Nie ładuje mi się strona logowania do Polbanku

Data: 2009-12-08 01:01:37
Autor: Animka
Nie ładuje mi się strona logowania do Polbanku
W Operze strona logowania do Polbanku się ładuje. W IE8 (Windows7) nie ładuje się. Zielony pasek ładowania dojdzie do jakichś 30 % i zatrzymuje się. Nie mam już sił. Stosowałam różne ustawienia, ale nic to nie pomaga.
Nadmieniam, że pod Operą to ja mogę sobie tylko poprzeglądać, ale Polbank przelewu nie da dokonać, wiadomości do Polbanku też nie da się wysłać. Marny trud :-(

--
animka

Data: 2009-12-08 02:05:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nie ładuje mi się strona logowania do Polbanku

"Animka" hfk3uk$2r9$1@node1.news.atman.pl

:W Operze strona logowania do Polbanku się ładuje. W IE8 (Windows7) nie ładuje się.

U mnie ol korekt. :)

Data: 2009-12-08 06:41:13
Autor: Alfred

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:hfk3uk$2r9$1node1.news.atman.pl...
[...]

Musisz poślinić palec wskazujący i dopiero kliknąć myszką.
To zawsze działa ;)

Nie ładuje mi się strona logowania do Polbanku