Nie lubię mówić po niemiecku... ;}

Data: 2009-06-16 10:27:06
Autor: boukun
Nie lubię mówić po niemiecku... ;}
On 16 Cze, 18:39, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
Na lekcje niemieckiego nie uczęszczałem nawet w podstawówce..
Nauczycielka doskonale wiedziała, że znam ten język lepiej od niej,
więc pozwalała mi przychodzić tylko na klasówki, które z przymusu
musiałem regularnie zaliczać.. Tak samo było w szkole średniej... Za
jednym zamachem zaliczyłem 4 lata, a maturę przekornie zdawałem z
angielskiego... Zawsze czułem się jak idiota, gdy Polacy zmuszali mnie
do posługiwania się językiem niemieckim... ;}

A mój synek powiedział do mnie tydzień temu, jak odbierałem go ze
szkoły, - tato, pani powiedziała do mnie przy całej klasie, że będę
miał jako jedyny z klasy na koniec roku z angielskiego wspanialy z
plusem. Zaraz o tym powiedziałem żonie w domu i serca nasze się tak
radowały. To nie ma się co dziwić, że w szkole nie robili żadnego
problemu ze zwolnieniem go tydzień przed zakończeniem szkoły z
uczęszcząnia, żeby mógł pojechać z żoną do Niemiec.

PS. Niemieckiego to się nauczycielka wstydziła przy nim prowadzić,
chodził z uczniami z szóstej klasy na niemiecki, a byl w drugiej.

boukun

Data: 2009-06-17 04:45:23
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:fdfad8a5-eb62-4e05-8718-45d9dc709e7c3g2000yqk.googlegroups.com...

PS. Niemieckiego to się nauczycielka wstydziła przy nim prowadzić,
chodził z uczniami z szóstej klasy na niemiecki, a byl w drugiej.

Bilyk tez mial niemieckie kolezanki, w szkole nauczycielke
uczyl niemieckiego, jako dziecko wygladal jak mala zydowka,
a dzisiaj wyglada jak alfons z St.Pauli. Nie kupuj synowi
nadmuchiwanych lalek, bo skonczy podobnie.

Nie lubię mówić po niemiecku... ;}