Nie kochają rudego oszusta

Data: 2012-07-19 02:02:24
Autor: Przemysław W
Nie kochają rudego oszusta

Coraz gorsza opinia Polaków o Tusku

Dwie trzecie badanych Polaków (61 proc.) negatywnie ocenia pracę Donalda Tuska. Jeszcze więcej (67 proc.) negatywnie oceniają pracę jego rządu - wynika z sondażu TNS Polska.

Zdecydowanie krytycznie o Tusku wypowiada się 23 proc. badanych. Raczej złe zdanie ma na ten temat 38 proc. W porównaniu do czerwca wyniki premiera pogorszyły się o 2 pkt proc.

Działalność rządu Donalda Tuska negatywnie ocenia 67 proc. badanych - 45 proc. „raczej źle”, a 22 proc. „zdecydowanie źle”. W porównaniu z czerwcowym badaniem zanotowano wzrost o 3 pkt proc. - z 64 proc. do 67 proc. - ocen negatywnych.

Sondaż zrealizowano w dniach 5-8 lipca na ogólnopolskiej, losowej, reprezentatywnej próbie 1000 mieszkańców Polski w wieku powyżej 15 lat.

http://niezalezna.pl/31066-coraz-gorsza-opinia-polakow-o-tusku

Nie kochają rudego oszusta