Nie lubię mówić po niemiecku... ;}

Data: 2009-06-17 04:38:57
Autor: pp
Nie lubię mówić po niemiecku... ;}

"Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> wrote in message news:ad5f57f7-c132-4774-a1d7-1aeb2bcadc95s12g2000yqi.googlegroups.com...
Na lekcje niemieckiego nie uczęszczałem nawet w podstawówce..
Nauczycielka doskonale wiedziała, że znam ten język lepiej od niej,
więc pozwalała mi przychodzić tylko na klasówki, które z przymusu
musiałem regularnie zaliczać.. Tak samo było w szkole średniej...

Kolejna zmyslanka zydowskiego narcyza. Ty sie Bilyk zacznij leczyc,
bo ten twoj koszer pierdolec bije juz rekordy glupoty.

Za jednym zamachem zaliczyłem 4 lata, a maturę przekornie zdawałem z
angielskiego... Zawsze czułem się jak idiota

Nic dziwnego, ze czules sie jak idiota bo twoj angielski jest
tak samo beznadziejny jak twoj niemiecki. No ale u pedalow,
to raczej norma, kazdy z was cierpi na przerosty ambicji nad
mozliwosciami.

Nie lubię mówić po niemiecku... ;}