Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro a lbo w jaki艣 komisach.

Data: 2013-08-28 22:49:35
Autor: animka
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro a lbo w jaki艣 komisach.
Mog膮 sie tarfi膰 takie, kt贸re kazali ludziom z艂omowa膰, bo naprawa (albo przepchanie) jednej g艂owicy kosztuje 400 z艂. Przed ko艅cem trzyletniej gwarancji.
Brzydz臋 si臋 ju偶 t膮 firm膮.

--
animka

Data: 2013-08-28 23:09:32
Autor: JoteR
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki艣 komisach.
"animka" napisa艂a:

Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro

....ani 偶adnej rzeczy, kt贸ra jego jest...

Amen.

Mog膮 sie tarfi膰 takie, kt贸re kazali ludziom z艂omowa膰,

Niemo偶liwe? Na tym wytwornym bazarze zacni sprzedawcy handluj膮 zwyk艂ym z艂omem? No jestem w szoku ;->
Czy偶by艣 chcia艂a opchn膮膰 t臋 swoj膮, co przesta艂a drukowa膰 w jednym z kolor贸w, i lojalnie uprzedzasz o tym szacown膮 grup臋, czy mo偶e wr臋cz przeciwnie - w akcie desperacji chcia艂a艣 naby膰 u偶ywan膮, co w przypadku plujek jest do艣膰 s艂abym pomys艂em?

Brzydz臋 si臋 ju偶 t膮 firm膮.

Ale kt贸r膮? Brother czy (za przeproszeniem) Allegro?

JoteR

Data: 2013-08-29 02:07:15
Autor: Santana
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki艣 komisach.

U偶ytkownik "JoteR"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:521e6713$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...

"animka" napisa艂a:

[...]

Jakby艣 wiedzia艂 jakim z艂omem handluj膮 zacne, z pozoru, hurtownie komputerowe to by艂by艣 w jeszcze wi臋kszym szoku ;->

Data: 2013-08-30 00:14:22
Autor: animka
W dniu 2013-08-28 23:09, JoteR pisze:

[...]

Wszystko wykraka艂e艣 ju偶 wcze艣niej. 3 latka gwarancji si臋 zbli偶aj膮 czy jest 3 latka to drukarka si臋 nadaje ju偶 tylko jako z艂om w serwisie, nawet jak nie drukuje tylko 1 koloru.

Brzydz臋 si臋 ju偶 t膮 firm膮.

Ale kt贸r膮? Brother czy (za przeproszeniem) Allegro?

Brother i serwisami tej firmy.
Na Allegro kupuj臋 i w艂a艣nie sobie dokupilam co艣 do tabletu.
Nie chc臋 ju偶 wi臋cej pisa膰 na ten temat, przecie偶 tu na grupie siedz膮 ci szanowni serwisanci drukarkowi, kt贸rzy cz臋sto polecaj膮/naganiaj膮 na zakup tych drukarek.

--
animka

Data: 2013-08-29 07:27:52
Autor: Marek Dyjor
animka wrote:
Mog膮 sie tarfi膰 takie, kt贸re kazali ludziom z艂omowa膰, bo naprawa (albo
przepchanie) jednej g艂owicy kosztuje 400 z艂. Przed ko艅cem trzyletniej
gwarancji.
Brzydz臋 si臋 ju偶 t膮 firm膮.

ale  innych firm mo偶na kupowa膰 bez problemu?

Data: 2013-08-30 00:19:04
Autor: animka
W dniu 2013-08-29 07:27, Marek Dyjor pisze:
animka wrote:
[...]

A sk膮d ja mog臋 wiedzie膰 w kt贸rej akurat firmie, sklepie, serwisie pracuj膮 godnie ludzie?
Takich to chyba na palcach mo偶na policzy膰.

--
animka

Data: 2013-09-02 17:02:48
Autor: Tasiorsa
W dniu 2013-08-30 00:19, animka pisze:
A sk膮d ja mog臋 wiedzie膰 w kt贸rej akurat firmie, sklepie, serwisie
pracuj膮 godnie ludzie?
Takich to chyba na palcach mo偶na policzy膰.
A bo Animka kupilas drukarke na wyglad bo mala zgrabna.....a ja sie juz dawno przekonalem ze lepiej kupic uzywana profesjonalna drukarke poleassingowa po przegladzie bo taka posluzy lata a nie drukarke gdzie 2 komplety tuszy kosztuja wiecej niz drukarka....juz ci kiedys sugerowalem to mi sciupalas...wiec jakos mi cie nie zal :))

Krzysiek

Data: 2013-09-02 17:17:35
Autor: JoteR
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki艣 komisach.
"Tasiorsa" napisa艂:

lepiej kupic uzywana profesjonalna drukarke poleassingowa po przegladzie

U偶ywan膮 plujk臋? 艢redni pomys艂.

bo taka posluzy lata

Chyba lato. Jedno, jak kupi w maju ;->

a nie drukarke gdzie 2 komplety tuszy kosztuja wiecej niz drukarka....

Akurat Brother ma chyba najta艅sze tusze (oczywi艣cie mowa o w miar臋 firmowych zamiennikach), tak wi臋c musia艂aby si臋 chyba k膮pa膰 w tych tuszach, 偶eby koszt ich zakupu dor贸wna艂 cenie drukarki, a raczej urz膮dzenia wielofunkcyjnego, bo o tym mowa.

JoteR

Data: 2013-09-02 19:42:14
Autor: Tasiorsa
W dniu 2013-09-02 17:17, JoteR pisze:
U偶ywan膮 plujk臋? 艢redni pomys艂.
A kto powiedzial ze plujke? Kupic uzywany kolorowy laser i tyle. A skaner kupic osobno i po sprawie :)

Krzysiek

Data: 2013-09-02 21:47:52
Autor: Pszemol
"Tasiorsa" <tasiorsa@poczta.fm> wrote in message news:l02iln$3102$1news2.ipartners.pl...
W dniu 2013-09-02 17:17, JoteR pisze:
U偶ywan膮 plujk臋? 艢redni pomys艂.
A kto powiedzial ze plujke? Kupic uzywany kolorowy laser i tyle.
A skaner kupic osobno i po sprawie :)

Nie ka偶dy ma warunki aby si臋 ob艂o偶y膰 dooko艂a sprz臋tem...
Czasem kombajn to nie tylko wygoda ale i koniecznos膰.

Data: 2013-09-02 19:47:37
Autor: animka
W dniu 2013-09-02 17:02, Tasiorsa pisze:
[...]

Przecie偶 Brother to brzydka i du偶a koby艂a.

[...]

Kurcze, my艣la艂am, 偶e jeste艣 dziewczyn膮 (patrz膮膰 na nicka).
Przedyem mia艂am przez pare 艂adnych lat drukarke Lexmark 1020. Zgrabna. malutka, ceny tusz贸w w/g kurs贸w dolara. Drogie jak ciort. Na pocz膮tku kupowa艂am, po jakim艣 czasie sama nape艂nia艂am czarnym atamentem dop贸ki g艂owica (w kadrid偶u) si臋 nie zajecha艂a. Kolorowe kupowa艂am na gie艂dzie za Stodo艂膮. Niedrogie i kolor ok.
Niestrty, jak mialam ju偶 Win7 to do tej drukarki nie by艂o ju偶 sterownik贸w i nie zapowiada艂o si臋, 偶eby by艂y.Z wielkim smutkiem musia艂am j膮 sprzeda膰 za grosiczki na Allegro. Przyjecha艂 po drukark臋 studencik i by艂 zadowolony. Prawie nowy skaner Canon te偶 za grosze sprzeda膰 musia艂am (偶eby nie zajmowa艂 miejsca)- jak kupi艂am t臋 nieszcz臋sn膮 Brother.

--
animka

Data: 2013-09-02 21:41:54
Autor: Pszemol
"animka" <animka@tonieja.wp.pl> wrote in message news:kvlnq2$ft3$1node1.news.atman.pl...
Mog膮 sie tarfi膰 takie, kt贸re kazali ludziom z艂omowa膰, bo naprawa (albo przepchanie) jednej g艂owicy kosztuje 400 z艂. Przed ko艅cem trzyletniej gwarancji.
Brzydz臋 si臋 ju偶 t膮 firm膮.

No ale o co chodzi?
Skoro jest gwarancja to naprawa powinna kosztowa膰 Zero-z艂.

Data: 2013-09-02 22:02:55
Autor: Borneq
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki艣 komisach.
U偶ytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kvlnq2$ft3$1node1.news.atman.pl...
Mog膮 sie tarfi膰 takie, kt贸re kazali ludziom z艂omowa膰, bo naprawa (albo przepchanie) jednej g艂owicy kosztuje 400 z艂. Przed ko艅cem trzyletniej gwarancji.
Brzydz臋 si臋 ju偶 t膮 firm膮.

U mnie dzia艂a, z wyj膮tkiem pewnego czasu, gdy chyba zaktualizowa艂 z艂e firmware, ale potem po aktualizacji dobrego zacza艂 dzia艂a膰. Mia艂em stracha, bo chocia偶 b艂 na gwarancji, to u偶ywa艂em dobrych, nie najta艅szych tuszy, ale nie oryginalnych, kt贸rych dosta膰 nie mo偶na,
Brother u mnie sprawuje si臋 dobrze, zw艂aszcza gdy por贸wnam go z HP, kt贸re jest tanie, ale potem strasznie drogo wychodzi wydruk.

Data: 2013-09-02 21:45:55
Autor: Pszemol
"Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> wrote in message news:l02qti$94a$1node2.news.atman.pl...
[...]

U rodziny w Krakowie brother wielofunkcyjny kombajn w艂a艣nie si臋
skiep艣ci艂 po gwarancji tak jak Animce - g艂owica si臋 zapcha艂a i kicha.
Pr贸ba naprawy, nie daj膮ca gwarancji powodzenia: 150z艂...
Ale my艣l臋 偶e taki to ju偶 urok drukarek atramentowych, to w艂a艣ciwie
jednoraz贸wki s膮 - pracuj膮 dobrze do pierwszego wysuszenia...
Sko艅czy艂y si臋 te dobre czasy gdy zbiornik tuszu by艂 jednocze艣nie
g艂owic膮, czyli 偶e jak co艣 nie ten teges to wymienia艂e艣 ca艂o艣膰 i by艂a
jak nowa. Teraz zbiornik zbiornikiem a dysze drukuj膮ce na sta艂e
w drukarce i jak si臋 co艣 skisi to drukarka nadaje si臋 do kosza...
Ja po zniech臋ceniu dwoma HP przesiad艂em si臋 na Epsona i te偶 mia艂em
zgrzyta - na szcz臋艣cie sta艂o si臋 to na gwarancji wi臋c Epson wymieni艂
drukark臋 na now膮, ale te偶 nie oby艂o si臋 bez balet贸w - opisywa艂em tutaj.

Data: 2013-09-03 14:33:51
Autor: m
W dniu 03.09.2013 04:45, Pszemol pisze:
Sko艅czy艂y si臋 te dobre czasy gdy zbiornik tuszu by艂 jednocze艣nie
g艂owic膮, czyli 偶e jak co艣 nie ten teges to wymienia艂e艣 ca艂o艣膰 i by艂a
jak nowa.

呕e co? Dobre czasy? Z tego co pami臋tam to w czasie jak wchodzi艂y zbiorniki tuszu zintegrowane z jednorazowymi g艂owicami, by艂y lamenty 偶e sko艅czy艂y si臋 dobre czasy, teraz jest drogo, kult jednoraz贸wek itd...

Poza tym, czy przypadkiem w HP nie ma kartrid偶y z g艂owicami?

p. m.

Data: 2013-09-03 07:50:55
Autor: Pszemol
"m" <mvoicem@gmail.com> wrote in message news:5225d72f$0$1215$65785112news.neostrada.pl...
[...]

HP od samego pocz膮tku mia艂 zintegrowane.

Poza tym, czy przypadkiem w HP nie ma kartrid偶y z g艂owicami?

Moja mia艂a #02, tylko zbiorniki na tusz.

Data: 2013-09-03 14:39:50
Autor: Chris
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki艣 komisach.
m nabazgra艂(a):

Poza tym, czy przypadkiem w HP nie ma kartrid偶y z g艂owicami?

HP zale偶y od modelu albo zintegrowane albo same zbiorniki na tusz, tak samo ma Canon zale偶y od modelu drukarki, Brother ma chyba same zbiorniki z tuszem, lexmark ma chyba tylko zintegrowane.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd藕 histori臋 auta i zobacz czy nie by艂o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd藕 VIN, wyposa偶enie, przebieg, histori臋 wypadkow膮.

Data: 2013-09-03 14:41:36
Autor: R.e.m.e.K
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki艣 komisach.
Dnia Mon, 2 Sep 2013 21:45:55 -0500, Pszemol napisa艂(a):

U rodziny w Krakowie brother wielofunkcyjny kombajn w艂a艣nie si臋
skiep艣ci艂 po gwarancji tak jak Animce - g艂owica si臋 zapcha艂a i kicha.

Mam Brothera ponad 3 lata, czasami mija 2 m-ce bez druku, NIGDY nic nie
zaschlo i sie nie zatkalo. Jesli nie odetnie sie Brotherowi pradu to sam
umie o siebie zadbac.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-09-03 14:44:55
Autor: Tasiorsa
Nie kupujcie dukarek Brother na Alleg ro albo w jaki锟
W dniu 2013-09-03 14:41, R.e.m.e.K pisze:
Mam Brothera ponad 3 lata, czasami mija 2 m-ce bez druku, NIGDY nic nie
zaschlo i sie nie zatkalo. Jesli nie odetnie sie Brotherowi pradu to sam
umie o siebie zadbac.
No a Animka gasi swiatelkiem na listwie bo jej swiatelko zzera prad :-))

Krzysiek

Data: 2013-09-03 15:30:58
Autor: Chris
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟
Tasiorsa nabazgra艂(a):

[...]

I co 30 min sprawdza czy w lod贸wce dalej si臋 艣wieci czy jednak zgasi艂a.

Data: 2013-09-03 15:58:52
Autor: R.e.m.e.K
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟
Dnia Tue, 3 Sep 2013 15:30:58 +0200, Chris napisa艂(a):

I co 30 min sprawdza czy w lod贸wce dalej si臋 艣wieci czy jednak zgasi艂a.

+1 :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-09-03 19:21:56
Autor: animka
Nie kupujcie dukarek Brother na Alleg ro albo w jaki锟
W dniu 2013-09-03 15:30, Chris pisze:
Tasiorsa nabazgra艂(a):

[...]

O sobie g艂upcze piszesz.

--
animka

Data: 2013-09-04 09:50:53
Autor: Chris
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟
animka nabazgra艂(a):

[...]

No prosz臋 co za brak kultury .. od razu epitety.

Data: 2013-09-03 19:21:12
Autor: animka
W dniu 2013-09-03 14:44, Tasiorsa pisze:
[...]

Router jeszcze mi miga jak listwy nie wy艂acz臋.

--
animka

Data: 2013-09-03 21:24:05
Autor: Tasiorsa
W dniu 2013-09-03 19:21, animka pisze:
Router jeszcze mi miga jak listwy nie wy艂acz臋.
A to ty gasisz router po zgaszeniu kompa? :) Moj chyba ni bylo restartowany od pol roku :))

Krzysiek

Data: 2013-09-03 21:28:29
Autor: qwerty
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟
U偶ytkownik "Tasiorsa"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:l05d0n$1bic$1@news2.ipartners.pl...
A to ty gasisz router po zgaszeniu kompa? :) Moj chyba ni bylo restartowany od pol roku :))

root@Gargoyle:~# uptime
21:28:01 up 66 days,  8:03,  load average: 0.00, 0.05, 0.04

Ale tylko ze wzgl臋du, 偶e by艂 wgrywany nowy openwrt. :P
Ma nawet w艂asny UPS. :)

Data: 2013-09-04 09:52:39
Autor: Chris
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟
qwerty nabazgra艂(a):

[...]

To ja d艂u偶ej mia艂em kompa w艂膮czonego :)

Ale tylko ze wzgl臋du, 偶e by艂 wgrywany nowy openwrt. :P

Ja teraz mia艂em off bo na urlop wy艂膮czy艂em sprz臋t, a po co ma si臋 grza膰 :)

Data: 2013-09-04 00:12:25
Autor: animka
W dniu 2013-09-03 21:24, Tasiorsa pisze:
W dniu 2013-09-03 19:21, animka pisze:
Router jeszcze mi miga jak listwy nie wy艂acz臋.
A to ty gasisz router po zgaszeniu kompa? :) Moj chyba ni bylo
restartowany od pol roku :))

Jak niepotrzebny, id臋 spa膰 to po co ma mi miga膰 i listwa 艣wieci膰?
Owszem, pr膮du zaoszcz臋dz臋dz臋.

--
animka

Data: 2013-09-04 23:25:23
Autor: Przemys砤w Ryk
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟
Dnia Wed, 04 Sep 2013 00:12:25 +0200, animka napisa(a):

W dniu 2013-09-03 21:24, Tasiorsa pisze:
W dniu 2013-09-03 19:21, animka pisze:
Router jeszcze mi miga jak listwy nie wy砤cz.
A to ty gasisz router po zgaszeniu kompa? :) Moj chyba ni bylo
restartowany od pol roku :))

Jak niepotrzebny, id spa to po co ma mi miga i listwa 秝ieci?
Owszem, pr眃u zaoszcz阣z阣z.

Na pr眃zie na pewno. W skali rocznej zwr骳i si cho jedna zaschni阾a
g硂wica drukarki? :)

--
[ Przemys砤w "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Jak mawia stare przys硂wie: Kto nie ma szcz甓cia w kartach, ten nie ma   ]

Data: 2013-09-05 00:49:02
Autor: Marcin Szumilas
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟
Quoted:
animka (animka@tonieja.wp.pl) in news:l07l93$ml6$1node1.news.atman.pl

Jak niepotrzebny, id臋 spa膰 to po co ma mi miga膰 i listwa 艣wieci膰?
Owszem, pr膮du zaoszcz臋dz臋dz臋.

Nast臋pn膮 drukark臋 (je艣li z g艂owic膮 zintegrowan膮, niewymienn膮) w艂膮cz do gniazdka z pomini臋ciem listwy. Inaczej stanie si臋 to samo co z Brotherem.

No i przeczytaj instrukcj臋...

Marcin Sz.

Data: 2013-09-04 19:10:35
Autor: Pszemol
"Marcin Szumilas" <mcszumi@poczta.onet.pl> wrote in message news:5227b917$0$1456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Teoretycznie, gdyby wy艂膮czy艂a drukark臋 z drukarkowego guzika ON/OFF
a potem wy艂膮czy艂a listw臋 to drukarka powinna by膰 ca艂a i owca syta... ;-)

Data: 2013-09-05 02:21:32
Autor: BQB
W dniu 2013-09-05 02:10, Pszemol pisze:
[...]

Przycisk na drukarce ON/OFF nie wy艂膮cza drukarki tylko usypia, drukarka pozostaje w trybie u艣pienia przez bodaj 72 godziny i potem si臋 budzi, czy艣ci dysze i zn贸w usypia.

Data: 2013-09-04 21:17:01
Autor: Pszemol
"BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote in message news:5227ce92$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ale w艂a艣nie o to chodzi - u艣piona drukarka ma mie膰 zaparkowane
g艂owice tak, 偶e s膮 zatkane przed wysychaniem gumkami na "parkingu".

Co innego jak j膮 wy艂膮czy膰 z pr膮du gdy jest w gotowo艣ci do drukowania,
niezaparkowana... wtedy g艂owice oczywi艣cie wyschn膮.

Ale nie m贸w mi 偶e producent nie przewidzia艂 opcji 偶e wy艂膮czam drukark臋
guzikiem, czekam a偶 si臋 zaparkuje/u艣pi, wyjmuj臋 wtyczk臋 z gniazdka
i potem przechowuj臋 drukark臋 przez np. tydzie艅/dwa/miesi膮c nieu偶ywan膮.
Bo to by艂aby niez艂a kicha...

Data: 2013-09-05 19:03:35
Autor: qwerty
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟
U偶ytkownik "Pszemol"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:l08pj1$pmj$1@dont-email.me...
[...]

Maj膮 montowa膰 akumulator? Co obchodzi producenta, 偶e klient u偶ywa sprz臋tu niezgodnie z instrukcj膮.

Data: 2013-10-01 18:28:30
Autor: Pszemol
"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message news:l0adju$71s$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Jaki akumulator? Do czego?

Data: 2013-09-05 18:34:44
Autor: animka
W dniu 2013-09-05 02:21, BQB pisze:
[...]

Mo偶e inny model. M贸j grzmot (drukarko-fax) usypia艂 jak by艂 w艂膮czony. Jak go wy艂aczy艂am to p贸偶niej te偶 musia艂am w艂膮czy膰. Przyciskiem oczywi艣cie.

--
animka

Data: 2013-09-05 18:27:09
Autor: animka
W dniu 2013-09-05 00:49, Marcin Szumilas pisze:
[...]

Pracujesz w serwisie Brothe'a. Powodzenia w interesach Ci 偶ycz臋.
Te g*wniane drukark-o grzmoty ju偶 mnie nie inetersuj膮.

--
animka

Data: 2013-09-05 18:45:38
Autor: Marcin Szumilas
animka (animka@tonieja.wp.pl) in news:l0abec$g66$1node2.news.atman.pl

[...]

Nie, ucz臋 w szkole. ;)
Co艣 Ty taka uparta? Nie mo偶esz zrozumie膰, 偶e takie drukarki (nie tylko Brother) do normalnej pracy musz膮 by膰 ca艂y czas w艂膮czone do pr膮du? Jak nowoczesny samoch贸d zostawisz na d艂ugi czas bez uruchamiania, to te偶 b臋d膮 problemy (tak s艂ysza艂em ;-))

Mam drukark臋 Brother z kt贸r膮 od momentu zakupu nie mia艂em ani jednego problemu. Z innymi te偶 nie.

A umiesz w og贸le policzy膰, ile Ty tak na tym wy艂膮czaniu oszcz臋dzasz?

MSz

Data: 2013-09-05 19:18:26
Autor: animka
W dniu 2013-09-05 18:45, Marcin Szumilas pisze:
[...]

Nie jestem chytra. Listw臋 wy艂aczam bo mi si臋 tak podoba. Mam jeszcze pod艂膮czone do niej urzdzenia, kt贸re niepotrzebnie by pracowa艂y.
Jak ju偶 napisa艂am drukarka Lexmark pracowa艂a 15 lat i pewnie dalej u kogo艣 pracuje.
Ju偶 kro艣 s艂awny na tej grupie napisa艂, 偶e mija 3 latka i drukarka Brother przemija. Tak zaprogramowana w fabryce.
Jeszcze napisz mi dlaczego ta drukarka pi臋knie drukowa艂a tylko nie chcia艂a drukowa膰 koloru czerwonego. 3 g艂owice si臋 niezepsu艂y, a jedna raptem si臋 zepsu艂a? To jest jakie艣 celowe dzialanie na niekorzy艣膰 konsumenta. Mam ju偶 gdzie艣 tych chciwych ludzi i ich tw贸r Brother-grzmota.
Mam ju偶 inn膮 drukark臋. Wola艂am wyda膰 pieni膮dze na now膮.

--
animka

Data: 2013-09-05 19:31:26
Autor: Tasiorsa
W dniu 2013-09-05 19:18, animka pisze:
[...]
Animka czy ty nie mozesz zrozumiec ze obecnie urzadzenia typu drtukarka potrzebuja byc zasilane 24h bo maja mechanizmy ktore zapobiegaja temu co wlasnie Tobie sie stalo i co nie mozesz pojac??
Tluke ci to do lepetyny ja i jeszcze 2 kolegow a Ty dalej swoje. Oszczedsnosci na pradzie masz zadne a koszty jak ci padnie takie ze w pradzie nie odrobisz w 10 lat.
Przytaczasz Lexmark z przed 15 lat...tylko dawniej sie inaczej sprzet robilo. TV Sony dzialaly po 20 lat....a zarowka potrafila swiecic i 100 lat. Skoro router i inne urzadzenia musza byc wylaczane zeby sie nie wyswiecily (router :P) to idz za rada kolegow i drukarke wepnij bez listwy do kontaktu.....Ale powiem ci ze jestes uparte babsko....wszyscy ci mowia nie gas nawet sie z ciebie smieja....a ty dalej wierzysz w pozorna oszczednosc :)
BTW zalamala bys sie bo ja stacjonarki (kompa) nie wylaczylem od 10 lat...tzn wylaczylem jak modernizowalem....uptime teraz 36 dni...to jak ty tak wszystko gasisz to jakbym ci tak zostawil wlaczony 24h/7 to bys chyba zeszla na zawal :)))

Krzysiek

Data: 2013-09-05 19:46:25
Autor: R.e.m.e.K
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟
Dnia Thu, 05 Sep 2013 19:31:26 +0200, Tasiorsa napisa艂(a):

[...]

Po co karmisz debila?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-09-05 19:52:57
Autor: animka
W dniu 2013-09-05 19:31, Tasiorsa pisze:
[...]

No, popatrz, a mnie napisali w expertyxie, tzn ten pan z serwisu, 偶e drukarka si臋 zepsu艂a, bo nieoryginalnych tuszy u偶ywa艂am. Wy z serwis贸w najbardziej si臋 udzielacie na tej grupie.
Pies to wszystko gania艂. Nie chc臋 ju偶 wspomina膰 tego grzmota. Niech grzmoci u kogo艣 innego.
Dzi臋kuj臋.

--
animka

Data: 2013-09-11 02:16:35
Autor: Iguan_007 Iguan_007
On Friday, September 6, 2013 3:31:26 AM UTC+10, Tasiorsa wrote:

czy ty nie mozesz zrozumiec ze obecnie urzadzenia typu drtukarka potrzebuja byc zasilane 24h bo maja mechanizmy ktore zapobiegaja temu co wlasnie Tobie sie stalo i co nie mozesz pojac??

(...)
BTW zalamala bys sie bo ja stacjonarki (kompa) nie wylaczylem od 10 lat...

No wiec dobrze wiedziec na co trzeba teraz zwracac uwage kupujac drukarke. Moze komus to nie przeszkadza bo bardzo duzo czasu spedza przed komputerem, ale dla mnie zasilanie drukarki czy komputera 24 godziny na dobe jest zupelnie bez sensu.  Moja drukarka siedzi sobie w szafie i jest moze wyciagana raz na 2 miesiace. Laptop lezy w szufladzie I wyciagam go jak jest potrzebny - moze 2 razy na tydzien. Jakos nie jestem zwolennikem dobrowolnego robienia w domu 搊ltarzyka (biurka) z komputerem, drukarka, skanerem, kablami itd. No chyba ze ktos tego komputera potrzebuje czesto bo w domu pracuje/gra/pisze ksiazki/jest uzalezniony od internetu itd. Pozdrawiam,   Iguan   --
Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia

Data: 2013-09-11 13:10:50
Autor: R.e.m.e.K
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟
Dnia Wed, 11 Sep 2013 02:16:35 -0700 (PDT), Iguan_007 Iguan_007 napisa艂(a):

Moze komus to nie przeszkadza bo bardzo duzo czasu spedza przed komputerem, ale dla mnie zasilanie drukarki czy komputera 24 godziny na dobe jest zupelnie bez sensu.  Moja drukarka siedzi sobie w szafie i jest moze wyciagana raz na 2 miesiace. Laptop lezy w szufladzie I wyciagam go jak jest potrzebny - moze 2 razy na tydzien. Jakos nie jestem zwolennikem dobrowolnego robienia w domu 鈥渙ltarzyka鈥 (biurka) z komputerem, drukarka, skanerem, kablami itd. No chyba ze ktos tego komputera potrzebuje czesto bo w domu pracuje/gra/pisze ksiazki/jest uzalezniony od internetu itd.
 Po co piszesz o sobie i swoich przyzwyczajeniach? Kogo to obchodzi? Bloga
zaloz.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-09-12 00:25:34
Autor: BQB
W dniu 2013-09-11 11:16, Iguan_007 Iguan_007 pisze:
[...]

No wiec dobrze wiedziec na co trzeba teraz zwracac uwage kupujac drukarke. Moze komus to nie przeszkadza bo bardzo duzo czasu spedza przed komputerem, ale dla mnie zasilanie drukarki czy komputera 24 godziny na dobe jest zupelnie bez sensu.  Moja drukarka siedzi sobie w szafie i jest moze wyciagana raz na 2 miesiace. Laptop lezy w szufladzie I wyciagam go jak jest potrzebny - moze 2 razy na tydzien. Jakos nie jestem zwolennikem dobrowolnego robienia w domu 鈥渙ltarzyka鈥 (biurka) z komputerem, drukarka, skanerem, kablami itd. No chyba ze ktos tego komputera potrzebuje czesto bo w domu pracuje/gra/pisze ksiazki/jest uzalezniony od internetu itd.

1. Zawijaj wiersze i zmie艅 kodowanie
2. W przypadku opisanym przez Ciebie to zwraca膰 trzeba uwag臋 na to, aby by艂 to laser. Potrzebny Ci kolor, to laser kolor.

Data: 2013-09-05 20:20:52
Autor: Marcin Szumilas
animka (animka@tonieja.wp.pl) in news:l0aeeh$j8u$1node2.news.atman.pl

Mam ju偶 inn膮 drukark臋. Wola艂am wyda膰 pieni膮dze na
now膮.

S艂usznie. I ju偶 zbieraj kas臋 na nast臋pn膮. ;)

MSz

Data: 2013-09-05 22:52:56
Autor: animka
W dniu 2013-09-05 20:20, Marcin Szumilas pisze:
[...]

Nie umiem zbiera膰, jak mam to wydaj臋, jak nie mam to nie dziaduj臋 :-)

--
animka

Data: 2013-09-05 13:30:25
Autor: Tasiorsa
W dniu 2013-09-04 00:12, animka pisze:
Jak niepotrzebny, id臋 spa膰 to po co ma mi miga膰 i listwa 艣wieci膰?
Owszem, pr膮du zaoszcz臋dz臋dz臋.
Ciekawe po kjtorej zaschnietej glowicy przeliczysz ze taniej jest nie gasic z pradu :))
W zyciu nie wyobrazam sobie ze siadajac rano z kaw odebrac poczte musze wlaczyc router czekac az sie zsynchronizuje, polaczy :)
A TV tez gasisz guzikiem zeby dioda standby sie nie wyswiecala? :) Jak tak to podziwiam ze ci sie chce wstawac podchodzic wlaczac buttonem i dopiero mozesz ogladac :P
Moj dziadek tak gasil to mu sie wylacznik w sanyo zepsul i dal chyba 100 za naprawe :) I przestal wylaczac....:D

Krzysiek

Data: 2013-09-05 18:31:54
Autor: animka
W dniu 2013-09-05 13:30, Tasiorsa pisze:
[...]

Ta drukarka i tak przy ka偶dym w艂膮czeniu czy艣ci艂a g艂owice.
Nie ma to jak moja by艂a kochana drukareczka Lexmark. Mia艂a 15 lat i nadal 艣wietnie pracowa艂a.
Nie chc臋 ju偶 si臋 o tych grzmotach Brothera wypowiada膰. Koniec.

[...]

To co robi艂 Tw贸j dziadzio mnie nie interesuje.

--
animka

Data: 2013-09-05 19:16:46
Autor: Jacek S.
W dniu 2013-09-05 18:31, animka pisze:

To co robi艂 Tw贸j dziadzio mnie nie interesuje.

A my艣lisz, 偶e kogokolwiek interesuje tw贸j zjebany Brother?
( kt贸rego swego czasu tak strasznie zachwala艂a艣, 偶e taki "ach, och", wr臋cz si臋 k艂贸ci艂a艣, jak kto艣 twierdzi艂 inaczej. Pewnie nie pami臋tasz? )

--
Jacek S.

Data: 2013-09-05 19:26:49
Autor: animka
W dniu 2013-09-05 19:16, Jacek S. pisze:
[...]

LOL
Chwali艂am tego zjebanego grzmota tylko za to, 偶e nawet 艂adnie zdj臋cia drukowa艂.

Ta moja nowa drukarka ma tylko rok gwarancji, ale to ju偶 raczej solidna firma, a nie jaki艣 od niedawna reklamowany (偶eby tylko ludzie kupili) Brother.

--
animka

Data: 2013-09-05 20:19:53
Autor: Tasiorsa
W dniu 2013-09-05 19:26, animka pisze:
Ta moja nowa drukarka ma tylko rok gwarancji, ale to ju偶 raczej solidna
firma, a nie jaki艣 od niedawna reklamowany (偶eby tylko ludzie kupili)
Zdradz mi marke ten solidnej firmy :)?
I panowie zapamietajmy ta date 5 wrzesnia 2013 roku...Przyjmuje zaklady jesli Animka bedzie ja gasic - a bedziebo przyzwyczajen nie zmieni bo sama napisala ze jest chytra - to za 8 miesiecy max 10 bedziemy czytc nie kupujcie gniota XXX :P

Krzysiek

Data: 2013-09-05 22:48:41
Autor: animka
W dniu 2013-09-05 20:19, Tasiorsa pisze:
[...]

O nie, nie napisz臋 ju偶 jak膮 mam drukark臋. Tu siedz膮 kapusie z serwis贸w i czytaj膮 kto u偶ywa zamiennik贸w tuszy.
Mog臋 doda膰 tylko, 偶e drukarka (ze skanerem) jest niedroga, drukuje dwustronnie, ma WiFi, pod艣wietlany wy艣wietlacz i jakies tam jeszcze bajery.

--
animka

Data: 2013-09-05 23:42:04
Autor: animka
W dniu 2013-09-05 22:48, animka pisze:
a bedziebo przyzwyczajen nie zmieni bo
sama napisala ze jest chytra -
Czytaj uwa偶niej, Napisa艂am, ze nie jestem chytra, ale nie lubi臋 jak mi si臋 plastik (router) grzeje i ewentualnie bramka (teraz od艂aczona bo niepotrzebna).
Nie siedz臋 ci膮gle w domu i nie chc臋, 偶eby mi si臋 co艣 sfajczy艂o.
Zreszt膮 po ciorta mi pr膮d skoro tego nie u偶ywam w danej chwili?
Kto to wymy艣li艂 (chyba jakis cwaniak), 偶eby drukarka by艂a pod艂aczona ca艂y czas do pr膮du. Drukarka ma w艂膮cznik i wy艂膮cznik. Nie wiesz do czego? Jak potrzebowa艂a przeczy艣ci膰 dysze to sobie czy艣ci艂a, jak ja potrzebowa艂am to te偶 mog艂am program uruchomi膰.

--
animka

Data: 2013-09-06 19:26:00
Autor: Tasiorsa
[...]
Nie no zdanie o konfidentach na grupie mnie rozwalilo :) Ty naprawde myslisz ze ludzie maja czas zeby czytac ze taka jedna Animka kupuje tusze na Grochowskiej albo chinskie z allegro i jak jej padnie drukarka to ja przycapimy :)?
Mam nadzieje ze ta ktora kupilas to laser bo jak kolejny atrament i go gasisz z pradu co juz zapowiedzialas to znow bedziemy czytac nie kupujcie drukarek z wifi atramnentowych i z duplexem bo to szrot :) Nazwy Wam nie podam ale powiadam Wam to dziadostwo.....:P

Krzysiek

Data: 2013-09-06 23:24:01
Autor: animka
W dniu 2013-09-06 19:26, Tasiorsa pisze:
[...]

Drukarki maj膮 w艂膮cznik /wy艂膮cznik po to, 偶eby w艂膮cza膰/wy艂膮cza膰.
EOT!

--
animka

Data: 2013-09-07 00:23:35
Autor: Santana
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟

U偶ytkownik "animka"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:l0dhdd$mk3$1@node1.news.atman.pl...

[...]

I instrukcje obs艂ugi 偶eby j膮 przeczyta膰 :)

Data: 2013-09-07 01:34:10
Autor: animka
W dniu 2013-09-07 00:23, Santana pisze:

[...]

W艂a艣nie. Mog艂abym tu wklei膰 kawa艂ek tej instrukcji obs艂ugi, ale mi si臋 nie chce.
Drukarka by艂a na USB i uruchamia艂a si臋 razem z komputerem.
To nie o pr膮d si臋 do mnie doczepili tylko o brak tuszy- oryginalnych.
Nie przekaza艂am drukarki w komplecie z tymi tuszami. Ale co tam, jak si臋 mia艂o remont mieszkania, kucie 艣cian, to potem nie wiadomo gdzie co by艂o poupychane, zeby si臋 nie kurzy艂o. Nawet mi si臋 tych tuszy nie chce szuka膰. Drukarka i tak posz艂a na straty. Nie ma czego 偶a艂owa膰. Niech si臋 ciesz膮 przyszli nabywcy.
Eot. Zamykam ju偶 ten temat.

--
animka

Data: 2013-09-07 01:47:56
Autor: Santana
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟

U偶ytkownik "animka"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:l0dotq$u02$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Nie chce mi si臋, nie chcesz wyj艣膰 na jeszcze wi臋ksz膮 idiotk臋, czy nie umiesz wklei膰, blondi? :P

Data: 2013-09-07 02:25:55
Autor: animka
W dniu 2013-09-07 01:47, Santana pisze:

[...]

Wiesz, ry偶y,
Bronisz jak lew tego grzmota Brothera, ale instrykcj臋 powiniene艣 zna膰.
Nie da si臋 niestety skopiowa膰 z PDF-a, bo Brother sobie sprytnie zablokowa艂 kopiowanie.
Dla mnie ta drukarka ju偶 nie istnieje. Spisalam j膮 na straty! W zwi膮zku z tym guzik mnie ona juz obchodzi.

--
animka

Data: 2013-09-07 02:44:58
Autor: Santana
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟

U偶ytkownik "animka"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:l0drrs$16g$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Niczego nie broni臋 poza zdrowym rozs膮dkiem kt贸rego tobie blondi, pomijaj膮c rozum, zupe艂nie brak. To ty powinna艣, blondi, pozna膰 instrukcje a nie ja :P Czym si臋 kierowa艂a艣 kupuj膮c tego "grzmota" blondi?

Nie da si臋 niestety skopiowa膰 z PDF-a, bo Brother sobie sprytnie zablokowa艂 kopiowanie.

Nie da si臋 czy ci si臋 nie chce, zdecyduj si臋, blondi :) Ul偶臋 twojemu jedynemu zwojowi, blondi. To nie jaki艣 brother zablokowa艂 tylko ty, blondi, po prostu nie potrafisz wyedytowa膰 PDF-a :P

P.S. Nie u偶ywaj s艂贸w kt贸rych nie rozumiesz (EOT)
P.S. Czy to prawda 偶e jeste艣 facetem?

Data: 2013-09-07 14:51:28
Autor: animka
W dniu 2013-09-07 02:44, Santana pisze:

[...]

S艂uchaj ry偶y, co mi si臋 chce a co nie chce nie musz臋 si臋 t艂umaczy膰

> P.S. Czy to prawda 偶e jeste艣 facetem?

A co, chcesz si臋 ze mn膮 na randk臋 ry偶olcu um贸wi膰?
Jestem silny jak lew wa艂臋sa i ci mog臋 kija w dup臋 wsadzi膰.

--
animka

Data: 2013-09-07 15:39:08
Autor: Santana
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟

U偶ytkownik "animka"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:l0f7ho$bca$1@node1.news.atman.pl...

A co, chcesz si臋 ze mn膮 na randk臋 ry偶olcu um贸wi膰?

Jak si臋 nazywa numerek z animk膮?
R偶ni臋cie g艂upa :)

Data: 2013-09-07 16:21:14
Autor: animka
W dniu 2013-09-07 15:39, Santana pisze:

U偶ytkownik "animka"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup

A co, chcesz si臋 ze mn膮 na randk臋 ry偶olcu um贸wi膰?

Jak si臋 nazywa numerek z animk膮?
R偶ni臋cie g艂upa :)

To r偶nij si臋 dalej. Powodzenia!

--
animka

Data: 2013-09-08 03:49:47
Autor: Jacek S.
[...]

  Kurwa, chcecie, to si臋 um贸wcie panowie, ale wypierdalajcie ju偶 z grupy...

--
Jacek S.

Data: 2013-09-08 18:34:29
Autor: Santana
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟

U偶ytkownik "Jacek S."  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:l0gl3p$i00$2@news.dialog.net.pl...

  >Kurwa, chcecie, to si臋 um贸wcie panowie, ale wypierdalajcie ju偶 z grupy...

Wypierdalaj, to sobie powiedz, ch艂opcze, do lustra .

Data: 2013-09-09 02:02:29
Autor: Przemys砤w Ryk
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟
Dnia Sat, 7 Sep 2013 00:23:35 +0200, Santana napisa艂(a):

(ciach鈥)
Drukarki maj膮 w艂膮cznik /wy艂膮cznik po to, 偶eby w艂膮cza膰/wy艂膮cza膰.
EOT!

I instrukcje obs艂ugi 偶eby j膮 przeczyta膰 :)

Zdarza mi si臋 zawodowo przygotowywa膰 takowe instrukcje (czy to PDF do
wystawienia na stronie, czy te偶 wersje id膮ce do drukarni). Coraz bardziej
mnie korci, 偶eby zaproponowa膰 zleceniodawcom umieszczenie na pierwszej
stronie (poza tytu艂ow膮 oczywi艣ceie) wpisu o tre艣ci: 鈥濱 co? Jednak nie
dzia艂a?鈥 wstawionego dosy膰 spor膮 wielko艣ci膮 fontu鈥

--
[ Przemys艂aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Tam gdzie ko艅czy si臋 logika, zaczynaj膮 si臋 kobiety:)                     ]

Data: 2013-09-05 22:51:22
Autor: animka
[...]

Jeszcze dodam: sk膮d ja wytrzasn臋 dodatkowy kontakt do jakiej艣 drukarki?
Dla jakiej艣 drukarki nie b臋d臋 sobie pru艂a 艣cian, albo ci膮gn臋艂a przed艂u偶acza z drugiego pokoju. Mam to gdzie艣.

--
animka

Data: 2013-09-06 00:49:35
Autor: Marcin Szumilas
animka (animka@tonieja.wp.pl) in news:l0ar0q$vto$1node1.news.atman.pl

Jeszcze dodam: sk膮d ja wytrzasn臋 dodatkowy kontakt do jakiej艣 drukarki?
Dla jakiej艣 drukarki nie b臋d臋 sobie pru艂a 艣cian, albo ci膮gn臋艂a przed艂u偶acza z drugiego pokoju. Mam to gdzie艣.

A wiesz co to jest z艂odziejka? :)
Nie wa偶ne, zrobisz jak zechcesz. Pisa艂em tylko po to, 偶eby艣 wiedzia艂a, dlaczego Twoja drukarka si臋 zepsu艂a i 偶e ten sam Brother u kogo innego by si臋 nie zepsu艂.

No i jeszcze jeden powa偶ny b艂膮d pope艂ni艂a艣: jak ju偶 u偶ywa艂a艣 zamiennik贸w, to nie wysy艂aj ich do serwisu! Przez zamienniki z艂ama艂a艣 warunki gwarancji i serwis na pewno Ci drukarki bezp艂atnie nie naprawi. Dziwi臋 si臋 偶e o tym nie wiesz. Bo ja to wiem z tej grupy dyskusyjnej.

MSz

Data: 2013-09-06 00:52:46
Autor: Santana
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟

U偶ytkownik "Marcin Szumilas"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:52290a93$0$1447$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

A ciekawe czy Ty wiesz :) Raczej nie skoro proponujesz takie arcyniepraktyczne rozwi膮zanie :)

Data: 2013-09-06 00:59:56
Autor: Marcin Szumilas
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟
Quoted:
Santana (santana@interia.pl) in news:l0b1vt$hs5$1usenet.news.interia.pl

A ciekawe czy Ty wiesz :) Raczej nie skoro proponujesz takie arcyniepraktyczne rozwi膮zanie :)

A jakie jest praktyczne?

MSz

Data: 2013-09-06 01:18:08
Autor: Santana
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟

U偶ytkownik "Marcin Szumilas"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:52290d27$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

To jest z艂odziejka:
http://zarowka.com.pl/2013/08/27/rozgaleznik-do-oprawy-zarowki-zlodziejka-gwint-e27/
cho膰 wielu mylnie nazywa tak zwyk艂y rozga艂臋藕nik wpinany do kontaktu. Przyznasz 偶e w XXI wieku to ma艂o praktyczne rozwi膮zanie :) Sk膮d wzi臋艂a si臋 nazwa z艂odziejka to ju偶 sam sobie poszukaj :)

Data: 2013-09-06 01:36:28
Autor: Marcin Szumilas
Santana (santana@interia.pl) in news:l0b3ff$l2i$1usenet.news.interia.pl

[...]

Czyli termin rozszerzy艂 zakres znaczeniowy. S艂owniki m贸wi膮 o pomieszczeniach, w kt贸rych nie ma gniazdka. Jako 偶e takie pomieszczenia ju偶 praktycznie nie wyst臋puj膮, to prototypowe z艂odziejki te偶 s膮 rzadziej u偶ywane. Ale termin zosta艂 i zaczyna nabiera膰 innych znacze艅. :)

:) Sk膮d wzi臋艂a si臋  nazwa z艂odziejka to ju偶 sam sobie poszukaj :)

A jest do tego jaka艣 specjalna historia? Etymologia wydaje si臋 prosta...

MSz

Data: 2013-09-06 01:38:54
Autor: Santana
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟

U偶ytkownik "Marcin Szumilas"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:52291582$0$1216$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Zgadza si臋.

:) Sk膮d wzi臋艂a si臋  nazwa z艂odziejka to ju偶 sam sobie poszukaj :)

A jest do tego jaka艣 specjalna historia? Etymologia wydaje si臋 prosta...

Najprostsza z mo偶liwych :)

Data: 2013-09-07 00:36:52
Autor: Akarm
W dniu 2013-09-06 01:36, Marcin Szumilas pisze:
termin zosta艂 i zaczyna nabiera膰 innych znacze艅. :)

Gdzie? Chyba tylko w艣r贸d niewielkiej garstki spo艣r贸d "wykszta艂conych inaczej".

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-09-07 01:35:44
Autor: animka
W dniu 2013-09-07 00:36, Akarm pisze:
W dniu 2013-09-06 01:36, Marcin Szumilas pisze:
termin zosta艂 i zaczyna nabiera膰 innych znacze艅. :)

Gdzie? Chyba tylko w艣r贸d niewielkiej garstki spo艣r贸d "wykszta艂conych
inaczej".

Czyli  szpecjalist贸w od drukarek w艂膮czanych inaczej.

--
animka

Data: 2013-09-06 01:22:40
Autor: Marcin Szumilas
[...]

Hm. Mo偶e to rzeczywi艣cie nowe u偶ycie. Zbada艂em problem z艂odziejek:

Uniwersalny s艂ownik j臋zyka polskiego (2004)
b) 芦urz膮dzenie, dzi臋ki kt贸remu mo偶na z jednego gniazdka czerpa膰 pr膮d do
kilku urz膮dze艅; rozga艂臋藕nik, rozga艂臋ziacz, rozdzielacz elektryczny禄

(jest te偶 pierwsze znaczenie z oprawk膮 偶ar贸wki)

Ale ju偶 s艂ownik Szymczaka (chyba lata osiemdziesi膮te) ma ju偶 tylko
znaczenie z oprawk膮 偶ar贸wkow膮, a tym bardziej s艂ownik Doroszewskiego z
lat 60., mimo 偶e najwi臋kszy.

Pozdrawiam,
Marcin Sz.

Data: 2013-09-06 01:31:43
Autor: Santana
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki锟

U偶ytkownik "Marcin Szumilas"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:52291256$0$1232$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

No tak to si臋 w艂a艣nie przyj臋艂o 偶e ka偶dy rozdzielacz to z艂odziejka. Czym nowsza definicja tym bardziej odleg艂a od prawdy. A w Wiki to ju偶 kto艣 ca艂kiem kota ogonem odwr贸ci艂 :)

Data: 2013-09-06 01:44:52
Autor: Marcin Szumilas
Santana (santana@interia.pl) in news:l0b48u$mkb$1usenet.news.interia.pl

A w Wiki to
ju偶 kto艣  ca艂kiem kota ogonem odwr贸ci艂 :)

No rzeczywi艣cie: Obecnie w u偶yciu bywaj膮...
No to we藕 i popraw, w ko艅cu Wikipedia. :)

MSz

Data: 2013-09-06 02:40:06
Autor: animka
W dniu 2013-09-06 00:49, Marcin Szumilas pisze:
[...]

Wiem, ale i tak kabel do gniazdka nie dosi臋gnie.
Zreszr膮 t臋 drukark臋, ktor膮 teraz mam normalnie si臋 wy艂膮cza.

Nie wa偶ne, zrobisz jak zechcesz. Pisa艂em tylko po to, 偶eby艣 wiedzia艂a,
dlaczego Twoja drukarka si臋 zepsu艂a i 偶e ten sam Brother u kogo innego by
si臋 nie zepsu艂.

Pewnie u serwisanta.
Po naprawie, tzn wymianie zaraz po kupnie niby wymienili mi drukarke, ale to by艂a chyba tylko obudowa wymieniona. Przypadek zepsucia przedtem byl taki sam, Orygonalne tusze by艂y.

[...]

Tak, to prawda. Nie wiem gdzie mam te orygina艂y, mo偶e gdzie艣 le偶膮, a mo偶e wyrzuci艂am. Mialam w zimie wielki remont, wymiana wszystkiego w 艂azience i kuchni, glazura, terakota. Warunki mia艂am fatalne. Mo偶e te tusze zosta艂y wywiezione ze starymi szafkami z kuchni, a zreszt膮, nie ma go si臋 g艂owi膰, nie ma ju偶 sensu.
Do tej pory wszystkiego szukam, bo musia艂am gdzie艣 poupycha膰 w innym pomieszczeniu.

--
animka

Data: 2013-09-03 01:18:34
Autor: animka
W dniu 2013-09-02 22:02, Borneq pisze:
[...]

W w Canon Pixma mo偶na nape艂ni膰 z butelki. G艂owice s膮 (tak jak np. w Lexmarkach) w kardid藕ach, a nie wepchni臋te gdzie艣 tak g艂臋boko w zakamarkach drukarki Brother. 3 latka i nast臋pny do golenia itd, itd. Drukarka ma 3 letni膮 gwarancj臋, ale ma pracowa膰 tylko 3 lata. Moja lod贸wka Ardo mia艂a gwarancj臋 na 2 lata a pracuje ju偶 17 lat (odpuka膰). Za艣 poprzednia - Lexmark miala gwarancj臋 na rok, pracowa艂a ponad 10 lat i si臋 ani razu nie zepsu艂a, wygl膮da艂a jak nowa, pi臋knie drukowa艂a. Sprzeda艂am j膮 za symboliczne grosze na Allegro, bo tam jest drukarek strasznie du偶o.

--
animka

Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro a lbo w jaki艣 komisach.