Nie kupowac aut na B!

Data: 2020-11-20 10:58:59
Autor: ąćęłńóśźż
Nie kupowac aut na B!
Data: 2020-11-20 15:50:15
Autor: Uncle Pete
Nie kupowac aut na B!
On 20.11.2020 10:58, ±ćęłń󶼿 wrote:
www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/tragiczny-wypadek-luksusowym-bentleyem-nie-zyje-kierowca/ezhbyq5

Bo nie maj± pasów.

Data: 2020-11-21 10:17:07
Autor: T.
Nie kupowac aut na B!
W dniu 2020-11-20 o 10:58, ±ćęłń󶼿 pisze:
www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/tragiczny-wypadek-luksusowym-bentleyem-nie-zyje-kierowca/ezhbyq5

Nie jestem pewien, czy to ten sam, ale jestem w stanie uwierzyć, że to ten samochód posłał człowieka na ¶mierć. Ch... go wie, co ta elektronika mogła tym razem w aucie zablokować.
A chodzi dokładnie o Benltlya Bentaygę.

https://www.youtube.com/watch?v=RotkQpf6uMg&t=82s

T.

Data: 2020-11-21 12:45:23
Autor: heby
Nie kupowac aut na B!
On 21/11/2020 10:17, T. wrote:
A chodzi dokładnie o Benltlya Bentaygę.
https://www.youtube.com/watch?v=RotkQpf6uMg&t=82s

Okiem elektronika ignoranta: padła jaka¶ główna magistrala komunikacyjna. Serwisanci w B nie ogarniaj± takich dupereli ;)?

Data: 2020-11-21 12:45:23
Autor: heby
Nie kupowac aut na B!

Data: 2020-11-21 12:45:23
Autor: heby
Nie kupowac aut na B!

Data: 2020-11-21 12:45:23
Autor: heby
Nie kupowac aut na B!

Data: 2020-11-21 14:59:45
Autor: Budzik
Nie kupowac aut na B!
Użytkownik T. kuki543@interia.pl ...

[...]

Trzeba sobie zostawić jakis procencik niepewnosci ale znajac zycie to jednak czynnik białkowy w aucie nastawił zbyt wysoko wspolczynnik niesmiertenosci i bec - mamy cie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem za¶ napiecie

Data: 2020-11-21 19:30:38
Autor: Poldek
Nie kupowac aut na B!
W dniu 2020-11-21 o 10:17, T. pisze:
[...]

Gdyż to samochód dla osób mówi±cych "wyłanczam samochód" :-)

Data: 2020-11-21 19:32:32
Autor: Poldek
Nie kupowac aut na B!
W dniu 2020-11-20 o 10:58, ±ćęłń󶼿 pisze:

www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/tragiczny-wypadek-luksusowym-bentleyem-nie-zyje-kierowca/ezhbyq5

"Strona nie została odnaleziona" - już zadziałały służby PRowskie zaprawione w dieselgate.

Data: 2020-11-22 17:18:41
Autor: m4rkiz
Nie kupowac aut na B!
On 2020-11-21 19:32, Poldek wrote:
[...]

https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:mY0vjAYck4wJ:https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/tragiczny-wypadek-luksusowym-bentleyem-nie-zyje-kierowca/ezhbyq5,79cfc278+&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=firefox-b-d

Nie kupowac aut na B!