Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jakiś komisach.

Data: 2013-09-02 22:02:55
Autor: Borneq
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jakiś komisach.
Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:kvlnq2$ft3$1node1.news.atman.pl...
Mogą sie tarfić takie, które kazali ludziom złomować, bo naprawa (albo przepchanie) jednej głowicy kosztuje 400 zł. Przed końcem trzyletniej gwarancji.
Brzydzę się już tą firmą.

U mnie działa, z wyjątkiem pewnego czasu, gdy chyba zaktualizował złe firmware, ale potem po aktualizacji dobrego zaczał działać. Miałem stracha, bo chociaż bł na gwarancji, to używałem dobrych, nie najtańszych tuszy, ale nie oryginalnych, których dostać nie można,
Brother u mnie sprawuje się dobrze, zwłaszcza gdy porównam go z HP, które jest tanie, ale potem strasznie drogo wychodzi wydruk.

Data: 2013-09-02 21:45:55
Autor: Pszemol
"Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> wrote in message news:l02qti$94a$1node2.news.atman.pl...
[...]

U rodziny w Krakowie brother wielofunkcyjny kombajn właśnie się
skiepścił po gwarancji tak jak Animce - głowica się zapchała i kicha.
Próba naprawy, nie dająca gwarancji powodzenia: 150zł...
Ale myślę że taki to już urok drukarek atramentowych, to właściwie
jednorazówki są - pracują dobrze do pierwszego wysuszenia...
Skończyły się te dobre czasy gdy zbiornik tuszu był jednocześnie
głowicą, czyli że jak coś nie ten teges to wymieniałeś całość i była
jak nowa. Teraz zbiornik zbiornikiem a dysze drukujące na stałe
w drukarce i jak się coś skisi to drukarka nadaje się do kosza...
Ja po zniechęceniu dwoma HP przesiadłem się na Epsona i też miałem
zgrzyta - na szczęście stało się to na gwarancji więc Epson wymienił
drukarkę na nową, ale też nie obyło się bez baletów - opisywałem tutaj.

Data: 2013-09-03 14:33:51
Autor: m
W dniu 03.09.2013 04:45, Pszemol pisze:
Skończyły się te dobre czasy gdy zbiornik tuszu był jednocześnie
głowicą, czyli że jak coś nie ten teges to wymieniałeś całość i była
jak nowa.

Że co? Dobre czasy? Z tego co pamiętam to w czasie jak wchodziły zbiorniki tuszu zintegrowane z jednorazowymi głowicami, były lamenty że skończyły się dobre czasy, teraz jest drogo, kult jednorazówek itd...

Poza tym, czy przypadkiem w HP nie ma kartridży z głowicami?

p. m.

Data: 2013-09-03 07:50:55
Autor: Pszemol
"m" <mvoicem@gmail.com> wrote in message news:5225d72f$0$1215$65785112news.neostrada.pl...
[...]

HP od samego początku miał zintegrowane.

Poza tym, czy przypadkiem w HP nie ma kartridży z głowicami?

Moja miała #02, tylko zbiorniki na tusz.

Data: 2013-09-03 14:39:50
Autor: Chris
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jakiś komisach.
m nabazgrał(a):

Poza tym, czy przypadkiem w HP nie ma kartridży z głowicami?

HP zależy od modelu albo zintegrowane albo same zbiorniki na tusz, tak samo ma Canon zależy od modelu drukarki, Brother ma chyba same zbiorniki z tuszem, lexmark ma chyba tylko zintegrowane.

Data: 2013-09-03 14:41:36
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Mon, 2 Sep 2013 21:45:55 -0500, Pszemol napisał(a):

U rodziny w Krakowie brother wielofunkcyjny kombajn właśnie się
skiepścił po gwarancji tak jak Animce - głowica się zapchała i kicha.

Mam Brothera ponad 3 lata, czasami mija 2 m-ce bez druku, NIGDY nic nie
zaschlo i sie nie zatkalo. Jesli nie odetnie sie Brotherowi pradu to sam
umie o siebie zadbac.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-09-03 14:44:55
Autor: Tasiorsa
W dniu 2013-09-03 14:41, R.e.m.e.K pisze:
Mam Brothera ponad 3 lata, czasami mija 2 m-ce bez druku, NIGDY nic nie
zaschlo i sie nie zatkalo. Jesli nie odetnie sie Brotherowi pradu to sam
umie o siebie zadbac.
No a Animka gasi swiatelkiem na listwie bo jej swiatelko zzera prad :-))

Krzysiek

Data: 2013-09-03 15:30:58
Autor: Chris
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki�
Tasiorsa nabazgrał(a):

[...]

I co 30 min sprawdza czy w lodówce dalej się świeci czy jednak zgasiła.

Data: 2013-09-03 15:58:52
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Tue, 3 Sep 2013 15:30:58 +0200, Chris napisał(a):

I co 30 min sprawdza czy w lodówce dalej się świeci czy jednak zgasiła.

+1 :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-09-03 19:21:56
Autor: animka
Nie kupujcie dukarek Brother na Alleg ro albo w jaki�
W dniu 2013-09-03 15:30, Chris pisze:
Tasiorsa nabazgrał(a):

[...]

O sobie głupcze piszesz.

--
animka

Data: 2013-09-04 09:50:53
Autor: Chris
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki�
animka nabazgrał(a):

[...]

No proszę co za brak kultury .. od razu epitety.

Data: 2013-09-03 19:21:12
Autor: animka
W dniu 2013-09-03 14:44, Tasiorsa pisze:
[...]

Router jeszcze mi miga jak listwy nie wyłaczę.

--
animka

Data: 2013-09-03 21:24:05
Autor: Tasiorsa
W dniu 2013-09-03 19:21, animka pisze:
Router jeszcze mi miga jak listwy nie wyłaczę.
A to ty gasisz router po zgaszeniu kompa? :) Moj chyba ni bylo restartowany od pol roku :))

Krzysiek

Data: 2013-09-03 21:28:29
Autor: qwerty
Użytkownik "Tasiorsa"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l05d0n$1bic$1@news2.ipartners.pl...
A to ty gasisz router po zgaszeniu kompa? :) Moj chyba ni bylo restartowany od pol roku :))

root@Gargoyle:~# uptime
21:28:01 up 66 days,  8:03,  load average: 0.00, 0.05, 0.04

Ale tylko ze względu, że był wgrywany nowy openwrt. :P
Ma nawet własny UPS. :)

Data: 2013-09-04 09:52:39
Autor: Chris
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki�
qwerty nabazgrał(a):

[...]

To ja dłużej miałem kompa włączonego :)

Ale tylko ze względu, że był wgrywany nowy openwrt. :P

Ja teraz miałem off bo na urlop wyłączyłem sprzęt, a po co ma się grzać :)

Data: 2013-09-04 00:12:25
Autor: animka
W dniu 2013-09-03 21:24, Tasiorsa pisze:
W dniu 2013-09-03 19:21, animka pisze:
Router jeszcze mi miga jak listwy nie wyłaczę.
A to ty gasisz router po zgaszeniu kompa? :) Moj chyba ni bylo
restartowany od pol roku :))

Jak niepotrzebny, idę spać to po co ma mi migać i listwa świecić?
Owszem, prądu zaoszczędzędzę.

--
animka

Data: 2013-09-04 23:25:23
Autor: Przemysaw Ryk
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki�
Dnia Wed, 04 Sep 2013 00:12:25 +0200, animka napisa(a):

W dniu 2013-09-03 21:24, Tasiorsa pisze:
W dniu 2013-09-03 19:21, animka pisze:
Router jeszcze mi miga jak listwy nie wyacz.
A to ty gasisz router po zgaszeniu kompa? :) Moj chyba ni bylo
restartowany od pol roku :))

Jak niepotrzebny, id spa to po co ma mi miga i listwa wieci?
Owszem, prdu zaoszczdzdz.

Na prdzie na pewno. W skali rocznej zwrci si cho jedna zaschnita
gowica drukarki? :)

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Jak mawia stare przysowie: Kto nie ma szczcia w kartach, ten nie ma   ]

Data: 2013-09-05 00:49:02
Autor: Marcin Szumilas
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki�
Quoted:
animka (animka@tonieja.wp.pl) in news:l07l93$ml6$1node1.news.atman.pl

Jak niepotrzebny, idę spać to po co ma mi migać i listwa świecić?
Owszem, prądu zaoszczędzędzę.

Następną drukarkę (jeśli z głowicą zintegrowaną, niewymienną) włącz do gniazdka z pominięciem listwy. Inaczej stanie się to samo co z Brotherem.

No i przeczytaj instrukcję...

Marcin Sz.

Data: 2013-09-04 19:10:35
Autor: Pszemol
"Marcin Szumilas" <mcszumi@poczta.onet.pl> wrote in message news:5227b917$0$1456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Teoretycznie, gdyby wyłączyła drukarkę z drukarkowego guzika ON/OFF
a potem wyłączyła listwę to drukarka powinna być cała i owca syta... ;-)

Data: 2013-09-05 02:21:32
Autor: BQB
W dniu 2013-09-05 02:10, Pszemol pisze:
[...]

Przycisk na drukarce ON/OFF nie wyłącza drukarki tylko usypia, drukarka pozostaje w trybie uśpienia przez bodaj 72 godziny i potem się budzi, czyści dysze i znów usypia.

Data: 2013-09-04 21:17:01
Autor: Pszemol
"BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote in message news:5227ce92$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ale właśnie o to chodzi - uśpiona drukarka ma mieć zaparkowane
głowice tak, że są zatkane przed wysychaniem gumkami na "parkingu".

Co innego jak ją wyłączyć z prądu gdy jest w gotowości do drukowania,
niezaparkowana... wtedy głowice oczywiście wyschną.

Ale nie mów mi że producent nie przewidział opcji że wyłączam drukarkę
guzikiem, czekam aż się zaparkuje/uśpi, wyjmuję wtyczkę z gniazdka
i potem przechowuję drukarkę przez np. tydzień/dwa/miesiąc nieużywaną.
Bo to byłaby niezła kicha...

Data: 2013-09-05 19:03:35
Autor: qwerty
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l08pj1$pmj$1@dont-email.me...
[...]

Mają montować akumulator? Co obchodzi producenta, że klient używa sprzętu niezgodnie z instrukcją.

Data: 2013-10-01 18:28:30
Autor: Pszemol
"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message news:l0adju$71s$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Jaki akumulator? Do czego?

Data: 2013-09-05 18:34:44
Autor: animka
W dniu 2013-09-05 02:21, BQB pisze:
[...]

Może inny model. Mój grzmot (drukarko-fax) usypiał jak był włączony. Jak go wyłaczyłam to póżniej też musiałam włączyć. Przyciskiem oczywiście.

--
animka

Data: 2013-09-05 18:27:09
Autor: animka
W dniu 2013-09-05 00:49, Marcin Szumilas pisze:
[...]

Pracujesz w serwisie Brothe'a. Powodzenia w interesach Ci życzę.
Te g*wniane drukark-o grzmoty już mnie nie inetersują.

--
animka

Data: 2013-09-05 18:45:38
Autor: Marcin Szumilas
animka (animka@tonieja.wp.pl) in news:l0abec$g66$1node2.news.atman.pl

[...]

Nie, uczę w szkole. ;)
Coś Ty taka uparta? Nie możesz zrozumieć, że takie drukarki (nie tylko Brother) do normalnej pracy muszą być cały czas włączone do prądu? Jak nowoczesny samochód zostawisz na długi czas bez uruchamiania, to też będą problemy (tak słyszałem ;-))

Mam drukarkę Brother z którą od momentu zakupu nie miałem ani jednego problemu. Z innymi też nie.

A umiesz w ogóle policzyć, ile Ty tak na tym wyłączaniu oszczędzasz?

MSz

Data: 2013-09-05 19:18:26
Autor: animka
W dniu 2013-09-05 18:45, Marcin Szumilas pisze:
[...]

Nie jestem chytra. Listwę wyłaczam bo mi się tak podoba. Mam jeszcze podłączone do niej urzdzenia, które niepotrzebnie by pracowały.
Jak już napisałam drukarka Lexmark pracowała 15 lat i pewnie dalej u kogoś pracuje.
Już kroś sławny na tej grupie napisał, że mija 3 latka i drukarka Brother przemija. Tak zaprogramowana w fabryce.
Jeszcze napisz mi dlaczego ta drukarka pięknie drukowała tylko nie chciała drukować koloru czerwonego. 3 głowice się niezepsuły, a jedna raptem się zepsuła? To jest jakieś celowe dzialanie na niekorzyść konsumenta. Mam już gdzieś tych chciwych ludzi i ich twór Brother-grzmota.
Mam już inną drukarkę. Wolałam wydać pieniądze na nową.

--
animka

Data: 2013-09-05 19:31:26
Autor: Tasiorsa
W dniu 2013-09-05 19:18, animka pisze:
[...]
Animka czy ty nie mozesz zrozumiec ze obecnie urzadzenia typu drtukarka potrzebuja byc zasilane 24h bo maja mechanizmy ktore zapobiegaja temu co wlasnie Tobie sie stalo i co nie mozesz pojac??
Tluke ci to do lepetyny ja i jeszcze 2 kolegow a Ty dalej swoje. Oszczedsnosci na pradzie masz zadne a koszty jak ci padnie takie ze w pradzie nie odrobisz w 10 lat.
Przytaczasz Lexmark z przed 15 lat...tylko dawniej sie inaczej sprzet robilo. TV Sony dzialaly po 20 lat....a zarowka potrafila swiecic i 100 lat. Skoro router i inne urzadzenia musza byc wylaczane zeby sie nie wyswiecily (router :P) to idz za rada kolegow i drukarke wepnij bez listwy do kontaktu.....Ale powiem ci ze jestes uparte babsko....wszyscy ci mowia nie gas nawet sie z ciebie smieja....a ty dalej wierzysz w pozorna oszczednosc :)
BTW zalamala bys sie bo ja stacjonarki (kompa) nie wylaczylem od 10 lat...tzn wylaczylem jak modernizowalem....uptime teraz 36 dni...to jak ty tak wszystko gasisz to jakbym ci tak zostawil wlaczony 24h/7 to bys chyba zeszla na zawal :)))

Krzysiek

Data: 2013-09-05 19:46:25
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Thu, 05 Sep 2013 19:31:26 +0200, Tasiorsa napisał(a):

[...]

Po co karmisz debila?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-09-05 19:52:57
Autor: animka
W dniu 2013-09-05 19:31, Tasiorsa pisze:
[...]

No, popatrz, a mnie napisali w expertyxie, tzn ten pan z serwisu, że drukarka się zepsuła, bo nieoryginalnych tuszy używałam. Wy z serwisów najbardziej się udzielacie na tej grupie.
Pies to wszystko ganiał. Nie chcę już wspominać tego grzmota. Niech grzmoci u kogoś innego.
Dziękuję.

--
animka

Data: 2013-09-11 02:16:35
Autor: Iguan_007 Iguan_007
On Friday, September 6, 2013 3:31:26 AM UTC+10, Tasiorsa wrote:

czy ty nie mozesz zrozumiec ze obecnie urzadzenia typu drtukarka potrzebuja byc zasilane 24h bo maja mechanizmy ktore zapobiegaja temu co wlasnie Tobie sie stalo i co nie mozesz pojac??

(...)
BTW zalamala bys sie bo ja stacjonarki (kompa) nie wylaczylem od 10 lat...

No wiec dobrze wiedziec na co trzeba teraz zwracac uwage kupujac drukarke. Moze komus to nie przeszkadza bo bardzo duzo czasu spedza przed komputerem, ale dla mnie zasilanie drukarki czy komputera 24 godziny na dobe jest zupelnie bez sensu.  Moja drukarka siedzi sobie w szafie i jest moze wyciagana raz na 2 miesiace. Laptop lezy w szufladzie I wyciagam go jak jest potrzebny - moze 2 razy na tydzien. Jakos nie jestem zwolennikem dobrowolnego robienia w domu oltarzyka (biurka) z komputerem, drukarka, skanerem, kablami itd. No chyba ze ktos tego komputera potrzebuje czesto bo w domu pracuje/gra/pisze ksiazki/jest uzalezniony od internetu itd. Pozdrawiam,   Iguan   --
Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia

Data: 2013-09-11 13:10:50
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Wed, 11 Sep 2013 02:16:35 -0700 (PDT), Iguan_007 Iguan_007 napisał(a):

[...]
 Po co piszesz o sobie i swoich przyzwyczajeniach? Kogo to obchodzi? Bloga
zaloz.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-09-12 00:25:34
Autor: BQB
W dniu 2013-09-11 11:16, Iguan_007 Iguan_007 pisze:
[...]

1. Zawijaj wiersze i zmień kodowanie
2. W przypadku opisanym przez Ciebie to zwracać trzeba uwagę na to, aby był to laser. Potrzebny Ci kolor, to laser kolor.

Data: 2013-09-05 20:20:52
Autor: Marcin Szumilas
animka (animka@tonieja.wp.pl) in news:l0aeeh$j8u$1node2.news.atman.pl

Mam już inną drukarkę. Wolałam wydać pieniądze na
nową.

Słusznie. I już zbieraj kasę na następną. ;)

MSz

Data: 2013-09-05 22:52:56
Autor: animka
W dniu 2013-09-05 20:20, Marcin Szumilas pisze:
[...]

Nie umiem zbierać, jak mam to wydaję, jak nie mam to nie dziaduję :-)

--
animka

Data: 2013-09-05 13:30:25
Autor: Tasiorsa
W dniu 2013-09-04 00:12, animka pisze:
Jak niepotrzebny, idę spać to po co ma mi migać i listwa świecić?
Owszem, prądu zaoszczędzędzę.
Ciekawe po kjtorej zaschnietej glowicy przeliczysz ze taniej jest nie gasic z pradu :))
W zyciu nie wyobrazam sobie ze siadajac rano z kaw odebrac poczte musze wlaczyc router czekac az sie zsynchronizuje, polaczy :)
A TV tez gasisz guzikiem zeby dioda standby sie nie wyswiecala? :) Jak tak to podziwiam ze ci sie chce wstawac podchodzic wlaczac buttonem i dopiero mozesz ogladac :P
Moj dziadek tak gasil to mu sie wylacznik w sanyo zepsul i dal chyba 100 za naprawe :) I przestal wylaczac....:D

Krzysiek

Data: 2013-09-05 18:31:54
Autor: animka
W dniu 2013-09-05 13:30, Tasiorsa pisze:
[...]

Ta drukarka i tak przy każdym włączeniu czyściła głowice.
Nie ma to jak moja była kochana drukareczka Lexmark. Miała 15 lat i nadal świetnie pracowała.
Nie chcę już się o tych grzmotach Brothera wypowiadać. Koniec.

[...]

To co robił Twój dziadzio mnie nie interesuje.

--
animka

Data: 2013-09-05 19:16:46
Autor: Jacek S.
W dniu 2013-09-05 18:31, animka pisze:

To co robił Twój dziadzio mnie nie interesuje.

A myślisz, że kogokolwiek interesuje twój zjebany Brother?
( którego swego czasu tak strasznie zachwalałaś, że taki "ach, och", wręcz się kłóciłaś, jak ktoś twierdził inaczej. Pewnie nie pamiętasz? )

--
Jacek S.

Data: 2013-09-05 19:26:49
Autor: animka
W dniu 2013-09-05 19:16, Jacek S. pisze:
[...]

LOL
Chwaliłam tego zjebanego grzmota tylko za to, że nawet ładnie zdjęcia drukował.

Ta moja nowa drukarka ma tylko rok gwarancji, ale to już raczej solidna firma, a nie jakiś od niedawna reklamowany (żeby tylko ludzie kupili) Brother.

--
animka

Data: 2013-09-05 20:19:53
Autor: Tasiorsa
W dniu 2013-09-05 19:26, animka pisze:
Ta moja nowa drukarka ma tylko rok gwarancji, ale to już raczej solidna
firma, a nie jakiś od niedawna reklamowany (żeby tylko ludzie kupili)
Zdradz mi marke ten solidnej firmy :)?
I panowie zapamietajmy ta date 5 wrzesnia 2013 roku...Przyjmuje zaklady jesli Animka bedzie ja gasic - a bedziebo przyzwyczajen nie zmieni bo sama napisala ze jest chytra - to za 8 miesiecy max 10 bedziemy czytc nie kupujcie gniota XXX :P

Krzysiek

Data: 2013-09-05 22:48:41
Autor: animka
W dniu 2013-09-05 20:19, Tasiorsa pisze:
[...]

O nie, nie napiszę już jaką mam drukarkę. Tu siedzą kapusie z serwisów i czytają kto używa zamienników tuszy.
Mogę dodać tylko, że drukarka (ze skanerem) jest niedroga, drukuje dwustronnie, ma WiFi, podświetlany wyświetlacz i jakies tam jeszcze bajery.

--
animka

Data: 2013-09-05 23:42:04
Autor: animka
W dniu 2013-09-05 22:48, animka pisze:
a bedziebo przyzwyczajen nie zmieni bo
sama napisala ze jest chytra -
Czytaj uważniej, Napisałam, ze nie jestem chytra, ale nie lubię jak mi się plastik (router) grzeje i ewentualnie bramka (teraz odłaczona bo niepotrzebna).
Nie siedzę ciągle w domu i nie chcę, żeby mi się coś sfajczyło.
Zresztą po ciorta mi prąd skoro tego nie używam w danej chwili?
Kto to wymyślił (chyba jakis cwaniak), żeby drukarka była podłaczona cały czas do prądu. Drukarka ma włącznik i wyłącznik. Nie wiesz do czego? Jak potrzebowała przeczyścić dysze to sobie czyściła, jak ja potrzebowałam to też mogłam program uruchomić.

--
animka

Data: 2013-09-06 19:26:00
Autor: Tasiorsa
[...]
Nie no zdanie o konfidentach na grupie mnie rozwalilo :) Ty naprawde myslisz ze ludzie maja czas zeby czytac ze taka jedna Animka kupuje tusze na Grochowskiej albo chinskie z allegro i jak jej padnie drukarka to ja przycapimy :)?
Mam nadzieje ze ta ktora kupilas to laser bo jak kolejny atrament i go gasisz z pradu co juz zapowiedzialas to znow bedziemy czytac nie kupujcie drukarek z wifi atramnentowych i z duplexem bo to szrot :) Nazwy Wam nie podam ale powiadam Wam to dziadostwo.....:P

Krzysiek

Data: 2013-09-06 23:24:01
Autor: animka
W dniu 2013-09-06 19:26, Tasiorsa pisze:
[...]

Drukarki mają włącznik /wyłącznik po to, żeby włączać/wyłączać.
EOT!

--
animka

Data: 2013-09-07 00:23:35
Autor: Santana

Użytkownik "animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l0dhdd$mk3$1@node1.news.atman.pl...

[...]

I instrukcje obsługi żeby ją przeczytać :)

Data: 2013-09-07 01:34:10
Autor: animka
W dniu 2013-09-07 00:23, Santana pisze:

[...]

Właśnie. Mogłabym tu wkleić kawałek tej instrukcji obsługi, ale mi się nie chce.
Drukarka była na USB i uruchamiała się razem z komputerem.
To nie o prąd się do mnie doczepili tylko o brak tuszy- oryginalnych.
Nie przekazałam drukarki w komplecie z tymi tuszami. Ale co tam, jak się miało remont mieszkania, kucie ścian, to potem nie wiadomo gdzie co było poupychane, zeby się nie kurzyło. Nawet mi się tych tuszy nie chce szukać. Drukarka i tak poszła na straty. Nie ma czego żałować. Niech się cieszą przyszli nabywcy.
Eot. Zamykam już ten temat.

--
animka

Data: 2013-09-07 01:47:56
Autor: Santana

Użytkownik "animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l0dotq$u02$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Nie chce mi się, nie chcesz wyjść na jeszcze większą idiotkę, czy nie umiesz wkleić, blondi? :P

Data: 2013-09-07 02:25:55
Autor: animka
W dniu 2013-09-07 01:47, Santana pisze:

[...]

Wiesz, ryży,
Bronisz jak lew tego grzmota Brothera, ale instrykcję powinieneś znać.
Nie da się niestety skopiować z PDF-a, bo Brother sobie sprytnie zablokował kopiowanie.
Dla mnie ta drukarka już nie istnieje. Spisalam ją na straty! W związku z tym guzik mnie ona juz obchodzi.

--
animka

Data: 2013-09-07 02:44:58
Autor: Santana

Użytkownik "animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l0drrs$16g$1@node1.news.atman.pl...

[...]

Niczego nie bronię poza zdrowym rozsądkiem którego tobie blondi, pomijając rozum, zupełnie brak. To ty powinnaś, blondi, poznać instrukcje a nie ja :P Czym się kierowałaś kupując tego "grzmota" blondi?

Nie da się niestety skopiować z PDF-a, bo Brother sobie sprytnie zablokował kopiowanie.

Nie da się czy ci się nie chce, zdecyduj się, blondi :) Ulżę twojemu jedynemu zwojowi, blondi. To nie jakiś brother zablokował tylko ty, blondi, po prostu nie potrafisz wyedytować PDF-a :P

P.S. Nie używaj słów których nie rozumiesz (EOT)
P.S. Czy to prawda że jesteś facetem?

Data: 2013-09-07 14:51:28
Autor: animka
W dniu 2013-09-07 02:44, Santana pisze:

[...]

Słuchaj ryży, co mi się chce a co nie chce nie muszę się tłumaczyć

> P.S. Czy to prawda że jesteś facetem?

A co, chcesz się ze mną na randkę ryżolcu umówić?
Jestem silny jak lew wałęsa i ci mogę kija w dupę wsadzić.

--
animka

Data: 2013-09-07 15:39:08
Autor: Santana

Użytkownik "animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l0f7ho$bca$1@node1.news.atman.pl...

A co, chcesz się ze mną na randkę ryżolcu umówić?

Jak się nazywa numerek z animką?
Rżnięcie głupa :)

Data: 2013-09-07 16:21:14
Autor: animka
W dniu 2013-09-07 15:39, Santana pisze:

Użytkownik "animka"  napisał w wiadomości grup

A co, chcesz się ze mną na randkę ryżolcu umówić?

Jak się nazywa numerek z animką?
Rżnięcie głupa :)

To rżnij się dalej. Powodzenia!

--
animka

Data: 2013-09-08 03:49:47
Autor: Jacek S.
[...]

  Kurwa, chcecie, to się umówcie panowie, ale wypierdalajcie już z grupy...

--
Jacek S.

Data: 2013-09-08 18:34:29
Autor: Santana

Użytkownik "Jacek S."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l0gl3p$i00$2@news.dialog.net.pl...

  >Kurwa, chcecie, to się umówcie panowie, ale wypierdalajcie już z grupy...

Wypierdalaj, to sobie powiedz, chłopcze, do lustra .

Data: 2013-09-09 02:02:29
Autor: Przemysaw Ryk
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki�
Dnia Sat, 7 Sep 2013 00:23:35 +0200, Santana napisał(a):

(ciach…)
Drukarki mają włącznik /wyłącznik po to, żeby włączać/wyłączać.
EOT!

I instrukcje obsługi żeby ją przeczytać :)

Zdarza mi się zawodowo przygotowywać takowe instrukcje (czy to PDF do
wystawienia na stronie, czy też wersje idące do drukarni). Coraz bardziej
mnie korci, żeby zaproponować zleceniodawcom umieszczenie na pierwszej
stronie (poza tytułową oczywiśceie) wpisu o treści: „I co? Jednak nie
działa?” wstawionego dosyć sporą wielkością fontu…

[ Tam gdzie kończy się logika, zaczynają się kobiety:)                     ]
[                                               (http://bash.org.pl/51069) ]

Data: 2013-09-05 22:51:22
Autor: animka
[...]

Jeszcze dodam: skąd ja wytrzasnę dodatkowy kontakt do jakiejś drukarki?
Dla jakiejś drukarki nie będę sobie pruła ścian, albo ciągnęła przedłużacza z drugiego pokoju. Mam to gdzieś.

--
animka

Data: 2013-09-06 00:49:35
Autor: Marcin Szumilas
animka (animka@tonieja.wp.pl) in news:l0ar0q$vto$1node1.news.atman.pl

Jeszcze dodam: skąd ja wytrzasnę dodatkowy kontakt do jakiejś drukarki?
Dla jakiejś drukarki nie będę sobie pruła ścian, albo ciągnęła przedłużacza z drugiego pokoju. Mam to gdzieś.

A wiesz co to jest złodziejka? :)
Nie ważne, zrobisz jak zechcesz. Pisałem tylko po to, żebyś wiedziała, dlaczego Twoja drukarka się zepsuła i że ten sam Brother u kogo innego by się nie zepsuł.

No i jeszcze jeden poważny błąd popełniłaś: jak już używałaś zamienników, to nie wysyłaj ich do serwisu! Przez zamienniki złamałaś warunki gwarancji i serwis na pewno Ci drukarki bezpłatnie nie naprawi. Dziwię się że o tym nie wiesz. Bo ja to wiem z tej grupy dyskusyjnej.

MSz

Data: 2013-09-06 00:52:46
Autor: Santana

Użytkownik "Marcin Szumilas"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52290a93$0$1447$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

A ciekawe czy Ty wiesz :) Raczej nie skoro proponujesz takie arcyniepraktyczne rozwiązanie :)

Data: 2013-09-06 00:59:56
Autor: Marcin Szumilas
Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki�
Quoted:
Santana (santana@interia.pl) in news:l0b1vt$hs5$1usenet.news.interia.pl

A ciekawe czy Ty wiesz :) Raczej nie skoro proponujesz takie arcyniepraktyczne rozwiązanie :)

A jakie jest praktyczne?

MSz

Data: 2013-09-06 01:18:08
Autor: Santana

Użytkownik "Marcin Szumilas"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52290d27$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

To jest złodziejka:
http://zarowka.com.pl/2013/08/27/rozgaleznik-do-oprawy-zarowki-zlodziejka-gwint-e27/
choć wielu mylnie nazywa tak zwykły rozgałęźnik wpinany do kontaktu. Przyznasz że w XXI wieku to mało praktyczne rozwiązanie :) Skąd wzięła się nazwa złodziejka to już sam sobie poszukaj :)

Data: 2013-09-06 01:36:28
Autor: Marcin Szumilas
Santana (santana@interia.pl) in news:l0b3ff$l2i$1usenet.news.interia.pl

[...]

Czyli termin rozszerzył zakres znaczeniowy. Słowniki mówią o pomieszczeniach, w których nie ma gniazdka. Jako że takie pomieszczenia już praktycznie nie występują, to prototypowe złodziejki też są rzadziej używane. Ale termin został i zaczyna nabierać innych znaczeń. :)

:) Skąd wzięła się  nazwa złodziejka to już sam sobie poszukaj :)

A jest do tego jakaś specjalna historia? Etymologia wydaje się prosta...

MSz

Data: 2013-09-06 01:38:54
Autor: Santana

Użytkownik "Marcin Szumilas"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52291582$0$1216$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Zgadza się.

:) Skąd wzięła się  nazwa złodziejka to już sam sobie poszukaj :)

A jest do tego jakaś specjalna historia? Etymologia wydaje się prosta...

Najprostsza z możliwych :)

Data: 2013-09-07 00:36:52
Autor: Akarm
W dniu 2013-09-06 01:36, Marcin Szumilas pisze:
termin został i zaczyna nabierać innych znaczeń. :)

Gdzie? Chyba tylko wśród niewielkiej garstki spośród "wykształconych inaczej".

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-09-07 01:35:44
Autor: animka
W dniu 2013-09-07 00:36, Akarm pisze:
W dniu 2013-09-06 01:36, Marcin Szumilas pisze:
termin został i zaczyna nabierać innych znaczeń. :)

Gdzie? Chyba tylko wśród niewielkiej garstki spośród "wykształconych
inaczej".

Czyli  szpecjalistów od drukarek włączanych inaczej.

--
animka

Data: 2013-09-06 01:22:40
Autor: Marcin Szumilas
[...]

Hm. Może to rzeczywiście nowe użycie. Zbadałem problem złodziejek:

Uniwersalny słownik języka polskiego (2004)
b) «urządzenie, dzięki któremu można z jednego gniazdka czerpać prąd do
kilku urządzeń; rozgałęźnik, rozgałęziacz, rozdzielacz elektryczny»

(jest też pierwsze znaczenie z oprawką żarówki)

Ale już słownik Szymczaka (chyba lata osiemdziesiąte) ma już tylko
znaczenie z oprawką żarówkową, a tym bardziej słownik Doroszewskiego z
lat 60., mimo że największy.

Pozdrawiam,
Marcin Sz.

Data: 2013-09-06 01:31:43
Autor: Santana

Użytkownik "Marcin Szumilas"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52291256$0$1232$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

No tak to się właśnie przyjęło że każdy rozdzielacz to złodziejka. Czym nowsza definicja tym bardziej odległa od prawdy. A w Wiki to już ktoś całkiem kota ogonem odwrócił :)

Data: 2013-09-06 01:44:52
Autor: Marcin Szumilas
Santana (santana@interia.pl) in news:l0b48u$mkb$1usenet.news.interia.pl

A w Wiki to
już ktoś  całkiem kota ogonem odwrócił :)

No rzeczywiście: Obecnie w użyciu bywają...
No to weź i popraw, w końcu Wikipedia. :)

MSz

Data: 2013-09-06 02:40:06
Autor: animka
W dniu 2013-09-06 00:49, Marcin Szumilas pisze:
[...]

Wiem, ale i tak kabel do gniazdka nie dosięgnie.
Zreszrą tę drukarkę, ktorą teraz mam normalnie się wyłącza.

Nie ważne, zrobisz jak zechcesz. Pisałem tylko po to, żebyś wiedziała,
dlaczego Twoja drukarka się zepsuła i że ten sam Brother u kogo innego by
się nie zepsuł.

Pewnie u serwisanta.
Po naprawie, tzn wymianie zaraz po kupnie niby wymienili mi drukarke, ale to była chyba tylko obudowa wymieniona. Przypadek zepsucia przedtem byl taki sam, Orygonalne tusze były.

[...]

Tak, to prawda. Nie wiem gdzie mam te oryginały, może gdzieś leżą, a może wyrzuciłam. Mialam w zimie wielki remont, wymiana wszystkiego w łazience i kuchni, glazura, terakota. Warunki miałam fatalne. Może te tusze zostały wywiezione ze starymi szafkami z kuchni, a zresztą, nie ma go się głowić, nie ma już sensu.
Do tej pory wszystkiego szukam, bo musiałam gdzieś poupychać w innym pomieszczeniu.

--
animka

Data: 2013-09-03 01:18:34
Autor: animka
W dniu 2013-09-02 22:02, Borneq pisze:
[...]

W w Canon Pixma można napełnić z butelki. Głowice są (tak jak np. w Lexmarkach) w kardidźach, a nie wepchnięte gdzieś tak głęboko w zakamarkach drukarki Brother. 3 latka i następny do golenia itd, itd. Drukarka ma 3 letnią gwarancję, ale ma pracować tylko 3 lata. Moja lodówka Ardo miała gwarancję na 2 lata a pracuje już 17 lat (odpukać). Zaś poprzednia - Lexmark miala gwarancję na rok, pracowała ponad 10 lat i się ani razu nie zepsuła, wyglądała jak nowa, pięknie drukowała. Sprzedałam ją za symboliczne grosze na Allegro, bo tam jest drukarek strasznie dużo.

--
animka

Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jakiś komisach.