Nie kreci rozrusznik strzela w przekaźniku

Data: 2011-03-15 18:33:29
Autor: dam252006
Nie kreci rozrusznik strzela w przekaźniku
witam mam  takie pytanie bo nie wiem co to może być może ktoś mial juz taki klopot, nie kreci mi rozrusznik jak włącze zaplon to strzela co jakiś czas w przekaźniku a jak wziąłem go na pych to motor zaczał szaleć tam gdzie hamulce to mial gaz świateł długich wogule nie mogłem właczyć i wogole wszystko sie pozminiało wie ktoś o co w tym chodzi
a motor mam Yamahe THUNDERCAT 98

Data: 2011-03-15 19:02:53
Autor: masti
Nie kreci rozrusznik strzela w przekaźniku
Dnia pięknego Tue, 15 Mar 2011 18:33:29 +0000 osobnik zwany dam252006
wystukał:

witam mam  takie pytanie bo nie wiem co to moĹźe być moĹźe ktoś mial juz
[...]

zamiast się cieszyć, że zrobił Ci się upgrade do ride-and-brake-by-wire to narzekasz.

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-03-15 20:03:57
Autor: Ivam
Użytkownik "dam252006"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ec08fe4181edfbc7df482c99e5a51e4c$1@grupy.scigacz.pl...
witam mam  takie pytanie bo nie wiem co to może być może ktoś mial juz taki klopot, nie kreci mi rozrusznik jak włącze zaplon to strzela co jakiś czas w przekaźniku a jak wziąłem go na pych to motor zaczał szaleć

Do tego momentu kumam mniej-wiecej o co Ci chodzi.

tam gdzie hamulce to mial gaz świateł długich wogule nie mogłem właczyć i wogole wszystko sie pozminiało wie ktoś o co w tym chodzi
a motor mam Yamahe THUNDERCAT 98

Z tego to juz kompletnie nic nie kumam.

Aha. Teraz rozumiem dlaczego nie rozumiem.

Chcesz pomocy? Napisz po polsku, tak zeby kazdy Cie zrozumial.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2011-03-15 20:40:19
Autor: dam252006
Nie kreci rozrusznik strzela w przekaźniku
Ivamnapisal

[...]

no własnie cieszko to nazwać bo sam tego nie rozumiem bo tak jak pisałem ze jak wezme go na pych to tak jak by zglupiał motor wogole kazdy przycisk odpowiada czemu innemu niz powinien i mysle ze to moze byc przekaźnik produ ale nie chceal bym inwestowac na daremno a jak ty myslisz moze to byc wina przekaznika ???
bo jak włacze zaplon to ta lanpka luzu na kokpice stopniowo sie zapala i jak juz sie zapali dostatecznie to ten przekaźnik pyknie --

Data: 2011-03-16 15:57:01
Autor: Ivam
Użytkownik "dam252006"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55dd041c13216e060e38269cd67223eb$1@grupy.scigacz.pl...
no własnie cieszko to nazwać bo sam tego nie rozumiem

Proponuje normalnie po polsku.

bo tak jak pisałem ze jak wezme go na pych to tak jak by zglupiał motor wogole kazdy przycisk odpowiada czemu innemu niz powinien

Masz elektryczny przycisk od gazu, albo hamulca?

i mysle ze to moze byc przekaźnik produ ale nie chceal bym inwestowac na daremno a jak ty myslisz moze to byc wina przekaznika ???

Jesli masz problem z podnoszacymi sie obrotami, albo zakleszczonym hamulcem, to na 100% nie wina przekaznika.

Wez pokombinuj i sprobuj odpalac przez kable od samochodu ze sprawnym aku.

I oducz sie palenia na pych - tak to motorynke se mozesz odpalac (nawet do tylu, jak lubisz).

--
pzdr:
Ivam

Data: 2011-03-16 15:43:57
Autor: Piotr Klimek
Nie kreci rozrusznik strzela w przekaźniku
Dnia (Wed, 16 Mar 2011 15:57:01 +0100) ktos podajacy sie za Ivam
wyklawiaturowal co nastepuje:

I oducz sie palenia na pych - tak to motorynke se mozesz odpalac (nawet do tylu, jak lubisz).

A co moze sie niedobrego wydarzyc przy odpalaniu na pych? Pomijam
oczywiscie mozliwosc wyrwania sprzeta z rak :)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-03-16 17:41:08
Autor: Ivam
Użytkownik "Piotr Klimek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrn.pl.io1mru.f49.usenet@piko.homelinux.net...
A co moze sie niedobrego wydarzyc przy odpalaniu na pych? Pomijam
oczywiscie mozliwosc wyrwania sprzeta z rak :)

W kocie raczej nie powinno sie nic niedobrego stac. Niemniej kumpel odpalal jakiegos wtryskowca z padnietym aku na pych. Cos tam sie w kompie popalilo, wprawny elektronik (elektryk?) wymienil za pare groszy, ale nerwowka byla. Potem elektronik (elektryk?) tlumaczyl, ze przy nierownych obrotach jakie powstaja przy odpalaniu na pych moga sie pojawiac jakies prady, ktore moga uszkodzic elektronike.

Moim zdaniem powinno sie odpalac normalnie - guziczek, a jak nie ma pradu to z kabla. A jak nie ma guziczka to z kopki.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2011-03-16 15:13:22
Autor: doktorski
On 16 Mar, 17:41, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

[...]
Eno, skoro bakelit odpala na pych i dziala, a pali sie w nim wszystko
od bekniecia/pierdniecia, to japonii tez nie zaszkodzi.

Moim zdaniem powinno sie odpalac normalnie - guziczek, a jak nie ma pradu to
z kabla. A jak nie ma guziczka to z kopki.
To trzeba miec kopke...

pzdr, dr
14/525

Data: 2011-03-15 21:00:44
Autor: Kuczu
Nie kreci rozrusznik strzela w przekaĹşniku

Akumulator sobie naladuj losiu.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-03-15 20:44:28
Autor: dam252006
Nie kreci rozrusznik strzela w przekaĹşniku
Kuczunapisal

[...]

no włąsnie akumlator mam git losiu
coś z elektryka jest nie tak i wlasnie nie wiem czy to z kablami czy z przekaźnikiem bo tak jak pisalem wyzej ze lampka luzu jak włacze zaplon sie tak jakby ladowala i jak sie juz naladuje to pyknie ten przekaźnik i dalej lipa nie przekreci rozrusznikiem i od nowa sie laduje i tak w kolko

Data: 2011-03-15 22:30:30
Autor: Kuczu
W dniu 2011-03-15 21:44, dam252006 pisze:

Akumulator sobie naladuj losiu.

no włąsnie akumlator mam git losiu
coś z elektryka jest nie tak i wlasnie nie wiem czy to z kablami czy z
przekaźnikiem bo tak jak pisalem wyzej ze lampka luzu jak włacze zaplon
sie tak jakby ladowala i jak sie juz naladuje to pyknie ten przekaĹşnik i
dalej lipa nie przekreci rozrusznikiem i od nowa sie laduje i tak w kolko

Skoro wiesz lepiej to baw sie dalej. Bym Ci poradzil sprawdzic klemy i sprawdzic miernikiem napiecie na aku ale tego nie zrobie.

Data: 2011-03-16 08:30:13
Autor: dam252006
[...]

nie nie chodzi o to ze wiem lepiej ale tak jak pisalem na pych zapali tylko ze świruje np naciskam hamulec a no wchodzi na obroty a to raczej chyba by nie byula wina akumlatora --

Data: 2011-03-16 11:50:03
Autor: Marcin
Nie kreci rozrusznik strzela w przekaźniku
Użytkownik "dam252006" :

< strzela co jakiś czas w przekaźniku

Akumulator do sprawdzenia: naładowania / wymiany.

Pozdroo,
Klarkson
RC46 FiY

Data: 2011-03-16 16:37:45
Autor: Monster
[...]

Źle włożony kabel USB

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-03-16 21:11:01
Autor: []v[]artec
[...]

Sprawdź główny bezpiecznik, zamień go i spróbuj ponownie. Spróbuj z innego akumulatora, ale swój wyjmij. Może masz wystrzeloną jedną celę w akumulatorze.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

Data: 2011-03-17 08:34:27
Autor: dam252006
Nie kreci rozrusznik strzela w przekaźniku
[]v[]artecnapisal

[...]

a gdzie ten główny bespiecznik sie znajduje ??
a moze to być przkaźnik ???

Data: 2011-03-17 17:32:51
Autor: []v[]artec
W dniu 2011-03-17 09:34, dam252006 pisze:
a gdzie ten główny bespiecznik sie znajduje ??
a moze to być przkaźnik ???

Główny bezpiecznik 25-30A motocyklach z którymi miałem do czynienia był w miejscu lewej lub prawej bocznej osłony - jeśli takowa jest. Z reguły znajduje się gdzie indziej (w pobliżu akumulatora) z dala od małych bezpieczników odpowiedzialnych za inne obwody elektryczne w motocyklu. Na pewno nie jest schowany, jest w dostępnym miejscu. Szukaj a znajdziesz.

Data: 2011-03-17 17:35:33
Autor: dam252006
[...]

dzieki znalazłem i faktycznie to był bezpiecznik jeszcze raz dzieki

Data: 2011-03-19 12:20:38
Autor: []v[]artec
W dniu 2011-03-17 18:35, dam252006 pisze:
dzieki znalazłem i faktycznie to był bezpiecznik jeszcze raz dzieki

Spoko, cieszę się, że mogłem pomóc. Dobrze, że to nic poważnego i nie poszedłeś po kosztach.