Nie lubię pierdolić w okres

Data: 2011-01-18 12:23:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nie lubię pierdolić w okres
wtorek, 18 stycznia 2011 11:27. carbon entity 'boukun' <boukun@neostrada.pl>

Kiedyś jak byłem młody, jak nie było AIDS, nie robiło mi to żadnej
różnicy, w ciote mogłem ruchać kogo popadło, a dzisiaj bierze mnie
obrzydzenie...

boukun

Noższz kurdesz bokun, lubiłeś kochać się "na indiańca"?
A gdzie na Peruna, jakaś higiena osobista? Toż nawet plemiona w dżungli tego unikały.

Nie lubię pierdolić w okres