Data: 2013-04-21 09:11:06 | |
Autor: cef | |
Nie kupię więcej FIATA !!! | |
Jan Rudnicki wrote:
Tak też, to co dostałem jako upust za stary rocznik, prawie wydałem na A mógłbyś napisać które z tych uszkodzeń pozostawiłeś nienaprawione, bo 3000 wydaje mi się trochę mało na to wszystko co wymieniłeś. O ile rezygnacja z naprawy tulejek w drzwiach czy sprężyn w siedzeniu jest do przyjęcia, to nie bardzo rozumiem jak za tę kwotę naprawiłeś resztę? |
|
Data: 2013-04-21 09:44:28 | |
Autor: Maciek | |
Nie kupię więcej FIATA !!! | |
Dnia Sun, 21 Apr 2013 09:11:06 +0200, cef napisał(a):
naprawiłe¶ resztę? Daloby sie moim zdaniem bez problemu. Kwestia wyboru czesci i warsztatu. Na przykladzie Toyoty Corolli - wymiana 4 tarcz, klockow plus zestaw naprawczy do kol tylnych, z robocizna - w ASO 2700 zl, w "renomowanym serwisie T." 2400 zl, w znanym od lat i porzadnym warsztacie (czytaj "ktory nie zaliczyl zadnej wtopy") w tym samym miescie - 800 zl. -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio |
|
Data: 2013-04-21 10:17:01 | |
Autor: WOJO | |
Nie kupię więcej FIATA !!! | |
Daloby sie moim zdaniem bez problemu. Kwestia wyboru czesci i warsztatu. Na
przykladzie Toyoty Corolli - wymiana 4 tarcz, klockow plus zestaw naprawczy do kol tylnych, z robocizna - w ASO 2700 zl, w "renomowanym serwisie T." 2400 zl, w znanym od lat i porzadnym warsztacie (czytaj "ktory nie zaliczyl zadnej wtopy") w tym samym miescie - 800 zl. Samodzielna wymiana, po przeczytaniu kilku video-poradników - 500 zł. Jako zupełny laik po¶więcisz znacznie więcej czasu, ale satysfakcja bezcenna. Pozdrawiam. WOJO |
|
Data: 2013-04-21 10:42:56 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
Nie kupię więcej FIATA !!! | |
Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4mdia9vfcd9a$.28dl6cobzylt$.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 21 Apr 2013 09:11:06 +0200, cef napisał(a): Dodajmy tylko, że w corolli z przebiegiem 100 tys. nie ma potrzeby wymiany tarcz ani naprawiania hamulców. Klocki, owszem, wymienia się przy 86 tys. przebiegu, tylne wytrzymjuj± 150. Mowa o roczniku 2000, który sprzedałem w 2009 a kupiłem, jak autor w±tku, w ASO. Przez dziewięć lat "samo z siebie" zepsuło się radio. Wymieniłem też przedni± szybę, rozbit± przez kamień, który wyskoczył spod kół jad±cej przede mn± cieżarówki (z AC) oraz wajchę do otwierania bagażnika, któr± złamałem niefortunnie w ni± kopi±c - z winy producenta brak było jakiej¶ osłony czy innego zabezpieczenie tej wajchy. Akumulator wytrzymał 6,5 roku, do tego ¶wiece, płyny,wycieraczki itp. - standard eksploatacyjny. Tarcze, amortyzatory, łożyska, wahacze, tylne klocki - wszystko oryginalne. W zawieszeniu nic się nie tłukło. Auto kupiłem bez rabatu, nie było wyprzedaży, zamawiałem w połowie stycznia, wyprodukowali je 19-tego. Odebrałem w marcu. -- Yogi(n) |
|
Data: 2013-04-21 11:01:10 | |
Autor: Maciek | |
Nie kupię więcej FIATA !!! | |
Dnia Sun, 21 Apr 2013 10:42:56 +0200, Yogi(n) napisał(a):
Dodajmy tylko, że w corolli z przebiegiem 100 tys. nie ma potrzeby wymiany tarcz ani naprawiania hamulców. To jest inna sprawa, chodzilo mi tylko o pokazanie, jaki moze byc rozrzut cen. -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio |
|
Data: 2013-04-21 10:29:32 | |
Autor: J.F. | |
Nie kupię więcej FIATA !!! | |
Dnia Sun, 21 Apr 2013 09:11:06 +0200, cef napisał(a):
Jan Rudnicki wrote: Gwarancja ? Poza tym to sie czesto psuje, a wiec mechanicy tani :-) J. |