Nie klaszcze się diabłu

Data: 2010-04-13 22:07:19
Autor: Tomy M.
Nie klaszcze się diabłu
  To nie pierwszy taki spektakl, przypomnijcie sobie
jak pluli na krzyże, a później składali ręce do modlitwy
gdy papierz umierał.

 Hipokryci to zbyt łagodne określenie, brak w polskim
języku dosadniejszego epitetu. Powinien brzmieć
mocniej niż najgorsze przekleństwo jakie znamy.

 Nie wrzucaj mieszkańców Jeleniej Góry do jednego worka.
Szmajdziński oszukał tych ludzi, gdy został posłem, a
później ministrem zlikwidował wszystkie (dwie) jednostki
wojskowe a ich majątek (budynki, ziemię, pałace) sprzedał
pewnie za grosze poprzez Agencję Mienia Wojskowego. Miastu
i wyborcom więcej pomógł Schetyna niż Szmajdziński. To zapomniany
region, gdyby nie niemieccy turyście i grastka narciarzy
to ludzie zdechliby tam z głodu.
 O Szmajdzińskim jeszcze usłyszymy, gdy zaczną się
spory o jego majątek, kolesie wykręcą jego rodzinę bo
nie wszystko jest uregulowane umowami.

 Nie dlatego że nie żyje, ale powiem Wam że to nie był
z gruntu zły czlowiek, był uwikłany w głupie układy
Miał zobowiązania sięgajace PRL'u. Gdyby potrafił
się od tego odsunąć na kilka lat, pewnie byłby dobrym prezydentem,
ale bez poparcia SLD i tym bardziej tzw. "Czerwonej Doliny"
jak nazywają okręg jeleniegórski.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-13 23:41:37
Autor: awe
Nie klaszcze się diabłu
A mnie sie wlasnie przypomnial Putin I Miediejew czy jak mu. Sfilmowali sie w cerkwi jak sie modla, znaki krzyza na czole i piersiach. Jezu dopiero teraz sie zlapalem ze to raczej sciema. Nie jestem przekonany ze wierza w Boga - to teatr. Czemu to ma sluzyc? Dobrym intencjom? Bo cerkwia spaja narod? Bo chca wierzyc? Moze wierza faktycznie...
awe

Data: 2010-04-14 00:03:54
Autor: Tomy M.
Nie klaszcze się diabłu
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hq2odf$15p$1news.onet.pl...
[...]

Pomyśl logicznie ... jakie Diabeł możę mieć przesłanki
aby nie wierzyć w Boga?

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-14 00:12:52
Autor: awe
Nie klaszcze się diabłu

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hq2qed$jik$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

jeszcze cos dodam, odruchowo patrzylem na ich buty (nie wiem czy pokazali) chyba szukalem kopytek...to jak zly sen, jakas intuicja i jakas sprzecznosc w przekazie. chyba nie byl spojny.
moze to mialo oznaczac ze oni sa cool, szlachetni religijni a wiec nie odwala jakies kity czyli nie dokonaja czynu zakazanego. ci ludzie wydaja oficjalnie czasem takie rozkazy ze to kosmos
awe

Nie klaszcze się diabłu