukalem kopytek...to jak zly sen, jakas intuicja i jakas sprzecznosc w przekazie. chyba nie byl spojny.
moze to mialo oznaczac ze oni sa cool, szlachetni religijni a wiec nie odwala jakies kity czyli nie dokonaja czynu zakazanego. ci ludzie wydaja oficjalnie czasem takie rozkazy ze to kosmos
awe

Data: 2010-04-15 11:20:21
Autor: paralamentarzysta
Nie klaszcze się diabłu
SLDowcy moze sie zmienią na tą dobrą strone.
symptomow nie ma, ale nic nie idzie w las dla tych ktorzy SLD nie są. --

Nie klaszcze się diabłu