Nie kumam

Data: 2010-11-26 20:48:54
Autor: animka
Nie kumam
W dniu 2010-11-26 13:45, Palik pisze:
Kto mi to wytłumaczy? Że Policja nie przyjechała na zgłoszenie o pobiciu?
Czy ma obowiązek? Czy to nie sugeruje, że sprawca ma "opiekę" Policji która
tak działa aby jemu się nic nie stało?

Całą sprawę należałoby zglosić do Pałacu Mostowskich w Warszawie i do Superexpresu. Wzieliby się może za tego dzielnicowego.

--
animka

Data: 2010-11-29 12:58:35
Autor: niusy.pl

[...]