Nie lękajcie się

Data: 2011-05-12 17:04:42
Autor: Hans Kloss
Nie lękajcie się
Data: 2011-05-13 08:57:45
Autor: Leprechuan
Nie lękajcie się

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:cf1d9df4-3ebb-4e31-a21e-987ce9c151c4d1g2000yqm.googlegroups.com...
...rz±d się zawsze jako¶ wyżywi:
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/226321_209571685729517_142929719060381_666580_1265747_n.jpg
J-23

50% żywno¶ci się marnuje, ¶mietniki przy supermarketach s± pełne żywno¶ci nadaj±cej się do spozycia! Lady sklepowe uginaj± się od mięsiwa, a ty straszysz głodem? Nie b±dĽ taki jak sadownicy spod Grójca! Parę kwiatków jabłoni przymarzło, a oni już strasz± podwyżkami bo nieurodzaj. Widziałem te ich sady jesieni±. Tony gnij±cych jabłek bo "nie opłaca się zbierać!". Oto Polska wła¶nie! Ale winien jest Tusk i Komorowski!

BomBel

Data: 2011-05-13 16:09:46
Autor: jadrys
Nie lękajcie się
W dniu 2011-05-13 08:57, Leprechuan pisze:

50% żywności się marnuje, śmietniki przy supermarketach są pełne żywności nadającej się do spozycia!

BomBel

?? O czym tu piszesz? - Ludzie specjalnie kupują więcej tylko po to żeby zaraz po wyjściu wyrzucić 50% swoich zakupów do śmietnika?

Data: 2011-05-13 17:33:21
Autor: he®sk
Nie lękajcie się
On Fri, 13 May 2011 16:09:46 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-05-13 08:57, Leprechuan pisze:

> 50% żywno¶ci się marnuje, ¶mietniki przy supermarketach s± pełne > żywno¶ci nadaj±cej się do spozycia!
>
> BomBel

?? O czym tu piszesz? - Ludzie specjalnie kupuj± więcej tylko po to żeby zaraz po wyj¶ciu wyrzucić 50% swoich zakupów do ¶mietnika?

 jadrys, postaraj sie czytac ze zrozumieniem nawet takiego szczyla
 jak bombel. --

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-15 10:09:28
Autor: jadrys
Nie lękajcie się
W dniu 2011-05-13 17:33, "he®sk" pisze:

  jadrys, postaraj sie czytac ze zrozumieniem nawet takiego szczyla
  jak bombel.

Postarajcie się pisać zrozumiale, tak żeby czytelnik wiedział bez domysłów o co wam chodzi.

Nie lękajcie się