Nie kupię więcej FIATA !!!

Data: 2013-04-21 10:31:18
Autor: TM
Nie kupię więcej FIATA !!!

Użytkownik "Jan Rudnicki" <janrudnicki@asasdfasdfasdfd.pl> napisał w wiadomości news:kkv444$jte$1news.task.gda.pl...
Witam,

Podzielę się wrażeniami z użytkowania czegoś takiego jak Fiat Siena HL 1.2, rok prod. 1999 - kupiony w 2000r. w tzw. promocji z upustem 3tys. jako auto z poprzedniego rocznika. Przejechałem tym autem w ciągu 10 lat ok. 100tys.; w 2010r. sprzedałem.

Nie kupię więcej Mercedesa, ani badziewnego BMW czy też Audi. Rdzewieją na potęgę, silniki padają jak muchy, zdarzają się im podobne przypadłości jak w Sienie , a za naprawę trzeba płacić krocie. Kto ma pecha może napisać też i taki tekst.

Data: 2013-04-21 18:23:48
Autor: megrims
Nie kupię więcej FIATA !!!
On 04/21/2013 10:31 AM, TM wrote: